Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 17:19
Lievelotje
Lievelotje is offline
gebruikt een van jullie de trilfunctie van je mobiel wel eens om jezelf te stimuleren?
Lijkt me wel vet om eens te proberen wat het doet met mu mobiel in de voering van mu string en dan onverwacht gebeld worden op de meest onmogelijke plekken...
Oud 16-04-2002, 17:21
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
gebruikt een van jullie de trilfunctie van je mobiel wel eens om jezelf te stimuleren?
Lijkt me wel vet om eens te proberen wat het doet met mu mobiel in de voering van mu string en dan onverwacht gebeld worden op de meest onmogelijke plekken...
Ik zou het nooit willen proberen denk ik !!! Neem dan ee dildo ofzo ??!!??!!??!!
Oud 16-04-2002, 17:23
Lievelotje
Lievelotje is offline
ja ik ga lekker met een dildo in mu broek winkelen
Oud 16-04-2002, 17:25
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Dat lijkt me niet zo prettig nee !!!!! Dan is het wel te proberen zo'n trilfunctie... misschien werkt t wel !!

dikke kus, Tha bomb Vivi©
Oud 16-04-2002, 17:30
Verwijderd
nou trilt m'n gsm behoorlijk.. maar ik word er nou niet bepaald door gestimuleerd. Sorry. Maar misschien moet je het eens proberen, dat het bij jou wel werkt!
Oud 16-04-2002, 17:34
Lievelotje
Lievelotje is offline
al geinstalleerd, nu nog wachten op telefoon (heb mun muziekje maar uitgezet)
Oud 16-04-2002, 17:35
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
al geinstalleerd, nu nog wachten op telefoon (heb mun muziekje maar uitgezet)
geef maar een trilletje als je wat weet
Oud 16-04-2002, 17:49
Lievelotje
Lievelotje is offline
hmmm ben net gebeld, was niet echt overtuigend, maar kriebelde wel lekker, misschien wel beter als ik niet veilig achter mun computer zit, maar ergens meer in het openbaar, wordt de kick wat groter...
misschien moet ik hem wel inbrengen of zo, condoompje er rond en hop... scheelt meteen die bobbel in mu broek (ik lijk wel een ventjuh zo) eens even proberen of dat lukt...
Oud 16-04-2002, 18:20
Kupu
Kupu is offline
Wat is je nummer???
Oud 16-04-2002, 18:25
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
ik vind jou zielig
Oud 16-04-2002, 18:27
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
/\N/\L Sushi schreef:

ik vind jou zielig
Mee eens, dacht dat t een grap was maar dat je het echt ging doen ????
Oud 16-04-2002, 19:26
Avalanche
Avalanche is offline

best wel triest eigelijk... zoek iemand ofzow ja doe dat ja he
Oud 16-04-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
ROFL

dat vroeg m'n vriendjuh laatst aan me....of ik dat weleens had geprobeerd

k vroeg me af hoe hij op het idee kwam....dirty mind ofsow
Oud 16-04-2002, 19:30
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Zoek anders een oplossing in 'orgasmeballen'
Oud 16-04-2002, 19:43
Verwijderd
ik heb geen trilfunctie...en als ik die wel had dan zou ik hem zeker gebruiken....

want zo'n ringtone is erg irritant als je in een volle trein staat

Oud 16-04-2002, 20:04
Verwijderd
oh ja, ik ging me liefje een keertje belle, gewoon voor de gein omdat hij met zijn mobiel aan het hanessen was, en hij stond naast me dus ik hem belle... begint dat ding te trille dus hij kijkt me zo met big smile aan..... geeft ie dat ding aan mij, zegt ie : hier.... kan je lekker mee spelen

ik mest vet lache....nou ja ik ben weer maf aan het lulle
Oud 16-04-2002, 20:09
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
dirty mind ofsow
Joy forever...
Oud 16-04-2002, 20:24
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
/\N/\L Sushi schreef:

ik vind jou zielig
hoezo is dat nou weer zielig? 't is toch niet zielig om dingen uit te proberen? misschien ontdekt ze wel iets leuks en heeft ze er veel plezier van. dat is gewoon handig, niet zielig.

ik heb geen mobiel
Oud 16-04-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:

Joy forever...
Oud 16-04-2002, 20:35
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik heb geen trilfunctie...en als ik die wel had dan zou ik hem zeker gebruiken....

want zo'n ringtone is erg irritant als je in een volle trein staat

Oud 16-04-2002, 20:58
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
oh ja, ik ging me liefje een keertje belle, gewoon voor de gein omdat hij met zijn mobiel aan het hanessen was, en hij stond naast me dus ik hem belle... begint dat ding te trille dus hij kijkt me zo met big smile aan..... geeft ie dat ding aan mij, zegt ie : hier.... kan je lekker mee spelen

ik mest vet lache....nou ja ik ben weer maf aan het lulle
huuuuh......... wanneer was dat???

ohja trouwens je moe ook telefoon kope met tril.... dan heb je wat te doen als ik er niet ben he....
Oud 16-04-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

huuuuh......... wanneer was dat???

ohja trouwens je moe ook telefoon kope met tril.... dan heb je wat te doen als ik er niet ben he....
hahahaha ja was geloof ik laatste keer toen ik je zag, stonde we hierzo op me kamer dus rond valentijn zoiets
Oud 16-04-2002, 21:48
Lievelotje
Lievelotje is offline
doe maar lekker flauw, een mens mag toch wel eens wat proberen zeker? wel even een raar gevoel, zo'n mobiel in ju kut, maar na een poosje raak je er aan gewend en net dan wordt je gebeld, is een beetje een rare sensatie, niet echt superstimulerend ofzo, maar wel onwijs spannend...
ik was alleen zo slecht te bereiken vanavond, dus ze bleven maar bellen en smsen....
Oud 17-04-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
misschien moet ik hem wel inbrengen of zo, condoompje er rond en hop... scheelt meteen die bobbel in mu broek (ik lijk wel een ventjuh zo) eens even proberen of dat lukt...
SHIT! JE STEEKT JE GSM TOCH NIET IN JE KUT? ja sorry hoor.. ik zal eens even mijn koelkast swing200 erin douwen, jaw hoor Wie weet wat beschadig je allemaal in je lichaam!? Telefoons zijn gemaakt om mee te bellen (en spelletjes doen, smsen, wappen, etc etc) maar zeker niet om in je vagina te steken. Maar ja, ik zeg hier alleen mijn mening maar over, ik vind dat je echt zielig bent als je zo'n ding in je lichaam stopt, maar je doet maar hoor. Nou hopen dat hij er blijft zitten
Oud 17-04-2002, 12:44
Verwijderd

Sheesh, jullie nemen dit serieus??
Oud 17-04-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef:

SHIT! JE STEEKT JE GSM TOCH NIET IN JE KUT? ja sorry hoor.. ik zal eens even mijn koelkast swing200 erin douwen, jaw hoor Wie weet wat beschadig je allemaal in je lichaam!? Telefoons zijn gemaakt om mee te bellen (en spelletjes doen, smsen, wappen, etc etc) maar zeker niet om in je vagina te steken. Maar ja, ik zeg hier alleen mijn mening maar over, ik vind dat je echt zielig bent als je zo'n ding in je lichaam stopt, maar je doet maar hoor. Nou hopen dat hij er blijft zitten
zoiets doe je er ook niet IN..
Zoiets hou je langs je clitoris..

En zielig dat je 'm erin stopt, dildo's en vibrators worden daar ook voor gebruikt..
Oud 17-04-2002, 15:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Sheesh, jullie nemen dit serieus??
Ik wel, als ik een meid was zou ik het allang gedaan hebben .
Oud 17-04-2002, 16:31
Lievelotje
Lievelotje is offline
nou mensen je kunt de ophef staken, veel is er niet aan, geef mij maar ouderwets handwerk
Oud 17-04-2002, 16:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

Neem dan een dildo ofzo ??!!??!!??!!
Een dildo trilt niet. Je bedoelt zeker een vibrator?
Oud 17-04-2002, 16:43
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
jep, klinkt heel serieus c.q. vaag, ehm dys, misschien tijd voor een slotje?
Oud 17-04-2002, 16:54
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
jep, klinkt heel serieus c.q. vaag, ehm dys, misschien tijd voor een slotje?
At your service!

Regels voor berichten