Citaat:
eddie schreef:
2e jaars wat? 2e jaars MBO, HBO, UNI of wat anders?
Mwah... toch lijkt het mij niet super moeilijk (no offence), maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
|
Universiteit, TUDelft.
Het moeilijkste is het vertalen van de formules. Het is superlastig uit te leggen zo, maar formules die een cirkelvormige baan beschrijven van het vliegtuig zijn heel moeilijk in te voeren. Er moet met alle variabelen rekening worden gehouden (Motorvermogen, hoogte, invalshoek, baanhoek, snelheid, luchtdichtheid, enz. enz.). En het probleem is vooral dat alles van elkaar afhangt....Zijn vrij complexe formules.
Helaas heb ik de programma-listing niet meer, door een computercrash, maar ik geloof dat het totale programma zo'n 80-90 bladzijden was (lettertype 10).
Oh enneh, tsja, misschien had jij het ook wel niet moeilijk gevonden hoor. Vereiste is wel dat je goed begrip hebt van bewegingsvergelijkingen van vliegtuigen, als je dan goed met VB kan opschieten, zal het idd niet zo moeilijk zijn (thank god hadden wij ook iemand in de groep die goed was in VB), maar ik vond het wel heel moeilijk...