![]() |
||
In het 'verklaar de droom' - topic staat een droom over het jaar 2012. In dat jaar wordt het einde van deze tijd en het begin van een nieuwe tijd voorspeld door de oude maya's en door anderen.
Nostradamus voorspelde ook een 1000-jarige vrede. Hitler maakte daar voor het gemak maar zijn 1000-jarige rijk van, geloof ik. Maar als je leest wat ze hier over schrijven, dan lijkt er over 9 jaar toch wel iets te gaan gebeuren. Dit wordt in ieder geval in spirituele kringen in Nederland alom geloofd. Het bewustzijn van de mensen zou een stuk omhooggaan, geld zou onbelangrijk worden, oorlogen zouden stoppen. De geboorte van de nieuwe tijd, verwacht op 21 december 2012, zou met veel moeilijkheden gepaard gaan, en rampen. Omdat het in die topic over dromen moet gaan, open ik hier een nieuwe topic over dit onderwerp. = > Wat vind jij van deze voorspellingen? Wel of niet geloven? Onzin of kern van waarheid? Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 12:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
www.broodjeaap.nl onder griezel en dan valse voorspellingen. Citaat:
Nostradamus heeft al een aantal dingen correct voorspeld, maar ook al een aantal dingen fout. Ik geloof wel dat je in zeker mate de toekomst kunt voorzien, maar niet zo van in 2012 gebeurt er iets. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb hie reen videoband ervan en op de achterkant staan voorspellingen van 2e wereld oorlog 11 september aanslag en nog meer die band kreeg ik in 1998 en er staat ook op dat er een oorlog zou komen in het midden oosten als dat in 1998 al op die band stond is de toekomst toch voorspelt geweest ?
|
ja , ben ik het helemaal eens ik heb een videoband van hem gezien ik was zeer onder de indruk...eerst voor dat ik het zag dacht ik..die vent was gek laat hem maar daarna dacht ik ff anders hij had namelijk ook voorspeld dat in 1757 zijn graf zou worden opgegraven en dat ze uit zijn skelet wijn zouden gaan drinken....lijkt me geen prettig idee omdat te weten zeg
|
Bij de Maya's gaat in 2012 volgens mij een nieuwe kalender in, een nieuw era. Deze mensen geloven dat de wereld dan gaat veranderen. Ik geloof niet alleen ten goede, ik dacht dat er werd gezegd dat er veel rampen enz. kwamen en er maar een stukje van de wereldbevolking zou overleven. En dat de mens idd een sprong vooruit zou gaan in zijn bewustzijn. Ik geloof oa doordat ze zich dan ook zonder hun lichaam kunnen verplaatsen oid na een poos, we gaan een niveautje hoger met zn allen
![]() Heb er +- 2 jaar geleden een docu over gezien in de bios. The year zero heette het geloof ik, weet ik niet meer zeker. Die zal nu wel al een poos uit zijn op video. Gaat over de Maya's en hun kalender en het jaar 2012. |
![]() |
||
Citaat:
En dromen hebben deze gewoonte ook regelmatig. Vaak kunnen mensen zich zulke dromen pas vlak voor de gebeurtenis herinneren, of erna. Kinderdromen die voorspellingen over je leven geven, zijn ook zo. Pas na afloop kun je ze begrijpen. In bijna 2 jaar tijd dromen uitleggen ben ik ze regelmatig tegengekomen. Het verschijnsel déjà-vu's is ook typisch zoiets waarbij je pas tijdens de gebeurtenis zélf het gevoel krijgt, dat je dit al eerder 'meegemaakt' hebt, in je geest dan. Voorspellingen die onbegrijpelijk zijn tot ze gebeuren, dit verschijnsel is dus één van de manieren, waarop 'boven' ons mensen toekomstvoorspellingen geeft. In de bijbel staan ook veel voorspellingen waar geen jaartal voorstaat. Over 'het einde der tijden' bijvoorbeeld. Klinkt op deze manier wel een beetje zoals de maya kalender, vind ik. Nostradamus was een heel gelovig man, en ik denk dat hij ze op deze manier moest geven of doorgeven. Misschien heeft hij de feiten die zijn gedichten beschrijven, zelf ook niet gezien. |
