Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 15:05
rodina
rodina is offline
Hoe vaak ga jij naar de kapper? Wat laat jij doen? Wat moet je betalen? En zeg je rustig; 'doe maar wat', of zoek je keurig een plaatje van Jannifer Anniston uit of iemand anders?

Ik ben 3 en een halve week geleden geweest, knippen, paar plukken laten verfen. In het rood en oranje rood. Nou heb ik niet overdreven veel in de zon gezeten, geen chloor/zoutwater. Maar tbegint nou enorm te verbleken, tis nou bijna blond en dat was niet de bedoeling. Zeker niet omdat ik in totaal (inc. knippen dus) ruim €50 kwijt was. Is dat normaal, of moet ik daar mee terug gaan.
Oud 18-07-2003, 15:08
Phileine
Phileine is offline
Klinkt verkeerd. :\

Ik ga om de twee, drie maanden. Ik laat het in laagjes knippen tot boven mijn schouders. En dat kost me dan veertien euro zonder fohnen.
Oud 18-07-2003, 15:12
Jem
Jem is offline
Ongeveer om de 2 maanden om te laten knippen.
Verven heb ik nog niet gedaan, maar dat zal er (misschien vandaag nog) ook wel eens van komen.
Bij mijn vorige kapster betaalde ik maar liefst 45 euro per knipbeurt :/ en gisteren, bij een andere kapper maar 23 euro en het is minstens evengoed geknipt.

en het lijkt mij ook niet echt normaal
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 18-07-2003 @ 16:05:

Ik ben 3 en een halve week geleden geweest, knippen, paar plukken laten verfen. In het rood en oranje rood. Nou heb ik niet overdreven veel in de zon gezeten, geen chloor/zoutwater. Maar tbegint nou enorm te verbleken, tis nou bijna blond en dat was niet de bedoeling. Zeker niet omdat ik in totaal (inc. knippen dus) ruim €50 kwijt was. Is dat normaal, of moet ik daar mee terug gaan.
Ik zou even teruggaan. Het zou er tegen moeten kunnen en anders hadden ze het erbij moeten zeggen.

Ik ga ongeveer één keer in de 6 weken naar de kapper.
Nu heb ik al een half jaar hetzelfde kapsel, en denk dat ik dat wel hou tot na de zomer.
Ik ga altijd naar de kinky kapper in Arnhem, en word meestal door hetzelfde meisje geknipt.
Per keer ben ik 28 euro kwijt, maar dat betaald mams!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:16
dark_poetry
dark_poetry is offline
4 of 5 keer per jaar
ik maak het korter.
want ik doe geen fok aan mn haar,je haar is minst belangerijke ding die er is vind ik.
Oud 18-07-2003, 15:21
rodina
rodina is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 18-07-2003 @ 16:16:
4 of 5 keer per jaar
ik maak het korter.
want ik doe geen fok aan mn haar,je haar is minst belangerijke ding die er is vind ik.

mannen
Oud 18-07-2003, 15:23
chaostar
chaostar is offline
Ik ga als ik weer iets anders wil. Puntjes bijknippen mag mn moeder doen. Ik ben laatst naar Kinki Leiden geweest, daar is het erg goed geknipt.

Verven laat ik ook meestal bij de kapper doen, zodat je zeker weet dat het goed gedaan wordt (en als het niet goed gedaan is kan je altijd teruggaan).
Oud 18-07-2003, 15:25
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
rodina schreef op 18-07-2003 @ 16:21:
mannen
urenlang make up op doen en je haar goed doen enso..vrouwen
Oud 18-07-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 18-07-2003 @ 16:25:
urenlang make up op doen en je haar goed doen enso..vrouwen
echt uuu-ren!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:29
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Keb om 16:40 uur een afspraak, dus ik ga zo weg. T wordt weer een beetje normaal, dwz aan de zijkanten korter en bovenop een beetje warrig en iets langer. (ongeveer zoals de hoofdrolspeler in de film 'Memento' het heeft )
Oud 18-07-2003, 15:31
rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2003 @ 16:29:
echt uuu-ren!

