Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga als ik weer iets anders wil. Puntjes bijknippen mag mn moeder doen. Ik ben laatst naar Kinki Leiden geweest, daar is het erg goed geknipt.
Verven laat ik ook meestal bij de kapper doen, zodat je zeker weet dat het goed gedaan wordt (en als het niet goed gedaan is kan je altijd teruggaan).
|
Verwijderd
|
Ik ga zelden naar de kapper.. heb eens een ander kleurtje gehad ofzo, maar dat is alles. Puntjes knippen deed mn moeder altijd, en dat was het enige wat ik aan mn haar gedaan wilde hebben. Nu is mn haar te lang en te dik, en puntjes mooi bijknippen lukt mn moeder niet meer, dus ik moet binnenkort wel een afspraak gaan maken
![]() |
![]() |
|
ik ga echt bijna nooit, omdat ik alles zelf moet betalen en alleen maar 5 euro op mn rekening heb
![]() maar goed, 3 keer per jaar om te verfen en bij te knippen. kost me in totaal 70 euro per keer omdat ik heel erg lang en vol haar heb, dus ze hebben 3 tubes permanente verf nodig om mn haar te dekken. klote is dat
|
Ik ga 1x in de 4 weken.(edit, en dat luistert heel nauw)
Dan ben ik tussen de 10 en 20 euro kwijt. En ik zeg gewoon hoe ik het wil hebben. Als ik er dan vandaan kom ziet het er niet uit, maar 1 x wassen en zelf stylen en t zit weer goed.
|
ik ga 1x in de 6-8 weken....meestal alleen knippen 17,50 ben ik dan kwijt.
Kleuren laat ik door een vriendin doen dus da's maar 10 euro voor het flesje ofoz maar Coupe soleil laat ik wel bij de kapper doen en das 24,95 geloof ik. (neem wel vaak plaatjes mee, maar 't ziet er nooit uit, zelfs niet een klein beetje, ga komende week een nieuwe kapper uitproberen kijken wat die ervan bakt)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alleen mn dreads laten zetten koste me 205 euro, maar dat was mn kerstcadeau
![]() nou heb ik ze bijna 8 maanden heb t nog maar een keer echt bij laten werken bij de kapper en dat koste me 35 euro, zag dr wel weer een stuk beter uit toen, maar verfen dat doe ik toch liever zelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En toch is er elke keer een wachtrij van gemiddeld 12 mensen.. Ik had geen zin meer om mij blauw te betalen aan een kapster waar je een maand op voorhand een afspraak moet maken. Ik ben dus zeer tevreden met dat prijsje van 23 euro ![]() |
![]() |
|
Zo heel af en toe.. Om mijn haar "kort" te knippen.. Bijpunten kan mijn pa wel en dreads en vlechtjes zetten doe ik toch zelf..
Dus eigenlijk zie ik de kapper amper ![]()
||
![]() |
Citaat:
wat heeft dat met zelfstandig zijn temaken??? volgens mij betalen wel meer ouders de kapper voor hun kinderen. zolang ik thuis woon betalen mijn ouders het. wat maakt dat nou uit?? ![]() |
![]() |
|
voorheen liet ik mijn haar om de 6 weken knippen...
nu 2 jaar alleeen geweest als het echt moet.. maar gezien mijn haar nogal zijn eigen weg gaat als het te lang word.. moet ik weer vaker.. de prijs verschilt enorm ik lit mijn haar vorig jaar blonderen met plukken ofcourse.. ![]() hoorde ik later dat als ik naar een andere kapper was geweest dit MINSTENS de helft goedkoper had gekunt dan voel je je genaait sindsdien verf ik me haar zelf en moet ik nu dus nog steeds naar de kapper voor een nieuwe coup ![]() me nieuwe haar ![]() spaaaaaaaannend ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 21:08. |
![]() |
|
![]() |
als ik zin heb... ik heb pas mn pony bij laten knippen (van asymmetrisch naar symmetrisch) en na de vakantie doe ik derest weer een beetje model erin knippen, tis beetje te lang. verven doe ik zelf, dode punten krijg ik niet snel, als het model er uitgegroeid is, ga ik es naar de kapper.. pony kan ik wel zelf bij knippen maar ik laat het liefst bij de kapper doen. voor pony 5 euro. voor alles inc wassen en fohnen 30 euro ofzo?
|
2 keer per jaar... meestal in de winter en voordat ik op vakantie ga... hahaha echt veel minder dan iedereen hier geloof ik...
![]() Maar ja, ik wil het meestal nadat ik het kort geknipt heb weer laten groeien... dan weer kort laten knippen en ga zo maar door!
|
![]() |
normaal gesproken 1 keer in de 6 weken. Betaalde daar eerst altijd 22 euro voor. dat vond ik nogal veel voor een stukje eraf knippen. Heb nu een Turkse kapper gevonden waar wassen, knippen fohnen gel etc maar 7 euro kost! En dan wordt je ook nog geschoren! En het resultaat is net zo goed als bij mijn vorige kapper
|
![]() |
|
Ik ben meer dan twee jaar geleden voor het laatst naar de kapper geweest... Daarna zelfs nooit meer de dooie punten eruit gehaald, dus ja mijn haar is heeeeeeel erg dood nu. Toen had ik de onderkant laten blonderen zodat ik t in felle kleurtjes kon verven, maar dat blonde is nu verdwenen...
![]() Dus. (toen ik trouwens de onderkant had laten blonderen en ook nog groen erin + knippen was ik honderdvijftig gulden kwijt ![]()
|
Mja, niet zovaak eigenlijk. Een keer in de vier maanden, of nog minder. Ik betaal er €32,50 voor (wassen & knippen), maar Housewives On Fire is dat wel waard.
Verven doe ik helemaal sporadisch.
|
Verwijderd
|
Eens in de 5 weken is de bedoeling. En dat duurt dus nog een week en eigenlijk is het hard nodig. Stom haar, als het achter iets langer is gaat het uitstaan en lijkt het meteen of ik een dikke mat heb
![]() Maargoed, dat gaat altijd wel vrij goed, betaal eh.. 12,37 dacht ik. Raar bedrag iig, maar erg goed te doen. Altijd zelfde kapster die precies weet wat ik wil. Best handig. |
![]() |
|
![]() |
ik ben voor het laats in de vorige eeuw naar de kapper geweest moeders werkt het meestal ff bij (nekharen ff wegscheren) maar binnenkort gaat het veeeel te lange haar van mij er toch echt af en daarvoor waarschijnlijk naar de kapper aangezien me moeder er geen model in durft te knippen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquête over kappers! MW05 | 0 | 05-05-2016 19:02 | |
Lifestyle |
Eerste keer kapper... Ionesc | 6 | 24-10-2007 21:00 | |
Lifestyle |
Kapper Eindhoven, welke is nu de moeite waard ? Codaz | 7 | 01-04-2005 16:39 | |
Algemene schoolzaken |
wie zit op de opleiding kapper/allround kapper liefst op nova college wie helpt me? kimmetjeh | 1 | 01-04-2003 21:03 | |
Lifestyle |
Kapper Verwijderd | 38 | 18-01-2003 17:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Floris; I (de kapper) Bisz | 4 | 03-11-2002 15:37 |