Advertentie | |
|
![]() |
|
voor zover het dance is.. meer breakcore, avant-garde en ambient:
Bogdan Raczynski Chicks On Speed Aphex Twin Knifehandchop Ladytron Four Tet Nightmares On Wax Mouse On Mars Adult. Tristeza Venetian Snares Servotron Kid606 Boom Bip µziq The Soft Pink Truth The Residents Squarepusher The Prodigy Chemical Brothers The Evolution Control Committee oh en 386 DX (ofzo) das een hippie met een laptop die electronica covers maakt van nummers van bands zoals Nirvana en the Sex Pistols. als ie optreed dan zet hij gewoon zijn laptop aan en gaat hij erbij dansen op het podium ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 15:20. |
![]() |
||
Citaat:
Devo - Q: Are We Not Men? A: We Are Devo! P.I.L. - Metal Box (valt niet onder IDM, excuses voor het hoge offtopic gehalte ![]() |
![]() |
|
Mijner Favorieten ik houd van rustig en melodiues, maar soms ook lekker ruig
Aphex Twin Ventolin Acrid Avid Jam Shred Come To Daddy Windowlicker (blijft gewoon leuk) Kesson Daslef afx237 v7 gwarek2 Xylem Tube Squarepusher My Red Hot Car Go Plastic Coopers World Vic Acid Autechre Teartear Dael Gantz Graf Ccec u-Ziq Approaching Menace Mushroom Compost Red Snapper 4 Dead Monks Mountains & Valleys Cex At Least I Can Say I Tried Academy Award Julia Walsh Destination: sexy Venetian Snares Dad Icosikaipent Befriend A Childkiller Remi Punishing The Atoms Mercy Funk Find Candace Children's Limbo For Bertha Rand Snog Late Twentieth Century Boy Are You Normal Enough Domotic Durchkomponiert Metamatics Colmic Zeus Styrofoam A Short Album About A Murder en nog veel meer natuurlijk
|
artiesten die hiernaast sowieso ook nog noemenswaardig zijn:
Scorn Amon Tboin Nightmares On Wax Plaid Prefuse73 Plone Adult Dopplereffekt Legowelt Squadra Blanco Mat 101 Air (vind ik er ook wel een beetje onder vallen) Solvent Lowfish Money Mark Pierre Bastien en nu vergeet ik er vast nog een hele hoop
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 15:37. |
![]() |
||
Citaat:
En bedankt voor de tips, P.I.L. ken ik al jaren van naam dus ik vraag me af waarom ik nooit iets van ze heb geluisterd
||
Citaat:
En oh ja, electro en IDM zijn dus geen synoniemen van elkaar. Alleen sommige abstracte electro-techno is tevens als IDM aan te duiden (bijv. Ectomorph, Phoenecia, Solvent), de meeste electro is hiervoor teveel "dansvloergeorienteerd" (zoals Adult. en Legowelt). |
![]() |
||
Citaat:
![]() iig bedankt voor de tips
||
Citaat:
![]() ik bedoel dat er gewoon meer rap zit in Prefuse 73, waardoor Prefuse 73 door sommigen als een hiphop stroming gezien wordt. Boom Bip is meer eh, instrumenteel.
||
Citaat:
![]() Leuk "IDM" feestje binnenkort Weer in Rotterdam, dus als iemand een slaapplaats over heeft hou ik me aanbevolen ![]()
||
Citaat:
was heel vet
||
Citaat:
een van venetian snares (find candace) en een van scorn (greetings from birmingham)
|
![]() |
|
Zijn er trouwens mensen die ook naar robodock gaan?
||
Citaat:
![]() btw, ik ben nu aan het "uniten"ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
Blijft vet om te zeggen, is klasgenoot van me ![]() Hij maakt goede muziek, bij hem ging bij BCAGG ook echt de tent helemaal los op Metropolis... hoewel Scud en Bong Ra er ook mochten wezen! Hymen is een koel label! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() checkt allen ook http://www.tigerbeat6.com en http://www.mille-plateaux.net cottoncandy coole sig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil ook een demo naast die twee die ik al heb
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil zelf Dexter graag eens live zien (en dan niet als DJ, maar als performer) en de drie artiesten op het DUB label, vooral EOG.
Het begint helaas pas om 10 uur en de laatste trein (naar A'foort) vetrekt om 12 uur ![]() ![]()
|
Snog was ik laatst ergens tegengekomen in de platenzaak, vond ik erg okay, maar opdat moment had ik even niet genoeg geld te besteden dus heb ik em daar maar laten staan.
Sommige nummers vond ik een beetje darkwave achtig, van die stijl ken ik alleen een ene gary numan, dus dat zou je misschien kunnen proberen.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 19:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
het nieuwe middelgrote IDM topic coecie | 275 | 08-02-2004 01:20 |