Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Keepers:
- E. van der Sar - R. Waterreus Verdedigers: - J. Stam - M. Reiziger - F. Ricksen - G. van Bronckhorst - K. Hofland - F. de Boer Middenveld: - A. Robben - W. Sneijder - M. van Bommel - C. Seedorf - B. Zenden - M. Overmars - P. Bosvelt - P. Cocu Aanvallers: - R. Makaay - R. van Nistelrooy - R. van der Vaart - P. Kluivert - J. Hasselbaink - P. van Hooijdonk Opstelling: Van der Sar Ricksen - Stam - de Boer - Van Bronckhorst Seedorf - Van der Vaart - Davids - Overmars Van Nistelrooij - Makaay |
![]() |
|
Thuisblijven:
Davids Seedorf Cocu Op de bank in Portugal: Kluivert Van Nistelrooy Bosvelt Zenden Overmars In de basis: in ieder geval Van der Vaart, Robben, Sneijder, Kuyt en Makaay. Neem verder nog een paar jonge jongens mee die nog nooit op zo'n groot kampioenschap gestaan hebben en voor wie het nog een avontuur is. Advocaat, DURF eens een keer de nieuwe generatie te laten zien!
|
Doelmannen:
- Van der Sar (1) - Westerveld (16) - Waterreus (23) Verdediging: - Stam (3) - F. de Boer (4) - Hofland (5) - Van Bronkhorst (13) - Reiziger (2) - Bosvelt (12) - Bouma (20) Middenveld: - R. de Boer (7) - Cocu (11) - Davids (8) - Van Bommel (6) - Zenden (17) - Sneijder (15) Aanval: - Kluivert (9) - Makaay (18) - Van Nistelrooy (10) - Overmars (14) - Van der Vaart (19) - Van Hooydonk (21) - Robben (22) Basis: Doel: Van der Sar Achterin: Bosvelt, Stam, F. de Boer en Van Bronckhorst Middenveld: Davids (verdedigend), Cocu (links), Van Bommel (rechts), Van der Vaart (aanvallend) Aanval: Kluivert en Makaay (op dit moment zeg ik ff Makaay in plaats van Van Nistelrooy, vind Makaay op dit moment beter in vorm) Thuisblijvers dus onder anderen: Seedorf, Ricksen en Hasselbaink.
||
Citaat:
Wanneer Advocaat een keer een goed middenveld neerzet, en dan vooral Seedorf NIET meer op rechts maar centraal en zonder Davids (deze niet selecteren). Wanneer Advocaat dit doet zal het team waarschijnlijk een stuk beter draaien en gelijk ook de spitsen.
|
kijk als davids nou eens serieus ging doen en zijn kwaliteiten eens echt toont is het een wereldvoetballer...zonder twijfel,maar nu
![]() voor de rest keepers 1.Vd Sar (gewoon een goede keeper) 22.Westerveld(de 2e man) 23.Waterreus(de 3e man) verdedigers 4.Hofland (hij wil tenminste en is een goede verdediger) 2.Colin (de rechtsback) 3.Stam (die staat er gewoon altijd) 5.Van Bronckhorst (beste linksback momenteel) 16.Bosvelt(harde werker) 20.Peter Van Den Berg(ervaren stand in voor stam) Middenveld 21.Wesley Sneijder(goede speler zeer talentvol) 8.Rafael Vd Vaart( ja duidelijk lijkt me) 6.Mark Van Bommel(gewoon harde werker) 7.Phillip Cocu(altijd al een goede voetballer geweest en je kan em op alle positie's gebruiken) 17.Davids(mits ie normaal doet anders bank of thuisblijven) 13.R.De Boer(tsja ook hij is redelijk arrogant maar hij wil wel voor die basisplek) Vleugelspelers 11.Arjen Robben(de beste linksbuiten die we hebben momenteel) 14.Van Persie(iets minder als Robben maar ook hij is zeer belangrijk) 19.Marc Overmars(gewoon een goede voetballer) Aanvallers 9.Roy Makaay(duh) 10.Van Nistelrooy(ook hem vind ik zeer goed) 18.Pierre Van Hooijdonk(Voor als het niet loopt 15.Patrick Kluivert(sja als ie z'n best doet) Basis... Vd Sar Colin Stam Hofland Van Bronckhorst Van Bommel Cocu(davids) Vd Vaart Van Nistelrooy Makaay Robben
|
Verwijderd
|
Ik vind ook dat Davids de sfeer best wel aan het verzieken is, hoe vervelend ik dat ook vind. Hij is gewoon nu te arrogant en dat laat hij duidelijk zien. Het zou voor hem en voor de andere oudgedienden wel eens goed zijn dat ze nog een x op hun bekkie gaan en het EK missen. Voor de jongeren in het Nederlands Elftal is het wel sh*t, want zij willen wel en zij gaan er voor.
Toch denk ik dat het nu te laat is om spelers zoals Kuijt, Cornelisse etc. te selecteren. Advocaat had dat veel eerder moeten doen. Als hij ze nu selecteert krijgen ze te maken met prestatiedruk, vanwege de EK-Kwalificatie. Daarom zit er niets anders op dan verder te gaan met de huidige selectie (behalve Reiziger, Davids enz.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het lijkt mij gewoon duideluk dat van hooijdonk een basisplaats krijgt, gewoon omdat hij spelers op de goede plaats zet..en er voor wil gaan, en hij kan ook een wedstrijd met 1 vrije trap beslissen..plus het feit dat hij een goed aanspeelpunt is..als je daar dan een snelle man omheen hebt..bijvoorbeeld robben op links..en een eventuele overmars of van der meyde op rechts..met achter van hooijdonk..van der vaart of kluivert...lijkt mij toch een redeluke voorhoede
||
![]() |
Citaat:
![]() nee maar serieus, tuisblijvers: Davids F de boer Kluivert Keepers: Westerveld van der sar Waterreus verdedigers: Stam reizeger v bronkhorst hofland peter van der berg colin Middenveld: v bommel seedorf v der vaart sneijder cocu bosvelt Vleugels: Robben overmars van persie voorin: Makaay v nistelrooy (je kan iemand die zoveel scoort toch niet achterlaten?) v hooijdonk hasselbank basis: westerveld colin stam hofland v brokhorst v der vaart seedorf cocu robben v nistelrooy/makaay v hooijdonk/hasselbank |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zie hier een paar namen waar ik het wel mee eens ben... Colin is echt een hele goeie voetballer.... makaay gewoon in de basis... robben erbij..... misschien van der meyde... op het middenveld een bosvelt en of van bommel (:kots
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Keepers:
Sander Westerveld Ronald Waterreus Dennis Gentenaar Verdediging Frank De Boer Jaap Stam Tim Cornelisse Marc v Hintum Kevin Hofland Wilfred Bouma Patrick Paauwe Middenveld Phillip Cocu Mark van Bommel Andy van der Meyde Rafael van der Vaart Paul Bosvelt Arjen Robben Nicky Hofs Spitsen Ruud van Nistelrooy Roy Makaay Patrick Kluivert Dirk Kuyt Pierre van Hooijdonk Basis: Westerveld Cornelisse, De Boer, Stam, Bouma vd Meyde, Cocu, Van Bommel, Robben Kluivert, Van Nistelrooy
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan nog Gentenaar van NEC erbij kiezen ook, Purrel Frankel vergeten zeker ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
waarom kiest bijna iedereen voor jurgen colin? Het is een goede voetballer maar hij moet het eerst nog maar eens bewijzen op het hoogste niveau, laten we dat eerst maar eens gaan afwachten voordat je iemand gaat selecteren
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan is de Jong wel zo'n beetje een van DE mannen van de toekomst. Maar op dit moment is ie in zijn ontwikkeling zeker nog niet zover als Van der Vaart en Sneijder. Een basisplaats bij Ajax heeft hij ook nog niet echt afgedwongen dus kan ik goed begrijpen dat niemand hem zou selecteren.
|
Nigel de Jong in Oranje daar ben ik het niet mee eens tegen RBC was dacht ik de eerste keer dat hij in de basis startte met Ajax dit seizoen en dan ben je dus niet klaar voor het Nederlands elftal
![]()
|
![]() |
voor mij is dit nog altijd de opstelling:
vd Sar bosvelt, stam, hofland, zenden van bommel, cocu, sneijder van der vaart van nistelrooij, Makaay - zo hebben we aanvallende backs voor de nodige ondersteuning - een verdedigend ingesteld middenveld met allemaal een goeie pass in de benen - dit spitsentrio moet toch wel tot de nodige doelpuntjes kunnen komen!
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Daarnaast lijkt me het spitsenkoppel Makaay, van Nistelrooij geen succes. Nogmaals: in al hun bewegelijkheid blijken ze toch nog statisch. Telkens moet een van hun de bal vasthouden voor de ander bovendien is 'r met jouw middenveld weinig steun te verwachten. Of iedereen moet zich de naad uit z'n lijf lopen. Met RVN is het sowieso slimmer een 4-4-2 te spelen in plaats van een veredeld 4-3-3. Dus of 4-4-2 of RVN weg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zenden is wel iemand die de gehele linkervleugel kan bestrijken! Bij balverlies heb je toch CONTROLERENDE middenvelders ja, in dus een verdedigende rol bij balverlies gewoon terugzakken! Maar hebben deze spelers niet bewezen ook wel dergelijke drang naar voren te hebben (scoren sneijder en V bommel niet regelmatig??) de spitsen te statisch? lijkt me niet, ze zijn bewegelijk genoeg, en anders zeker van der vaart erachter wel! En waarom zou iedereen zich niet uit de naad lopen? daar zijn het toch profs voor, dat zijn ze zowieso verplicht zich helemaal gek te lopen! Hofland en Stam te langzaam? ik kan me nie direct een snellere centrum verdediger voorstellen die zich (inter)nationaal bewezen heeft.....
|
![]() |
Had ik ook al forum over: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=439320
maar voor de volledigheid: Doel: 1 Van der Sar BASIS 16 Westerveld 21 Stekelenburg Achter: 5 Van Bronckhorst BASIS 4 Cocu BASIS 3 Stam BASIS 2 Reiziger BASIS 12 Zenden 20 Hofland 18 F. De Boer 23 Ricksen Midden: 11 Overmars BASIS 6 Davids BASIS 8 Van der Vaart BASIS 7 Van der Meyde BASIS 22 Robben 16 Van Bommel 15 Bosvelt 17 Seedorf Aanval 10 Van Nistelrooij BASIS 9 Makaay BASIS 14 Kluivert (19 Hasselbaink) Hasselbaink staan tussen haakjes omdat landen 23 spelers mee moeten nemen, de derde keeper is verplicht
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zal even uittekenen wat 'r mis is met de opstelling: ---------------------vd Sar------------------------ ----------------------stam------------------------- -----------------------hofland--------------------- bosvelt-------------------------------------zenden -----van bommel-----cocu-------sneijder----- ----------------------------------------------------- -----------------van der vaart------------------- ----------van nistelrooij---Makaay------------ Zo ziet 't 'r mooi uit. Zenden en Bosvelt die onder leiding van Bommel en Sneijder naar voren kunnen en daar 'de drie spitsen' kunnen vergezellen'. Zenden en Bosvelt belopen desnoods ook de ruimtes 'r achter en als dat niet lukt dan moeten Jaap en Kevin met positioneel spel -op m'n moeders graf Hofland is retetraag- de ruimtes dichtlopen. Desnoods assisteers Cocu. Maar in feite gaat dat 'r heel anders uitzien Tegen een team met buitenspelers -442 V 433 V 451 in mindere mate: en zo speelt bijna elk team in Europa- zullen Zenden en Bosvelt weinig naar voren kunnen komen. 'Onze' flanken zullen daar al meteen onderbezet zijn. Dat betekent meteen vrijspel op de flanken voor hun, aangezien Bommel en Sneijder geen typische flankspelers zijn. Wanneer zij dat op moeten gaan vangen -want hun spel concentreert zich gewoon centraal- ontstaat 'r ook meteen weer een ruimte op 't middenveld. Die ruimte moet weer gecompenseerd worden door VDV. VDV op de middenlijn betekent een enorm gat tussen VDV en de spitsen, bovendien komt VDV mijn inziens daar niet tot z'n recht. ---------------------vd Sar------------------------ ----------------------stam------------------------- Bosvelt---------------hofland----------Zenden -----------------------cocu------------------------ --------------Bommel------Sneijder------------- -----------------van der vaart------------------- ----------------------------------------------------- ------------------------Makaay-------------------- ----------------van nistelrooij-------------------- Op het moment dat jou creatieve mannen Sneijder, Bommel of VDV aan de bal komen moet 'r nog zo'n 50 meter afgelegd worden. Nou kan je wel aan de lange halen gaan -iets wat Hofland ook wel kan- of kunnen jouw 'controlerende' middenvelder wel gaan rennen, maar ik garandeer je daar kom het toernooi niet mee door. En welk van de twee spitsen moet de bal steeds op gaan halen? En hoe zorg je voor dynamiek in je eentje? Tegen vier verdedigers is dat vrij moeilijk. Zeker als je van de flanken geen hulp krijgt. Zenden en Bosvelt renderen niet zonder een echte buitenspeler voor zich en RVN rendeert niet zonder dynamiek van de zijkant. Dus 't zijn wel profs, die zich wel degelijk uit de naad mogen lopen, maar als ze zo naar Portugal gaan gaan ze echt voor janlul ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jouw mening is duidelijk ![]() MAAR! heeft bosvelt niet eerder bewezen op het middenveld van Feyenoord een goeie conditie te hebben ?? ![]() Mijn opstelling is gebasseerd op wedstrijden tegen Oostenrijk en Tjechie, waarbij nederland dus veel balbezit zal hebben, en onze backs tijd zullen hebben om op te komen! Counters van de Tjechen kunnen onze bikkelaars van bommel en Cocu (heeft zich bewezen door heel de wedstrijd lang belgen onderuit te schoppen) er wel uit halen! Speelt de tegenstander 433, dan staan onze middenvelders 1 op 1 op het middenveld waarbij er dus maar 1 duel gewonnen hoeft te worden om zo door te kunnen stoten (onze middenvelders zijn zo technisch wel een mannetje te kunnen dollen)want onze spitsen zijn van dusdanige kwaliteit dat de tegenstander het niet in hun hoofd zal halen 1 op 1 achterin te gaan spelen maar altijd een laatste man erachter houdt. speelt de tegenstander 442. dan kan hofland of stam doorschuiven naar het middenveld en naast cocu gaan spelen zodat de buitenste middenvelder Bommen en Sneijder meer de flanken op kunnen zoeken en zo ten strijde trekken. VDV hoeft helemaal niets op te vangen want als de middenvelder de positie op het middenveld hebben aan de buitenkant dienen ze daar ook uiteraard te blijven en zullen echt nie automatissch naar het centrum schuiven! (tekeningetjes kan je erbij denken) VDV is de spits die de bal wat gaat halen en dient als verbinding tussen de 2 diepste spitsen voetballers lopen zich nooit voor lul uit hun naad! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar het middenveld is niet het grootste probleem. De flanken komen zo niet tot uiting! Bovendien spreekt me het idee van countervoetbal niet echt aan. Aanvallen met technisch mooie spelers als Robben en Overmars op de flanken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|