Jaaaaa idd, soms zelfs daaaagen bezig met m'n nagels, je weet nooit wie je tegen komt
Oud 18-07-2003, 15:35
Verwijderd
Ik ga zelden naar de kapper.. heb eens een ander kleurtje gehad ofzo, maar dat is alles. Puntjes knippen deed mn moeder altijd, en dat was het enige wat ik aan mn haar gedaan wilde hebben. Nu is mn haar te lang en te dik, en puntjes mooi bijknippen lukt mn moeder niet meer, dus ik moet binnenkort wel een afspraak gaan maken
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:47
GRRR
GRRR is offline
alleen voordat ik naar hockeyfeesten ga. hockeysletjes houden niet van veel schaamhaar.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:01
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Euh, bijknippen doe ik nooit. Ik ga alleen naar de kapper als ik een nieuw kapsel wil hebben, en ja, veel plaatjes zoeken enzo.
Oud 18-07-2003, 16:06
Faery
Faery is offline
Nooit.
Oud 18-07-2003, 16:08
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Faery schreef op 18-07-2003 @ 17:06:
Nooit.
Oud 18-07-2003, 16:09
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Kapster komt 1x inde 6 weken langs, als ik tijd heb laat ik haar ook even over mijn bolletje gaan
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:12
rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2003 @ 16:12:
Ik zou even teruggaan. Het zou er tegen moeten kunnen en anders hadden ze het erbij moeten zeggen.

Ke want ik heb wel een kapitaal geinvesteerd in kleurshampoo's, maskers etc, idd dit hoort niet
Oud 18-07-2003, 16:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga echt bijna nooit, omdat ik alles zelf moet betalen en alleen maar 5 euro op mn rekening heb

maar goed, 3 keer per jaar om te verfen en bij te knippen. kost me in totaal 70 euro per keer omdat ik heel erg lang en vol haar heb, dus ze hebben 3 tubes permanente verf nodig om mn haar te dekken. klote is dat
Oud 18-07-2003, 16:24
jasmijn84
jasmijn84 is offline
ik ga meestal 1 keer in de 5/6 weken....
ben dan 35 euro kwijt (naja mams is 35 euro kwijt)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:26
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik ga 1x in de 4 weken.(edit, en dat luistert heel nauw)
Dan ben ik tussen de 10 en 20 euro kwijt.

En ik zeg gewoon hoe ik het wil hebben.
Als ik er dan vandaan kom ziet het er niet uit, maar 1 x wassen en zelf stylen en t zit weer goed.
Oud 18-07-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
jasmijn84 schreef op 18-07-2003 @ 17:24:
ik ga meestal 1 keer in de 5/6 weken....
ben dan 35 euro kwijt (naja mams is 35 euro kwijt)
damn betaalt je moeder dat nog voor je? hoe zelfstandig ben je?

Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:47
Avelon
Avelon is offline
doe s lief.

ik ga niet naar de kapper. ik doe het liever zelf
Oud 18-07-2003, 16:52
PrimRose
PrimRose is offline
ik ga 1x in de 6-8 weken....meestal alleen knippen 17,50 ben ik dan kwijt.
Kleuren laat ik door een vriendin doen dus da's maar 10 euro voor het flesje ofoz

maar Coupe soleil laat ik wel bij de kapper doen en das 24,95 geloof ik.

(neem wel vaak plaatjes mee, maar 't ziet er nooit uit, zelfs niet een klein beetje, ga komende week een nieuwe kapper uitproberen kijken wat die ervan bakt)
Oud 18-07-2003, 17:09
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Jem schreef op 18-07-2003 @ 16:12:
Ongeveer om de 2 maanden om te laten knippen.
Verven heb ik nog niet gedaan, maar dat zal er (misschien vandaag nog) ook wel eens van komen.
Bij mijn vorige kapster betaalde ik maar liefst 45 euro per knipbeurt :/ en gisteren, bij een andere kapper maar 23 euro en het is minstens evengoed geknipt.

