Advertentie | |
|
![]() |
|
Het nummer wat je hoort als je deze pagina opent
Het komt me zó bekend voor maar ik zou niet weten van wie of hoe en wat. iemand?
||
![]() |
Citaat:
"It's the strangest thing,that I can feel,so much for someone somehow...
|
![]() |
Kennen jullie het liedje "Love Story"van Layo en Bushwacka?Dat liedje spelen ze al een heel jaar in een café waar ik geregeld kom,maar dan zonder de tekst,en ook iets anders,maar het is dezelfde melodie.Weet iemand misschien hoe dat liedje zou kunnen noemen?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe ik er dan op kom, omdat ik het liedje laatst hoorde in Bronski & Bernstein en me toen bedacht, hee, dat zit ook in de buffy reclame. Maar bedacht me net tijdens honduilaten dat ie wel eens van moloko kon zijn, en idd. Is 'the time is now' Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 09:02. |
![]() |
|
![]() |
ik zag net op tv een mooi liedje maar daar werd geen naam of titel van het liedje bij genoemd.
ik denk dat het nummer aisha heet omdat dit heel vaak gezongen wordt. op dit moment is het de boxtopper (op the box). in de clip zie je een turks/marokkaanse zanger. En ook zie je een meisje met een hoofddoek. ik hoop dat iemand me kan helpen. wie weet de titel + artiest?? bedankt! |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoek een typisch gitaarnummer, al een hele lange tijd! Je hoort em vaak op de radio, is een bekend nummer! Ik speel zelf gitaar dus wil al tijdje weten hoe hij heet!
Voor de gitaarspelers onder ons, hij gaat ongeveer zo, speel em ff een keer, en je herkent em meteen!! e-----5-4-----------0--------- B------------2-3-2------------ G------------------------------- D------------------------------- A------------------------------- E------------------------------- In het Chorus komt een zinnetje: 'I remember when we were young, driving in your car....... .....be someone' Tis best een vlot nummer, duidelijker kan k denk ik niet zijn, alvast bedankt! Groetjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
The speed so fast I felt like I was drunk City lights lay out before us And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder And I had a feeling that I belonged And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone Dat is tracy chapman - fast car |
![]() |
||
Citaat:
Het is lang niet zo eenvoudig als mensen denken om mannen- en vrouwenstemmen te onderscheiden...
|
Ik weet echt weinig van het liedje, de enige zin die er in voorkomt is 'I love your smile' en er komt veel 'tudutututudue' invoor.
Waarschijnlijk zit deze zin in zeer veel verschillende liedjes, maar als je er eentje weet noem die dan ajb, want ik zal dan vast de reactie 'oh ja' hebben aangezien ik het vast herken
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(weet dus niet of het degene is die je bedoeld) Adverteerder: Prestige et Collections Product: Parfum - Ralph Lauren Titel commercial: Romance Reclamebureau: onbekend Eerste uitzending: 10 december 2001 Band/Artiest: Carly Simon Titel: My Romance Album/CD: My Romance |
![]() |
||
Citaat:
Cheb Khaled- Aicha
||
Citaat:
Het enige wat mij te binnen schiet is Boney M - Rivers of Babylon
|
Ik zoek een liedje op de beat van sunclub - fiesta (nee geen Summerjam
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zoek de titel/artiest van een liedje dat je een paar jaar terug hoorde in de reclame van een of andere verzekering fzo.
Het wordt gezongen door een gast met een nasale stem, en hij zingt steeds: Got my......I got my life en dan noemt ie dus allemaal vage lichaamsdelen op. Hm...iemand een idee? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wel een mooi liedje idd |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|