![]() |
||
Citaat:
Toch zie ik zelf ook wel verbanden. We komen rond deze tijd in het tijdperk waterman. Zo'n tijdperk duurt ongeveer 2160 jaren, rond het jaar nul gingen we het tijdperk vissen in, deze tijdperken lopen 'achteruit' in de dierenriem, na vissen dus waterman. Waterman is een geestelijk sterrenbeeld. Geestelijke kennis, zoals helderziendheid, telepatie enz. vallen hieronder. (het element lucht is het element van waterman en het element lucht staat voor onderscheidingsvermogen, denken, kennis (zowel wetenschappelijk als spiritueel), wijsheid. De komende 1000 jaar gaan we door het midden, het omslagpunt van waterman heen. Hier past eigenlijk best een periode bij van 'vrede op aarde'. Omdat geestelijke kennis en vrede, liefde, eigenlijk één ding zijn. Ook al kunnen wij mensen oorlog maken met gebruikmaking van wetenschap, en kunnen mensen met spirituele orientatie in bad magic verzeild raken soms. De eigenlijke geestelijke, spirituele kennis van 'boven' is vrede, 'vrijheid, gelijkheid, vriendschap' enz. Daarom is het niet zo vreemd, dat rond het toppunt van 'geestelijke kennis/wijsheid' (waterman) een periode van 1000 jaar vrede komt op aarde. --- EDIT: aanvulling over 'omslagpunten'. Wat dat omslagpunt betreft: Je kunt de astro-cirkel toepassen op een dag, een jaar, een tijdperk. Het midden van het sterrenbeeld leeuw staat bovenaan in de cirkel, het midden van waterman precies onderaan in de cirkel. Midden leeuw staat voor het midden van de dag, het middaguur, 12 uur 's middags, als de zon het hoogst staat. En voor het midden van de zomer (= ongeveer vandaag). Midden waterman staat voor het midden van de nacht, middernacht om 12 uur. En voor het midden van de winter. Midden leeuw deelt de dag in 2 delen, is het centrum van de dag. En is het centrum van de zomer. Midden waterman deelt de nacht in 2 delen, is het centrum van de nacht en van de winter. De dag staat voor aardse wijsheid, de nacht voor de wijsheid van boven. De centrums zijn symbolen hiervan. De invloed van leeuw en waterman zijn bij hun centrums het grootst. Vandaar ook dat in het astrologische tijdperk waterman de geestelijke kennis die van boven komt, het grootste is. In onze tijd zien we een golf van geestelijke kennis rond de hippietijd, en op het ogenblik is er volgens mij ook een gaande. Dat is te zien in de hekserij, en in het paranormale, die nu aan het opkomen zijn. Dat past dus volgens mij best in het idee, dat we naar een hoogtepunt van geestelijke kennis aan het gaan zijn. peter. Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 19:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met die afstanden van dingen in piramides die overeen komen met jaartallen, je kan ook te ver zoeken. Waarschijnlijk kan je de verhoudingen van een cd-doosje ook wel ergens in vinden ofzo ![]() Overigens, als ik dat zo lees lijkt het een beetje op first contact uit star trek ![]() Dit komt misschien over alsof ik totaal niet geloof dat er iets gaat gebeuren, maar dat denk ik eigenlijk wel. De situatie is er nu perfect