![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klamboe...daar raak ik in verstrikt en als er eenmaal een mug in zit...dan is het nog erger...en dan kunnen de katten niet meer op bed komen en dat wil ik niet. ![]() Ik heb nu zo'n stekkerding met citronellegeur, dat werkt ook wel, ik heb nu veel minder bulten dan anders. (Ik trek muggen nogal aan nl...wel handig voor m'n vriend btw. ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook zo'n geur ding. Maar die ik heb is uit de handel genomen (ik d8 dat het kankerverwekkend was). Hij rook ook niet naar citroen, het was gewoon een soort gif (je vond de dooie muggen op de grond
![]() Maar dat ding doe ik nu dus niet meer aan. Ik heb iig altijd mijn hor-gaas voor m'n ramen. Verder ga ik meestal ff op muggen jacht. En zelfs dan word ik nog gestoken ![]() Azijn helpt idd wel een beetje. Zo'n kruis maken helpt bij mij nix. Meestal ga ik dan door tot het bloed en dan jeukt het nog meer Maar ik krijg ineens een goed idee. Ik leg gewoon een stuk citroen naast m'n hoofd (op m'n nachtkastje) Ik post morgen wel ff of ik gestoken ben.
|
Onctose helpt onzettend goed, maar nu weet ik niet meer zeker of we die altijd in Frankrijk kochten of hier
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zelf heb ik een klamboe, maar ik heb nu twee matrassen op de grond en dat haalt dat ding niet en als mijn vriend bij me slaapt dan wil hij er niet onder want dat vind ie eng (mietje). zelf heb ik altijd het idee dat anti-muggenspray enzo alleen maar die beestjes aantrekt.. ![]() gelukkig heb ik nu veel minder last dan een paar jaar terug. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik gebruik zelf altijd prikweg, helpt wel goed...Of Azaron...En op vakantie heb ik zo;n stekkerding, maar volgens mij haalt dat nix uit...wat ik laatst in de Fancy las: een suikerklontje in de azijn dopen en over je bult smeren, dan verdwijnt je bult ook! Weet niet oft werkt...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ook schijnt te werken (als je naar Zweden gaat...Leonoor? ![]() Ik weet niet of het werkt, maar een vriendin van mijn moeder die uit Zweden komt, zegt dat en volgens haar werkt het heel goed.
|
Hoe weet zon mug van te voren hoe je bloed smaakt
![]() En je kunt ook gewoon zon grijze spuitbus kopen van Vapona tegen vliegende insecten. Een uurtje voordat je naar bed gaat je kamer goed inspuiten, deur dicht, en als je naar bed gaat een paar keer met je deur wapperen en je hebt voor 3 dagen nergens last meer van. Ben je ook meteen van het gezoem af en daar heb ik meer last van als van de prik ![]() -WJ
|
![]() |
kvind dat gezoem altijd super vervelend... heb een of ander natuurlijk afweer geschut
![]() |
![]() |
|
Muugenmelk moet je hebben geloof me het helpt echt...familie van mij uit nieuw zeeland kwam een keer naar nederland en vertellen dat babytjes heel erg gestoken door muggen worden enzo en dat ze er niets aan kunnen doen..toen heb ik gezegd probeer muggenmelk maar eens en ze stond er wel mooi mee in de krant.
als je muggenmelk op je huid smeert dan maak je jezelf onzichtbaar voor muggen en kunnen ze je niet zien het helpt echt
|
![]() |
Ik heb altijd hele erge last van muggen. Ik word heel vaak gestoken, en bij een steek krijg ik een grote ronde plek met een diameter van ongeveer 7 cm. Ik heb dus altijd hele grote rode plekken over m'n lichaam, ben ik niet echt blij mee.
Momenteel heb ik iets uit Frankrijk wat ik erover smeer, dan is 't net alsof er een laagje lijm overgaat als 't opgedroogd is. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Me moeder had vorig jaar uit sri lanka een soort van balsem meegenomen en dat werkt echt supergoed, dat bijt een beetje zodat het eerder pijn doet dan jeukt en dus krab je er niet aan en gaat ie binnen een dag weg
![]()
|
Verwijderd
|
cliché maar oh zo waar: NIET AANKOMEN!!! Als je er de eerste halve dag goed vanaf blijft dan jeukt het daarna niet eens meer, en is het waarschijnlijk al grotendeels weg. Muggen weghouden lukt wel met allerlei spul maar het 'genezen' van muggenbulten zelden, zeker omdat je er dan toch mee bezig bent en er ergens mee aankomt (stift of tubemondje of handen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Muggen! :@ + meer Mimuna | 13 | 02-09-2011 21:00 | |
De Kantine |
Historimediterreanosaai #1476 Verwijderd | 500 | 09-08-2011 16:12 | |
Lichaam & Gezondheid |