Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 11:25
Toscane
Toscane is offline
Wie is er gegaan??? En wat vond je ervan, van de wagens en het publiek???

Ik ben samen met n vriendin geweest. Wat me wel wat tegenviel was een groot deel van het publiek.. niet speciaal aangekleed, maar gwoon in hun gewone kleren. Toen we 's ochtends vroeg om 10 uur , half 11 door de stad liepen, waren we een van de weinigen. We kregen bijna t idee dat er zowat niemand nog ging.. ook al was wel n grote drukte voorspeld. Maar op de Schiedamsedijk was t wel . Vond echt geweldig al die mensen die hun best hadden gedaan om er wel speciaal uit te zien. En later toen de parade was begonnen sommigen mensen hemaal uit hun dak te zien gaan. Sommigen wagens waren wel jammer, die van CLub Risk/ hi vonk nie echt super, maar de wagens van Club X, Harder, DJ Promiss en niet te vergeten Decibel Outdoor waren echt super. Jammer dat van sommigen wagens da t geluid nie hemaal oke was.
Vanavond v8 18.25 is verslag van de dance parade op tv

Nog mensen naar t eindfeest geweest trouwens??
Oud 10-08-2003, 12:32
zeehond23
zeehond23 is offline
Kvon er geen KUT aan! En betalen voor het eindfeest snap ik al helemaal niet. Matika-kar draaide dan wel af en toe aardig, maar vorrig jaar was het veel beter allemaal.
Oud 10-08-2003, 14:40
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Ik vond t allemaal wel zwaar relaxed. Ik stond op een wagen...echt koel om die mensenmassa ineens los zien gaan als er een bekend nummertje wordt gedraaid ofzo.

Wel jammer dat er geen muziek mocht worden gedraaid op die achterlijke brug.

En het eindfeest was te stoffig en zanderig, ben maar naar huis gegaan .
Oud 10-08-2003, 16:01
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik vond de wagen van Triple Vision (Drum&Bass) wel tof..
De Matika wagen was idd niet zo bijzonder..
De afterparty op Katendrecht ben ik niet geweest..
Maar wle in Nighttown voor Classified Drum&Bass, maar dat was poep, veel te mainstream ..
Oud 10-08-2003, 20:14
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 10-08-2003 @ 15:40:
Wel jammer dat er geen muziek mocht worden gedraaid op die achterlijke brug.
Mja, beter was ie gewoon ingestort ofzo!
Oud 10-08-2003, 20:58
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Mocht wel muziek, maar moest stiller...

En toch heeft de brug getrild...letterlijk!
Oud 10-08-2003, 21:34
blackfairy
blackfairy is offline
Ik vond opzich de wagens niet veel bijzonders idd... heowel sommige wel ok waren. De mensen ja.. ik vind niet dat je omdat er een feest is gelijk opvallend moet zijn.. gewoon lekker leuke kleren aan meer niet zoalng t maar niet je oude spijkerbroek is.
T eindfeest was in t begin wel ff balen... alles was zwaar ranzig vies overal zand...warm...niet al te harde muziek..

Maarre later bij Gizmo en Dana werd t wat beter hoewel Dana ook niet echt goed draaide...Maargoed ik ging gewoon hard uti mn plaat muziek is muziek..
en ik had een supergroepje en dat maakt veel goed..

ik vond t al met al wel een geslaagde dag/nacht...
Oud 10-08-2003, 21:57
pinhead
pinhead is offline
parade was wel leuk. eindfeest slecht geregeld maar heb me wel vermaakt. die gizmo draaide slecht zeg. 2x 'nobody listens to techno' draaien binnen 30minuten. en hij kon niet eens een plaat gelijkleggen, echt drama die gast.
Oud 10-08-2003, 22:09
Gonzo
Gonzo is offline
Eindelijk bijgeslapen van het uiterst lekkere weekend. Vond de parade zelf zeer goed te doen.

Eerst met een groepje effe wat wagens zien passeren bij de Coolsingel en vervolgens met een aftakking van 4 personen een speurtocht begonnen richting de Dutchtechno truck. Maar eerlijk is eerlijk: dan heb je ook wat

Hing een zeer goeie sfeer rond en op de Dutchtechno truck. De muziek was ook beestachtig met vele toppertjes zoals Eric Sneo - Ciao Bella, Dave Clarke - The Wolf, DK - Murder was the Bass, Moguai - Get On en ga zo maar door. Big respect voor Juan Sanchez & die andere donkere DJ - die een beetje weg had van Carl Cox.

Na de parade met de u-bahn richting Tropicana gegaan en daar een afterparty gehad op de 16e verdiepeing van een of andere studentenflat - man dat was geweldig. Lekkere chille täschno en dat op 16 hoog, heerlijk windje in je gezicht en dat uitzicht...man man man geweldig. Big respect voor "De Hoge Wiek" hehe.

Het was een top weekend
Oud 12-08-2003, 12:02
Snausie
Snausie is offline
Het was echt te gek, een nadeel vond ik het zandige eindterrein. Ik liep daar lekker op mijn open schoenen, (AUW, dat zand schuurt en vooral als je al vanaf 12 uur op de been bent)

Om toch lekker te kunnen dansen heb ik mijn schoenen maar uit gedaan. Ik heb op 100-den brandende peuken gestaan, (snik)
en mijn voeten waren de volgende dag nog opgezwollen en helemaal zwart.
Oud 13-08-2003, 23:35
zeehond23
zeehond23 is offline
pfff, dat terrein valt echt wel mee, kheb op echt vet ranzigere plaatsen gefeest!
Oud 14-08-2003, 11:47
Snausie
Snausie is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 14-08-2003 @ 00:35:
pfff, dat terrein valt echt wel mee, kheb op echt vet ranzigere plaatsen gefeest!
Ik ben een MEID he....
Oud 14-08-2003, 12:29
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ken ook meiden die echt op vet ranzigere plaatsen gefeest hebben

Regels voor berichten