geschikt voor. Economie wordt steeds minder, het gaat steeds slechter, er komt waarschijnlijk uiteindelijk wel een oorlog tussen het oosten en het westen, mensen zijn steeds afstandelijker aan het worden, overbevolking wordt steeds erger, mensen zijn steeds sneller agressief, natuurlijke hulpbronnen worden ook steeds problematischer, drinkwater en bijvoorbeeld bomen die gekapt worden. Dat gaat gewoon niet oneindig lang goed door. Maar ik denk eigenlijk eerder dat we als het ware eerst terugvallen in een soort middeleeuwen na een romeins tijdperk. |
![]() |
||
Citaat:
Het vissentijdperk lijkt op het sterrenbeeld vissen. Dat is een watersterrenbeeld, het element van vissen = het element water. Water staat voor gevoelsleven. Van de 3 watersterrenbeelden heeft vissen het diepste gevoelsleven. De wetenschap zoals die in Europa de laatste paar honderd jaar opgekomen is, valt onder het denken, het weten. Is dus een eigenschap van het opkomende sterrenbeeld waterman. Daarvóór hadden we het diepe gevoelsleven van vissen. Dat begon rond het begin van het christendom. In de bergrede kun je het verschil tussen het oude tijdperk ram en het nieuwe: vissen zien. (ram: tijd van mozes: getal één, ram = sterrenbeeld nr. 1, één god enz.). De bergrede gaat helemaal over gevoel. De kruisdood, het symbool van het christendom, is een symbool van de grootste opoffering. Je vindt dit symbool (kruis) terug in de 12e tarotkaart, de gehangene, die kaart betekent ook: opoffering. Vooral in de middeleeuwen kun je dat diepe gevoel herkennen, in de muziek van die tijd. In de kunst van die tijd (contemplatie = gevoel van binnen). De opkomst van de wetenschap, daarin zie ik dus de opkomst van het sterrenbeeld Aquarius. De wetenschap is de materiele wetenschap, je hebt ook het geestelijke weten. Bijv. helderziendheid, heldervoelendheid, helderwetendheid, het bestaan van geestelijke wetmatigheden, numerologie enz. Beide vallen onder Aquarius (= waterman). peter. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
peter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hier alle informatie over ons nieuwe ziel
![]() 2012 De Waarheid zal je bevrijden! 1. De Mensheid en de planeet Aarde gaan op dit moment door een enorme bewustzijnsverruiming en verandering in waarneming van de werkelijkheid. 2. De Maya beschaving in Centraal Amerika was en is de meest geavanceerde met betrekking tot de tijdwetenschap. Hun hoofdkalender is de meest accurate van deze planeet. Er is nog nooit een fout opgetreden. Ze hebben zelfs 22 kalenders in totaal die vele tijdcyclussen van het Universum en het Zonnestelsel bestrijken. Sommige van deze kalenders moeten nog bekend gemaakt worden. 3. volgens de Maya kalender eindigde de vijfde wereld in 1987. De zesde wereld start in 2012. Dus op dit moment zitten we eigenlijk in een tussenwereld. Deze tijd wordt de 'Apocalyps' of openbaring genoemd. Dit betekent dat de Waarheid zal geopenbaard worden. In deze tussentijd is het ook nodig dat we ons door onze eigen problemen werken, zowel individueel als collectief. 4. De 6e wereld is volgens de Maya’s nog onbeschreven. Dat betekent dat het aan ons is, als medeschepers, om de nieuwe wereld en de nieuwe beschaving die we wensen te creëren. 