Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Windowpane - In My Time of Need - Death Whispered a Lullabye - Closure - Hope Leaves - To Rid the Disease - Ending Credits - Weakness -- SHORT BREAK -- - Benighted - To Bid You Farewell - Soldier of Fortune (Deep Purple Cover) - The Face of Melinda word gaaf dus ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
de afwisseling en geweldige ritme/tempowisselingen ze zijn ook beter dan metallica vrind...metallica is namelijk nogal afgezwakt... |
![]() |
|
Hallo mijn naam is...
![]() ik ken ze zolang als het nummer The apostles in Triumph wat op een Candlelight compilatie stond. Geen idee uit wanneer die compilatie is, maar dat nummer komt volgens mij van Orchid, of Morningrise. Daarna een tijdje Opeth niet gevolgd en pas bij Blackwater Park weer echt overtuigd geraakt van de kwaliteit van deze band.
|
Ze zijn egt goed 2 jaar geleden had ik wat cdtjes geleent van een vriendin van me maar ze heerschen zwaar
![]() ze maken ook hele rustige nummers dat vindt ik ook erg mooi. Maar de tempowisselingen en veranderingen in de sfeer vind ik top ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
(zo ervaar ik ze tenminste) Die van Blackwater Park vind ik met afstand het beste. Het meeste sfeervol, en ik proef er de meeste felheid en emotie in. Luister maar bijvoorbeeld de tweede helft van Blackwater Park (het nummer). Wauw.
||
Citaat:
![]() tips; The Drapery Falls Blackwater Park To Bid You Farewell Dirge For November Advent April Ethereal Demon Of The Fall The Leper Affinity Deliverance
||
Citaat:
![]() Ik blijf trouwens hopen op Harvest. (die heb ik nou nog steeds niet live gezien...) Aangezien dit misschien niet een vaste setlist is.
|
![]() |
Ik ben 19 en ken ze sinds blackwater park ongeveer...
al 3 keer gezien ![]() en blackwater park is echt een klassieker inderdaad !
|
Hoe oud ben je en hoelang luister je al naar Opeth?Ik ben 18 jaar en luister nu ongeveer een jaartje of twee naar Opeth. Leerde het toen kennen via mijn beste vriend. Hij vond dat ik dat nl echt eens moest luisteren.
Wat spreekt je zo aan in hun muziek? De afwisseling tussen de harde en langzame stukken. Bovendien kan je er thuis heerlijk naar luisteren en ga je als je ze live ziet helemaal uit je plaat. Heb je ze live op Graspop gezien en wat vond je ervan? (ik vond ze het beste ![]()
||
Citaat:
Ow ben je er zo een ![]() begin dan eerst met een rustig nummertje te luisteren... Download deze maar deze is erg mooi! Opeth - Benighted
|
Verwijderd
|
Ben 16, en ik ken ze nu zo'n 2 jaar, sinds Blackwater park. Aangeraden door mn toenmalige vriend. Daarna heb ik de overige cd's nog gekregen/gekocht/gedownload, want ik vind 't echt geweldige muziek.
De afwisseling tussen hard en zacht (zoals al eerder gezegd is) vind ik erg goed. Teksten spreken me ook aan, erg mooi. Ik heb ze live gezien in Utrecht, in Maart. Tsja, het was gewoon geweldig, verder weinig over te zeggen. Geluid was goed en de sfeer ook. |
![]() |
|
![]() |
Opeth is de beste band ter wereld.
In mijn kleerkast: T-shirts: Deliverance Still Life Orchid My Arms Your Hearse Morninglife Blackwater Park Longsleeves: Still Life Morningrise Blackwater Park Look Your Last Upon The Sun (Ivanhoe) Hooded: My Arms Your Hearse Deliverance tour Morningrise 1 Worker 1 Skimuts 1 zelfgemaakt ding platenkast: Alles. ook limiteds, promo's en gesigneerd spul Need I say more? Oh ja, ik heb ze ook geinterviewd.
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 23:26. |
![]() |
|
|