Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zei ook helemaal niet dat ze naar de film moesten gaan, t was alleen maar een manier om zn nummer te krijgen...
||
Citaat:
|
vraag n xtje als hij in de pauze stoer zn mobiel laat zien zijn nr....
en stuur hem dan n weekje later/ paar dagen later zoiets: heeejjj, hier n smsje van mij, hoezzie? khad n rotdag vandaag, die baas zit ook altijd zo te zeuren he;0)maargoe gelukkig ben ik nu lekker thuis & jack & jill op tv dus ![]() zoiets zou ik dan doen ![]() enne ohja overdrijf het niet... hou je in met reageren w8 ff n uurtje of 3 ofzo met terugsturen tenzij hij ook meteen reageert.... enne stuur niet meer dan 1 smsje tegelijk ennnn heel belangrijk, probeer niet teveel te vertellen en praat niet teveel in afkortingen die bij jou en je vriendinnen in smsen heel gebruikelijk zijn, want daar snapt hij geen snars van ![]() sms jij nooit ofzo dat je dit vraagt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hulp gezocht MarcWeller | 23 | 02-09-2012 11:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling + Argumenten over kredietcrisis! Hulp gezocht Tistochwat | 3 | 07-11-2008 08:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[zweeds]beetje hulp nodig Nona | 2 | 24-04-2007 19:17 | |
Seksualiteit |
bovenop?beetje hulp pls niempje.. | 28 | 06-07-2005 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Een beetje hulp zou welkom zijn vrancken_anke | 14 | 29-04-2004 19:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Rationale vormen herleiden tot 1breuk en vereenvoudigen, hulp gevraagd!! ***DKNY'ke*** | 3 | 09-09-2002 17:55 |