5. De Maya’s voorspellen ook dat tegen 2012: - we over een heel nieuwe technologie zullen beschikken dat verdergaat dan degene die we nu kennen. - we het concept tijd en geld zullen overstijgen. - we de vijfde dimensie binnengaan nadat we eerst de 4e hebben gepasseerd. - de aarde en het zonnestelsel galactisch gesynchroniseerd zullen worden met de rest van het Universum. - ons DNA zal geüpgraded zijn (of gereprogrammeerd). "Iedereen op deze planeet muteert. Sommige bewuster dan anderen, maar iedereen ondergaat het." - Extraterrestrial Earth Mission. 6. In 2012 zal het plan van ons zonnestelsel weer op 1 lijn getrokken worden met het plan van onze Melkweg. Deze cyclus heeft 26.000 jaar geduurd. Virgil Armstrong beweert ook dat nog 2 andere galaxies tegelijkertijd zullen op 1 lijn getrokken worden. Een echt galactisch evenement! 7. De tijd is aan het versnellen. Duizenden jaren lang was de Schumann Resonantie oftewel de hartslag van de aarde 7.83 cyclussen per seconde. Het leger gebruikte deze SR als een erg accurate referentie. Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur. 8. Tijdens de Apocalyps of de tussentijd zullen veel mensen door enorme persoonlijke veranderingen gaan. Er zullen veel en gevarieerde veranderingen zijn. Het is allemaal een deel van hetgeen waarvoor we hier naartoe zijn gekomen om te leren en te ervaren. Voorbeelden: relaties die eindigen, verhuizingen, van job veranderen of stoppen met werken, verandering in gedrag en denkwijze... 9. Op elk moment maken we kleine en grote beslissingen. Elke beslissing is gebaseerd op LIEFDE of ANGST. Kies voor liefde, volg je intuïtie, niet je verstand. Volg je passie en dat 'brandend gevoel van verlangen'. Volg de stroom. 10. Gedachtevormen zijn erg belangrijk en hebben veel invloed op je dagelijkse leven. We creëren onze realiteit met onze gedachtevormen. Als we altijd negatief denken, dan trekken we dat ook aan. Als we positief denken, dan zullen we ook positieve mensen en gebeurtenissen aantrekken in ons leven. Wees je bewust van je gedachten en verwijder elke onnodig negatieve of oordelende. 11. Wees je bewust van het feit dat de media gecontroleerd wordt door enkelen. Gebruik je onderscheidingsvermogen. Zoek de verborgen agenda's. Waarom wordt bepaalde informatie verspreid? Wat is 'hun' agenda? Is het een geval van "probleem-reactie-oplossing"? Creëren 'zij' een probleem zodat 'wij' reageren en om een oplossing schreeuwen en bieden 'zij' dan daarna 'hun' oplossing aan? Onthoud dat de oplossing die zij bieden hetgeen is wat zij in de eerste plaats wilden! Belangrijke punten te onthouden tijdens de veranderingen tot 2012: 1. Houd altijd contact met de bron van al het leven. De creatieve energie van het Universum. De Allerhoogste. 2. Vertrouw op je gevoel en intuïtie. 3. Help mensen hun angsten te overwinnen door de positieve effecten van de komende veranderingen uit te leggen. 4. Help mensen hun zelfvertrouwen te verbeteren en om hun leven weer meester te worden. Help ze hun eigen macht te hernemen. 5. Laat de negatieve krachten ons niet verdelen (verdeel en heers). 6. Herinner je wie je bent. De meesten van ons zijn oude zielen. We zijn spiritueel meer geavanceerd dan de regressieve duistere buitenaardsen (Greys, Reptielen, Draconians). Wij bezitten creativiteit, seksualiteit, sensualiteit en liefde voor onszelf en anderen. 7. Onthoud dat we allen hier zijn om te leren en om ons karma in te lossen. Elk persoonlijk pad is uniek. 