en het lijkt mij ook niet echt normaal
....JESUS!! Gebruikt die kapper voor iedere klant een nieuwe goude schaar ofzo, want €45 is echt niet normaal!! €23 is zelfs nog duur als je nagaat dat je bij de meeste kappers voor alleen knippen tussen de 10 en 20 euro kwijt bent!! Maarja ik ga iets van 3 keer per jaar naar de kapper om te laten knippen en voor de rest doet me pa nog om de zoveel tijd de puntjes knippen (en ja....me pa kan heel goed recht knippen!!)
Oud 18-07-2003, 17:26
Verwijderd
alleen mn dreads laten zetten koste me 205 euro, maar dat was mn kerstcadeau
nou heb ik ze bijna 8 maanden heb t nog maar een keer echt bij laten werken bij de kapper en dat koste me 35 euro, zag dr wel weer een stuk beter uit toen, maar verfen dat doe ik toch liever zelf
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:26
Jem
Jem is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 18-07-2003 @ 18:09:
....JESUS!! Gebruikt die kapper voor iedere klant een nieuwe goude schaar ofzo, want €45 is echt niet normaal!! €23 is zelfs nog duur als je nagaat dat je bij de meeste kappers voor alleen knippen tussen de 10 en 20 euro kwijt bent!! Maarja ik ga iets van 3 keer per jaar naar de kapper om te laten knippen en voor de rest doet me pa nog om de zoveel tijd de puntjes knippen (en ja....me pa kan heel goed recht knippen!!)
't is zo'n typische 'hoera ik heb al veel prijzen gewonnen' kapster die dan ook serieus veel geld vraagt :/
En toch is er elke keer een wachtrij van gemiddeld 12 mensen..
Ik had geen zin meer om mij blauw te betalen aan een kapster waar je een maand op voorhand een afspraak moet maken.
Ik ben dus zeer tevreden met dat prijsje van 23 euro
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:47
AtHell
AtHell is offline
Ik ben 3 of 4 weken terug geweest geloof ik, even her en der wat bij laten knippen zodat ik het semi-lang kan laten groeien

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:52
Shannah
Shannah is offline
Ik ga nie naar de kapper, ik heb vriende die me bijschere..
Oud 18-07-2003, 18:19
Qamra
Qamra is offline
Zo heel af en toe.. Om mijn haar "kort" te knippen.. Bijpunten kan mijn pa wel en dreads en vlechtjes zetten doe ik toch zelf..

Dus eigenlijk zie ik de kapper amper
Oud 18-07-2003, 18:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ga denk ik eens per jaar, als het niet nog minder is. Verven doe ik zelf, en knippen laat ik het nooit; wordt altijd te kort. Als ik dode punten zie, knip ik die er liever zelf af.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:47
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
Hermione schreef op 18-07-2003 @ 17:30:
damn betaalt je moeder dat nog voor je? hoe zelfstandig ben je?

wat heeft dat met zelfstandig zijn temaken??? volgens mij betalen wel meer ouders de kapper voor hun kinderen.
zolang ik thuis woon betalen mijn ouders het. wat maakt dat nou uit??
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:53
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
pff weet niet..
dinsdag komt de kapster weer
ze komt ongeveer 1x in de 4 weken..
€ 5,- p.p. meen ik dat we betalen.
eigenlijk altijd rechttoe-rechtaan bij mij... zijkanten kort, bovenop wat langer.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:59
Synonym
Synonym is offline
Ik laat m'n haar zo'n 1 x in de 2/3 maand knippen. Nu mogen ze alleen de puntjes eraf doen, want ik wil m'n haar weer lang.

Voor knippen en föhnen betaal ik 18 euro, best veel of niet??
Oud 18-07-2003, 20:27
Angie_
Angie_ is offline
voorheen liet ik mijn haar om de 6 weken knippen...

nu 2 jaar alleeen geweest als het echt moet..
maar gezien mijn haar nogal zijn eigen weg gaat als het te lang word.. moet ik weer vaker..

de prijs verschilt enorm ik lit mijn haar vorig jaar blonderen met plukken ofcourse.. en knippen en ik was 95 euro kwijt..

hoorde ik later dat als ik naar een andere kapper was geweest dit MINSTENS de helft goedkoper had gekunt

dan voel je je genaait sindsdien verf ik me haar zelf en moet ik nu dus nog steeds naar de kapper voor een nieuwe coup
me nieuwe haar gaat tot net boven me Schouders komen en word donkerviolet of aubergine

spaaaaaaaannend

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:41
hi
hi is offline
Citaat:
Engolie schreef op 18-07-2003 @ 21:27:
me nieuwe haar gaat tot net boven me ouders komen en word donkerviolet of aubergine
Apart haar
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:49
Mysterons
Mysterons is offline
als ik zin heb... ik heb pas mn pony bij laten knippen (van asymmetrisch naar symmetrisch) en na de vakantie doe ik derest weer een beetje model erin knippen, tis beetje te lang. verven doe ik zelf, dode punten krijg ik niet snel, als het model er uitgegroeid is, ga ik es naar de kapper.. pony kan ik wel zelf bij knippen maar ik laat het liefst bij de kapper doen. voor pony 5 euro. voor alles inc wassen en fohnen 30 euro ofzo?
Oud 18-07-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
jasmijn84 schreef op 18-07-2003 @ 20:47:
wat heeft dat met zelfstandig zijn temaken??? volgens mij betalen wel meer ouders de kapper voor hun kinderen.
zolang ik thuis woon betalen mijn ouders het. wat maakt dat nou uit??
niks hermione had haar dag niet zo!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:07
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
hi schreef op 18-07-2003 @ 21:41:
Apart haar

whaha
ouders...

