Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het nut is ver te zoeken. Natuurlijk zet je jezelf redelijk voor lul als je als TATU The Smiths gaat coveren, maar ik kijk er niet van op na alles wat anderen geflikt hebben. Britney Spears die The Stones deed, dat was zo fout dat het pijn deed. Je hebt dan altijd van die mensen he, dan komt het origineel op de radio en dan zeggen ze 'hee, dat is toch van TATU, wat een slechte cover is dit!"
![]() Ik heb met een vriendin van mij al 8 jaar 'ruzie' omdat zij volhoudt dat Killing Me Softly een nummer van The Fugees is maar het is van Roberta Flack! En ik zal het je nog sterker vertellen, een andere vriendin van me dacht dat Light My Fire van die mislukte reggae band was, hoe heten ze ook alweer.. oh ja UB40. Toen stond ik in een kleine kamer met haar en haar ouders en wilde ze mij heel evil overtuigen. Dat was echt eng.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed, ik heb nog ietjes meer respect voor Tatu die dat nummer zodanig verranderen dat het een béétje anders klinkt, dan voor een britney spears die met satisfaction en i love rock and roll geen fuck verranderd aan het nummer
||
![]() |
Citaat:
en wordt is zonder t erachter schaapaap ontopic: ben het wel met muziekvlinder eens, maar ik vind het serieus coveren van nummers gewoon lomp, eigenlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
En hoezo grietjes van 14 die niet weten dat Light My Fire niet van UB40 is? Een vriendin van mij dacht dat, en ik zou niet durven om haar een grietje van 14 te noemen. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik ben wel ontroerd door het feit dat je er toch nog iets moois van probeert te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|