8. Onthoud dat ieder zijn realiteitsbesef/wereldbeeld verschilt. Oordeel niet. 9. Laat elke beslissing die je neemt, gebaseerd zijn op liefde en niet op angst. Verwachtingen : a. Er zullen grote veranderingen optreden met betrekking tot maatschappij, het weer en jezelf. Dit is niet per se negatief, maar spannend, want deze veranderingen leiden ons naar een nieuwe galactische samenleving die op punt zal staan in 2012. b. Een officiële aankondiging van contact met buitenaardsen. c. Er zal een stijging zijn in het aantal aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en overstromingen. Dit is Moeder Aarde die zichzelf zuivert. d. Er zal in de volgende jaren een enorme machtsstrijd komen tussen het leger, de geheime overheid/de Nieuwe Wereld Orde/Illuminati/Vaticaan en sommige buitenaardsen. e. Het banksysteem zoals we het kennen zal instorten. De Maya kalender voorspelt dat we boven het concept tijd en geld zullen stijgen. f. Er is de mogelijkheid tot een valse Terugkeer van Jezus Christus, in scène gezet door de regressieve Grey buitenaardsen. Ze zullen dit doen door enorme hologrammen te projecteren in de lucht. Het doel is ons te verdelen en om ons af te leiden van hun echte agenda. De Terugkeer is eigenlijk een proces in elk van ons, in elk van ons zal Christus weerkeren. g. Sommigen zullen 'uitchecken' te wijten aan hun onvermogen om met de nieuwe hogere spirituele frequenties om te gaan. Dit is hun vrije keuze. h. Alle nieuw geboren kinderen zullen waarschijnlijk telepathisch begaafd zijn vanaf de geboorte. Ze zullen hoogst intelligent zijn, enorm intuïtief en ze zijn de spirituele leiders van de toekomst. Mogelijke (fysieke effecten) van de veranderingen: * Migraine, hoofdpijnen en vermoeidheid * Elektrische gewaarwordingen in de ledematen en in de ruggengraat. * Spierkrampen * Griepsymptomen * Intense dromen * Het menselijke lichaam zal gevoeliger worden als gevolg dan de nieuwe vibraties. * Het fysieke lichaam is al aan het veranderen. Je lichtlichaam wordt gecreëerd en geactiveerd. * We evolueren weer naar een DNA van 12 strengen in plaats van de 2 die we nu maar hebben * We worden intuïtiever en onze healing capaciteiten verbeteren * Alle 'plagen' van de jaren 90, zoals AIDS zullen verdwijnen.
|
reply op ^^^^^^^^^^^^
Volgens dat stuk ben ik 8 dagen voor apocalyps geboren en de rest leef ik er dus in. Aangezien we waarschijnlijk allemaal 2012 wel meemaken zullen we er dan wel achter komen. Maar ik heb het bovenstaande helemaal gelezen. Maar dingen zoals buitenaards contact, de 4e en 5e dimensie, mutatie, een in scene gezette JC. Het lijkt me geweldig om zo'n nieuw tijdperk mee te gaan maken maar ik geloof er dus niks van. Ik print dit uit en doe het in m'n jarenkist (Die ik elk jaar check omdat er contracten, weddenschappen en voorspellingen voor de toekomst in liggen) doen. Ben erg benieuwd maar zulke enorme veranderingen in zo'n korte tijd....no way... Enne hoe wil aids zomaar ineens verdwijnen? Of dat komt door die mutaties natuurlijk ja.... Conclusie: Ik vindt het een prachtige theorie en het lijkt me geweldig om mee te maken....maar ik geloof er niks van ![]() EDIT: Het hele verhaal is net een SF film.... Hier zouden ze echt een film van moeten maken ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 23:27. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dit alles erg interessant, helaas ben ik te lui/heb ik te weinig tijd om er echt tijd in te steken, er ligt nog een hele stapel boeken te wachten.
Ik heb wel eens een lezing bijgewoond die uitwijdde over atoomoorlogen uit het verleden, atoomoorlogen die beschavingen als Atlantis vernietigd zouden hebben en de boeken ingegaan zijn als 'Ragnarok', 'Apocalyps', en wat nog meer. Zoiets dergelijks sluit ik ook niet uit en ziet er allerminst onrealistisch uit als toekomstige dood en geboorte van een nieuwe wereld. Tevens sluit het aardig aan bij Einsteins "Eens zal men elkaar weer met stokken bevechten" (of iets in die trant)-uitspraak. Maar goed, ik weet niet gek veel van de materie af helaas. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Even over punt 5: Wat wordt er bedoeld met de 4e en 5e dimensie? Bedoelen ze met de 4e dimensie tijd? En is de 5e een nog onbekende dimensie waar we nog geen zintuigen of een genoeg geavanceerd brein voor hebben? Punt 7: De tijd is versneld? Maar waarom heeft niemand dat gemerkt? Of merk je er niets van? Is het zo dat er op iedere planeet een andere tijdssnelheid is? Ik zit met te veel vragen ![]() Punt 8: Beetje vaag dit... ik bedoel: zulke dingen gebeuren altijd! Alhoewel het aantal echtscheidingen wel is toegenomen de laatste jaren... ![]() Nostradamus heeft ook al voorspeld dat er over een jaartje of 1000 aliens zouden komen... iig: zo wordt één van zijn profeties geïnterpreteerd... ('t was iets zoals: 'degenen van boven' ofzo... ik zal 't 's opzoeken) |
![]() |
||
Citaat:
peter. |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij hebben die dingen meestal niet door wat dimensies zijn
![]() Dat tijd versnelt is geloof ik ook al een topic over geweest en volgens mij klopte dat niet ofzo...Tijd is een relatief iets. Het gaat niet overal even snel en heeft ook geen absolute snelheid. Op de zon gaat de tijd langzamer dan hier. Als je heel snel gaat gaat de tijd ook langzamer enzo. En hoe kan je de meest accurate kalender hebben, leg is uit wat dat is? ![]() Maar over het algemeen als ik dit allemaal zo lees lijkt het wel alsof we dan contact gaan maken met aliens en die onze nieuwe technologieën of dingen geven. |
![]() |
||
Citaat:
'het einde der tijden' - wat een woord ... die taal gebruikt de bijbel ook, letterlijk. Als je vertaling klopt tenminste. Er is dus niet één tijd, er zijn méér tijden. Dan ligt t wel voor de hand, dat daar meer soorten tijden mee bedoeld worden. Jammer dat er geen verklaringen bij staan, wat die tijden dan zijn. De bijbel heeft het ook over dat er een tijd zal komen dat de wijsheid van de daken geschreeuwd zal worden. Daarmee zou heel goed Aquarius of Waterman bedoeld kunnen worden. Waterman heeft iets van openbaarheid, grenzeloosheid, en wijsheid. Waterman is een 'hoog' sterrenbeeld (mannelijk) en vissen een laag (diep, en vrouwelijk). Dus die daken kunnen ook wel kloppen. Volgens mij hadden ze trouwens platte daken in Palestina toen. Dus je zou de bijbel kunnen rekenen als één van de heilige boeken die een 1000-jarige vrede voorspellen? Jammer dat de officiele kerk daar anders over denkt. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien eens beginnen met zelf te denken, je bent toch een mens of niet dan? of wil je als midner behandelt worden? Aangezien je je als midner gedraagd door je denken op te laten houden bij een boek. punt...pfft |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een zwarte houten kist uit de 2e wereld oorlog. Niet super groot maar wel best zwaar enzo. Is wel leuk, elk jaar ff kijken ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
punt is ook gewoon: . Goed we kunnen het hier beter over in het No, god topic hebben maar alleen maar een boek geloven vindt ik zwak. Als het nou gewoon je eigen geloof was ok... 1000 jaar vrede....het klink zooo naief... ![]() ![]() Alsof je ooit 1000 jaar lang zonder oorlog en lijden zou kunnen hebben op aarde. Er zijn altijd wel een paar idiote dictators.....of amerikaans presidenten.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nou ja... als er een dan eeen nucleare impact mocht komen weet ik in ieder geval is hoe het is om dood te zijn...pff ik ben niet zo bang voor de dood (is niet om te bluffen) maar als je meer over de dood nadenkt dan ben je er niet zo bang meer van toen ik vroeger te horen kreeg dat een mens dood gaaat schrok ik me rot lag ik zowat te janken
![]()
||
Citaat:
tenminste als daarvoor niet de halve mensheid moet uitsterven want ik wil het echt meemaken....