ik ga het NU veranderen

SCHouders
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:09
Cinamon
Cinamon is offline
2 keer per jaar... meestal in de winter en voordat ik op vakantie ga... hahaha echt veel minder dan iedereen hier geloof ik...
Maar ja, ik wil het meestal nadat ik het kort geknipt heb weer laten groeien... dan weer kort laten knippen en ga zo maar door!
Oud 18-07-2003, 21:19
emi
emi is offline
ehm, 2/3 keer per jaar... Misschien 4. En binnenkort is het weer zover... Bijwerken met blonderen... ander kleurtje... andere coupe ?????
geen ideeeee
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:34
Bijoux
Bijoux is offline
ik ga eens in de 3 maanden naar de kapper. Dan ben ik 54 Euro kwijt, maar ik krijg dan ook een hele behandeling. Ik moet t helaas wel allemaal zelf betalen .
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:37
joekeldoekel
joekeldoekel is offline
normaal gesproken 1 keer in de 6 weken. Betaalde daar eerst altijd 22 euro voor. dat vond ik nogal veel voor een stukje eraf knippen. Heb nu een Turkse kapper gevonden waar wassen, knippen fohnen gel etc maar 7 euro kost! En dan wordt je ook nog geschoren! En het resultaat is net zo goed als bij mijn vorige kapper
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 23:02
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben meer dan twee jaar geleden voor het laatst naar de kapper geweest... Daarna zelfs nooit meer de dooie punten eruit gehaald, dus ja mijn haar is heeeeeeel erg dood nu. Toen had ik de onderkant laten blonderen zodat ik t in felle kleurtjes kon verven, maar dat blonde is nu verdwenen... Ik heb trouwens lang haar dat ik nog veel alnger wil hebben, dus ik hoef ook niet naar de kapper, maar bijpunten is af en toe toch wel een goed id. Ik zou nooit naar de kapper gaan en zeggen 'doe maar wat', omdat ik mn lange haar niet kwijt wil. Ik wou t misschien nog laten evrven, maar dat is met lang haar altijd zo zonde van je haar, en t moet er altijd uitgroeien.

Dus.

(toen ik trouwens de onderkant had laten blonderen en ook nog groen erin + knippen was ik honderdvijftig gulden kwijt )
Oud 18-07-2003, 23:44
Mononoke
Mononoke is offline
Nooit.
Dat kan toch lekker allemaal zelfstandig.
En dan een mooi kapsel a la Medusa (de echte ©).
Prachtwijf.
Oud 18-07-2003, 23:48
thunder110
thunder110 is offline
Mja, niet zovaak eigenlijk. Een keer in de vier maanden, of nog minder. Ik betaal er €32,50 voor (wassen & knippen), maar Housewives On Fire is dat wel waard.
Verven doe ik helemaal sporadisch.
Oud 19-07-2003, 00:10
Brutus
Brutus is offline
om de 3,4 maanden
puntjes eraf

en aant eind van de zomer heel kort laten knippen

20euro per knipbeurt
Oud 19-07-2003, 00:32
Verwijderd
Eens in de 5 weken is de bedoeling. En dat duurt dus nog een week en eigenlijk is het hard nodig. Stom haar, als het achter iets langer is gaat het uitstaan en lijkt het meteen of ik een dikke mat heb

Maargoed, dat gaat altijd wel vrij goed, betaal eh.. 12,37 dacht ik. Raar bedrag iig, maar erg goed te doen. Altijd zelfde kapster die precies weet wat ik wil. Best handig.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 01:12
BBEM
BBEM is offline
ik ben voor het laats in de vorige eeuw naar de kapper geweest moeders werkt het meestal ff bij (nekharen ff wegscheren) maar binnenkort gaat het veeeel te lange haar van mij er toch echt af en daarvoor waarschijnlijk naar de kapper aangezien me moeder er geen model in durft te knippen
Oud 19-07-2003, 01:37
scala
scala is offline
ben toevallig deze week geweest maar kga niet zo vaak eigelijk;o vind 't een btje hoop geld voor btje knippen tsjah en tis toch lang pony hou ik zelf bij....verfen doe ik ook zelf, om 2 maanden i guess, maar das ook leuk om te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten