Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen Beachpop voor mij. Ik ga naar Hippieness am Blauer See - veel chiller
![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 20:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hahaha, me kleine zusje gaat ook gewoon.....met een oom en tante en 2 nichtjes......en nog een neef van me en een andere neef wil komen maar wist het nog niet zeker.....en dat zijn alleen nog maar de 2 neven die ik gister gesproken heb....
Pfff...lijkt wel Splendid van 1,5 jaar geleden of Spdfrx van 7 dec......familiereunien....
|
Ja was dope.
Rushtent was dope, veel club,en latin.soulful house. QDance was ook vet. Spacen op harde *jaikweeteigenlijkniethoeikhetmoetnoemen* Alleen hadden ze affiches hangen dat ik riochting heerhugowaard om 23:33 met de bus als laatste moest dus ik zit dan in die bus en alsnog mis ik die aansluiting omdat er files waren door de andere bussen en overig verkeer...... Ik miste em op 3 minuten.......maja de vriend waarmee ik met de trein was was er toen ook nog niet die kwam veel later pas aan want die was ik in de drukte naar de bus kwijtgeraakt. Dus toen zijn we maar naar Schiphol gegaan en hebben dara overnacht met nog 2 meisjes die we kenden die ook de trein hadden gemist.... En dus was ik om 7 uur pas thuis... Volgende keer met de auto! Nu moet die vriend ff de 6e slagen voor z'n rijbewijs.
||
Citaat:
![]() tja, wat verder te zeggen, eigenlijk vanaf 16.00 dat we er waren zitten wachten op Armin van Buuren, die om 20.00 draaide. Ondertussen Miss Djax en Andreas Krämer nog meegepikt, welke ook wel goed waren (techno). Alleen jammer van 't publiek, er stond een stel hooligans/gabbers dat dacht dat techno gelijk stond aan hardcore, dus die lui stonden daar te hakken/stampen. N00bs. Toen zijn we bij Q-Beach weggegaan, omdat d'r hardstyle gedraaid werd, daar lag onze interesse niet. Op naar Bloomingdale, ff binnen gekeken (wat druk daar...), om toen maar in een strandstoel daarvoor te gaan liggen genieten van de muziek. Ricky Rivaro draaide toen nog even, op zich niet echt mijn stijl, maar 't klonk wel aardig. Benjamin Bates draaide ook wel goed op zich, had er een aantal lekkere nummers tussen zitten imo ![]() Al met al een goede dag gehad, waarschijnlijk ook wel aanwezig op de volgende. Strand was een prima lokatie, weer was goed, zon scheen af en toe wel lekker, ook al was 't bewolkt. Alleen de terugweg...een uur in de file gestaan op de weg naar buiten, maar goed, dat moet je er maar voor over hebben ![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
je komt daar toch om lekker los te gaan en te doen wat je wilt.? als die gabbers zin hebbe om lekker te beuke en te stampe dan laat je ze toch lekker. en als mense ff geen zin hebbe om te dansen maar ff wille lulle dan laat je ze toch ook? dat je je daar druk om kan make zeg...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar verder was het echt wel cool, vooral AvB uiteraard ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En moet iedereen op een soort muziek allemaal hetzelfde dansen dan? Zo klinkt het in ieder geval wel bij jou... Laat die gasten lekker hakken als ze dat willen. En als je je eraan stoort zeg je er wat van of ga je 20m verder op staan. |
![]() |
|
stond de muziek zo zacht dan.. dat jullie je stoorden aan al dat gepraat?
of was de 'dansvloer' zo klein, dat jullie de dj niet konden zien omdat die lui ervoor stonden...? ik zou gewoon overal lekker doorheen springen, dan breng je die lui misschien nog een beetje op gang ,oké, het is wel gezelliger als iedereen lekker meedanst, maar om je er nou aan te ergeren als iemand zich anders gedraagt dan jij... beetje n00b, om jullie woorden maar in de mond te nemen.
||||
Citaat:
Ja, de ruimte op de dansvloer was redelijk beperkt, mede ook omdat het erg druk was, maar dat ik de DJ niet zou kunnen zien doet er niet toe. Ik kom er voor de muziek en niet om naar de DJ te kijken. Citaat:
Het gaat er niet om dat die lui zich niet gedragen zoals 'wij', maar tussen techno en hardcore zit nogal een verschil. Het leek er meer op dat die lui zich een beetje verveelden, omdat er daarna pas hardstyle gedraaid werd. Maar goed, laat dit ook maar, het is toch zinloze discussie die dit topic alleen maar verpest. Citaat:
![]()
|
ok, laat ons dit topic inderdaad niet verneuken.
alleen wil ik nog ff zeggen dat ik juist het meest op grote feesten kom; trance, techno, hardhouse, hardcore, echt vanalles. juist op grote feesten omdat je dan ontzettend veel ruimte heb om lekker rond te springen, ik laat me helemaal gaan en ik heb er nooit problemen mee gehad (met andere mensen) ik loop me niet als een wildebras te gedragen in de topdrukte want ik zit zelf ook niet op natte oksels in mijn neus te wachten, maar meestal waar het relatief gezien wat rustiger is kun je mij geregeld voorbij zien huppelen. ik zie tenminste zo'n beetje alle mensen op grote feesten en maak praatjes met lui die er grapig uitzien enzo. ik klim op elk platformpje en bounce naar elke bar. dat is voor mij pas een feest, en niet heel de avond op 2 vierkante meter proberen mijn danspasjes zo perfekt mogelijk te laten verlopen. <-- no offence maar ik zie dat soort lui maar al te vaak.
|
|
|