Advertentie | |
|
![]() |
|
Lijkt me zinvol om eerst te kijken of het aan de software of aan de brander ligt.
Probeer eens aan Clone CD of EasyCD creator te komen en probeer daar eens mee te branden. Ik weet dat ik je eigenlijk geen tips mag geven om illegaal te downen maar beide progs zijn via Kazaa binnen te halen en als het alleen voor een test is moet dat een keer kunnen. Mocht je dan nog geen cd kunnen branden dan zou het altijd nog in Windows zelf kunnen zitten. Is moeilijk zoniet onmogelijk om je hier een pasklare oplossing voor te geven. Uitproberen dus iets anders zit er niet in.
|
Rotprogramma, het was laatst bij mij zo dat hij na het branden dataverificatie wilde gaan doen en pas dan gaf hij een error, dat het mounten mislukt was.
Maar jah, ik heb eigenlijk nog nooit een goed win32 brandprogramma gevonden. Jah, ooit 1 open source programma, maar die kan ik nergens meer krijgen voor win32.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[CD's] Branden met Nero snieky | 8 | 06-12-2004 10:26 | |
Software & Hardware |
[CD's] Nero stopt na enkele procenten druiveke | 4 | 05-05-2004 10:21 | |
Software & Hardware |
[waarschuwing:] Bug in Nero 6 kan harde schijf wissen Gatara | 19 | 10-08-2003 17:40 | |
Software & Hardware |
Probleem met Branden T-i-n-e-z | 7 | 18-07-2003 23:12 | |
Software & Hardware |
Brandsnelheid C'est moi! | 28 | 20-10-2001 11:15 | |
Software & Hardware |
ACER 8x4x32 probleem Snappie | 9 | 13-06-2001 19:25 |