|
![]() |
www.montalk.net
Meer vage theorieen over wat aliens allemaal met ons doen, net zoals in dat stukje site dat hier aangehaald werd, allemaal erg ongeloofwaardig. en 12-strengig DNA??? Meer is niet per sé beter hoor. En waardoor wordt deze plotselinge alomtegenwoordige genetische mutatie door veroorzaakt?? 2012???????? De oermensen van 30000 jaar geleden (ook waterman ongeveer denk ik) hadden dat zeker ook en toen niet meer en toen kwamen de grijze aliens die voor de 5-dimensionale reptielen werkten on Jezus in de lucht te projecteren??? onzin!
|
Verwijderd
|
2012, up up and away! Nah ik heb dus eenuur op deze pagina rondgebladerd, en het is echt ongelovelijk wat hier allemaal te lezen valt, de maya kalender en de gizeh peramides, ook het kantelen van de aarde. Ik denk dat hie rtoch wel een kern van aarheid in zit, mischien is niet alles waar, maar als je kijkt naar de precisie waar die dingen mee zijn gemaakt (de piramides dus) dat moet er toch absoluut waarheid zitten in hun kalenders etc.
(1000-jarige vrede is natuurlijk weer een heel ander potje nat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hallo allemaal, ik ben net nieuwe hier.
euh, ik heb een beetje berichtjes hier gelezen maar nog niet alles, en daarom kan het zijn dat het lijkt dat ik iets zeg dat al 100 keer gezegd is, sorrie daarvoor. ten eerste, sommige mensen zeggen: ik geloof niet in Nostradamus. Nostradamus heeft bestaan, je zegt ook niet ik geloof niet in Bush. Hij is het helaas. Je kan wel iemands ideeen niet geloven. Of het er niet mee eens zijn. Andere mensen zeggen dat dingen die hij zegt niet kloppen, en dat je dingen altijd wel van toepassing maken. Tuurlijk is dat zo, maar dat kan ook bijna niet anders. Nostradamus is al 1000 jaar (meer of minder) dood, hij had geen idee dat er vliegtuigen zouden komen. En enorme torens. Nog iemand zei dat hij/zij niet geloofde dat je in 2012 wakker zou worden met het idee: goh wat ben ik vannacht veranderd. Maar ik denk ook niet dat dat zo is. Je hele leven lang verander je. Ik weet goed dat ik in groep 8 Anouk lompe muziek vond maken. Nu luister ik Soad. Het zijn geestelijke veranderingen die je langzaam ondergaat. Je wordt beïnvloed door tv, muziek, vrienden en misschien is het zo dat als je over 9 jaar terugkijkt, en dit forum nog eens leest, dat je dan denkt, hij had toch gelijk. Maar net zoals Nostradamus kun jij ook niet precies weten hoe de toekomst eruit ziet. En wat je zelf zal denken. Maar misschien inderdaad, dat als dan het moment komt, dat je het dan wel opeens beseft. *denkt: een wereld zonder geld, eindelijk iedereen gelijk* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareh met ik geloof niet in Nostradamus bedoelt iedereen ook wel z'n ideeen denk ik ![]() Als hij in de toekomst kon kijken had ie dat denk ik wel van vliegtuigen en torens geweten... Maar zowieso er zijn ook heel veel dingen niet uitgekomen en uit z'n teksten kan je vanalles opmaken. En idd gaan die veranderingen tuurlijk langzaam. Maar om in 9 jaar ineens 12 stringen DNA te krijgen en te muteren..... Zo snel is het in de hele geschiedenis van de aarde nog nooit gegaan...
|
haha dat stukje had ik dan misschien nog niet gelezen
![]() Maar hij beschijft dus stalen vogels: als ik in de toekomst kijk zie ik ook groene glibberdingen kijk, als je zoo lang voordat iets echt gebeurt iets echt zietdan moet je andere beschrijvingen zoeken. En dan kunnen dan ook dingen zijn waarvan wij NU dus denken, wat een onzin. die groene glibberdingen zijn een metafoor. Ik kan niet echt in de toekomst kijken. wel dromen die uitkomen, maar dat is een andere topic |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 |