Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maarjah he tussenstuk van oude testament en nieuwe testament is vrijwel ink loos. ![]()
|
![]() Hier helpen jullie niet mee jongens! Update: Kheb net gekookt, gegeten en een sigaret gerookt, dus het gaat al weer iets beter, maar ik tril nogal nu.... Ik voel het aankomen....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmmm ik moet onderhand mijn kamer ook maar es opruimen, al zit mijn vloei gewoon in mn handtas ![]() |
![]() |
|
nee, zelfs niet in mijn handtasje
![]() ![]() ![]() moet het vandaag dan toch naar buiten in de kou terwijl de zon achter de wolken zit en ik eigenlijk geen ander wou jij was mijn mooiste pakje lang papier en ik heb bijna alles doorzocht je weet dat ik je nooit vergeet en nogsteeds denk ik aan jou, hier moet het dan nu gebeuren, echt? tussen al die mensen op de straat?! Nee, jij bent het pakje voor mij jij bent het waarvoor ik vecht dus je zal weer bij mij horen ook al ben je niet in zich ooit zullen wij weer samen zijn en dat is alles wat mij nu nog kan bekoren ------- blaaterdeblaat! IK WIL VLOEI!!
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE] Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Lange vloei uit mijn jas verdwenen en verdenk ouders ervan. MSiebertz93 | 6 | 25-05-2012 19:35 | |
Drugs & Alcohol |
waarom plakt mijn speeksel niet meer? zeehond23 | 60 | 20-09-2006 23:20 | |
Drugs & Alcohol |
NOODTOESTAND: alternatieven voor vloei? Augustus | 77 | 16-12-2005 09:19 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |