kijken hier meer mensen naar, op yorin op maandagavond van half 10 tot half 11 's avonds??? ik vind het geweldig! alleen jammer dat ze (zijna) altijd weten wie de faker is....
voor degenen die niet weten wat het is zal ik het uitleggen met een voorbeeld van gisteren:
er is een dirigeerwedstrijd voor jonge talenten, faking it heeft een jongen gevonden die geen noot kan lezen, wel goed kan drummen en nog nooit van rossini (de componist waarvan hij een stuk gaat dirigeren) heeft gehoord. hij neemt de uitdaging aan om in 1 maand te leren dirigeren en zich te transformeren van punker tot nette dirigent.
na bloed zweet en tranen (hij krijgt allemaal professionele begeleiding om t zo goed mogelijk te leren) is het dan zover: de wedstrijd....
het ging hartstikke goed behalve 1 klein foutje maar daar redde hij zich goed uit. naderhand werd gevraagd aan de jury wat ze van hem vonden en ook wie ze dachten wie de faker was, 2 hadden het goed en eentje vond hem de beste !!!
hopelijk snappen jullie t idee een beetje zo, ik vind t echt een super programma!!!