Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo
in mn vorige relatie was ik ook veel afhankelijker dan ik eigenlijk wou zijn... Had alles voor hem over, wou alles ervoor opgeven, ... klinkt je wel bekend. Het duurde jaar en maand. Toen wou hij uit de relatie stappen, en dan zit je daar. Alsof alles weg is, en jij alleen achterblijft. En in zekere zin was het ook zo. Pas een viertal maanden na de breuk kon ik alles nuchter bekijken, en zag ik in dat het ook compleet ongezond was geworden. Ik ben toen aan mn vriendschappen beginnen werken en een paar nieuwe hobby's gaan uitoefenen. En vooral, mezelf gezworen nooit meer in zo'n situatie te belanden. Nu een jaar na de breuk, ben ik al twee en een halve maand samen met een hele lieve jongen. We zien elkaar genoeg, maar niet elke dag, ook niet in de vakantie. Als we de zaterdagavond uitgaan, is dat ook meestal niet alleen, maar met nog een paar vrienden mee. Ik merk ook dat ik in deze relatie veel meer mezelf ben, en het leuke is dat het ook geaprecieerd wordt ![]() Ik voel me vrij, maar ik heb iemand om bij thuis te komen. Dus echt meid, cijfer jezelf niet weg !!! Zorg ervoor dat je vriendschappen niet verwateren, en zorg dat je ook nog dingen hebt die van jezelf zijn, zonder dat ze van je vriend zijn. Good luck |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63 WolterB | 500 | 10-06-2007 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Thoomed... punkyfish | 16 | 20-06-2002 15:44 |