Advertentie | |
|
![]() |
|
hij kwam net online op msn
![]() ![]() alleen hij weet dingen van mij...persoonlijke...en daalijk lult ie ze door ![]()
||
![]() |
Citaat:
offtopic: die avatar heb ik al een hele tijd als poster boven me bed ![]() Jammer alleen dat nu opeens een hoop mensen die poster hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Een vriendin hebben en ondertussen nog wat andere 'projectjes' opzetten voor het geval een keer misgaat. (en ondertussen natuurlijk je vriendin niks laten weten) Ik vind het in ieder geval een goede actie want nu weet zijn vriendin in ieder geval dat ze hem goed in de gaten moet houden ![]()
||
Citaat:
Vindt zij het een grove leugen, dan moet ze verder niets met m doen. Vindt zij t niet erg (zoals jij) kan ze er toch voor kiezen om bij m te blijven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
of heb je dat meisje tegen hem opgezet zodat ze geen relatie hebben nou? want ik volg niet helemaal. in ieder geval ben je een eikel. ten eerste is een meisje niet onderdeel van een harem die slechts één persoon kan toebehoren. ten tweede is het een total no-no te stoken in het liefdesleven van een vriend omdat jij ooit met dat meisje gezoend hebt. |
![]() |
||
Citaat:
DAT ZOU PAS EEN GOEIE WRAAKACTIE VAN HEM ZIJN!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
beide waren niet zijn vriendin. Dus geen grove overtreding IMO. wel erg fout, maar niet zo extreem. |
![]() |
|
Nee ik ben niet zo wraakzuchtig.
Wat ik wél ga doen binnenkort, is samen met een vriendin wraaknemen op iemand. Ze had een affaire met een jongen die al bezet was. Mijn vriendin stelde hem voor de keuze: zij of zijn vriendin. Hij zei dat hij voor haar koos (mijn vriendin). Wat later las zijn vriendin toevallig alle smsjes die mijn vriendin naar hem had gestuurd. Waarop hij tegen haar zei: "Ja dat meisje is niet gezond in haar hoofd en ze stalkt mij". En nu bekijkt heel de unief haar scheef, want dat verhaal doet nu de ronde, dat ze een zotte trien zou zijn. Gohgoh onze wraak zal zoet zijn...Die verdient het echt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat bleek is dat die andere zijn vriendin was en suusje werd voorgehouden dat hij vrijgezel was. (ze las namelijk al gelijk op zijn CU2 dat zij zijn vriendin was) Dus of die keuze ging wel heel gemakkelijk en heel snel (en wilde hij suus niks zeggen en dus aan het lijntje houden) Of hij had al met haar maar was dus steeds bezig met suusje 'achter de hand' te houden voor het geval het mis ging. (Jah, ik spreek suus direct dus ik ken het verhaal volledig ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Suusje onder valse voorwendselen aan het lijntje gehouden. Andere meisje wist van niks.
|
ja ik heb dat weleens gedaan..
Het is heel fout, maar op dat moment voelde het wel beter. Die jongen die mij toen wat geflikt had (was m'n ex toen het net een paar uur uit was), dat kon gewoon echt niet. Ik was zo ontzettend boos en verdrietig.. Ik kreeg echt zo'n waas voor m'n ogen.. --> hij zoende half voor m'n neus (het was op n hockeytoernooi) met een meisje.. en naja, ik trok dat dus duidelijk niet. Ik moest wat terug doen, het ging alleen maar om het idee... en ik had duidelijk geen zin om m'n avond door hem te laten verneuken. Dus was ik zelf maar op versiertoer gegaan ![]() ![]() ach ja, op dat moment voelde het wel goed, maar daarna voelde ik me nog 100x kutter Uiteindelijk wel uitgepraat... maarr, het was echt gewoon super kut..
Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
IK GEEF GEWOON EEN GOEIE REACTIE OP HET ONDERWERP, EN DAT DIT NIET JOUW MENING IS IS JOUW PROBLEEM KIJK IK KAN NU OOK WEL BELEDIGEND WORDEN NAAR JOUW TOE, MAAR DAT DOE IK NIET OMDAT IK ME DAN GA GEDRAGEN ALS IEMAND VAN JOUW NIVEAU
|
![]() |
Heb wel eens wraak willen nemen op m'n ex-vriend. Maar ik heb het wijselijk maar niet gedaan. En hem z'n fout vergeven... en blijkbaar was dat een goei keuze... want momenteel komen we best wel goed overeen.
Greets Lieve,xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens zíjn jouw reacties ook van een niveau nul, simpelweg omdat je 1. die capslock dus altijd aan hebt en het dan lijkt alsof je schreeuwt en 2. ze inderdaad bijna altijd beledigend zijn. Doe er dan eens wat aan. Door te zeggen dat je 'goeie' reacties geeft maak je jezelf een beetje belachelijk. Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 16:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wraakactie.. wel gedaan ja.. hier komt het verhaal
![]() ik verkeerde een paar maand met hem, tot hij het op één van de belangrijkste dagen van mijn leven (voor mij dan, moest een examen afleggen) en wanneer ik echt hem nodig had, hij het uitmaakte.. via sms.. na een week ervoor mij helemaal genegeerd te hebben.. ik was redelijk pissed ![]() ![]() dan wou hij het goed maken, hij zou naar mij toe komen en alles zou terug goed zijn, maar hij kwam die dag nooit, savonds zag ik hem op msn en beweerde hij dat hij een ongeval gehad had met de fiets, ben nog altijd niet zeker of dat nu waar was of ni ![]() en dan heb ik verschillende smerige zaken ontdekt (had met behulp van een vriendin zijn msn gekraakt) hij had verschillende andere liefjes zitten verspreid over het land (belgie hé) toen hebben mijn vriendin en ik al die meisjes ingelicht, verteld van elkaar en elkaar voorgesteld (waren er zeker 5!!!) heb zo ook ontdekt dat ik een weddenschap was dus hem en mijn en zijn beste vriend (die vriend was verliefd op me) (een weddenschap van 5 maand!! ![]() dus dat was de wraakactie denk ik, hij is op die manier veel vriendinnekes kwijt geraakt, en ook zijn beste vriend ( die eigenlijk al lang zijn beste vriend niet meer wou zijn, maar dat wist hij niet) zijn broer heeft me onlangs nog verweten dat ik veel vriendschappen heb kapot gemaakt ![]() ![]() hehe dat was het dan, en geloof me het was de moeite! tot ik hem opnieuw zag ![]() xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zielig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geen haar beter? ik heb hem toch niet me 5 andere tegelijk bedrogen en al die maanden gelogen en spellekes gespeeld me zijn gevoelens?? had ik hem dan gewoon moeten laten doen? en al die ander meisjes laten geloven dat zij de enige voor hem waren? ik zelf zou het toch zeker apprecieren moest iemand anders me erop wijzen dat mijn vriend die ik graag zie en die beweerd mij heel graag te zien nog 4 anderen heeft hoor leg mij nu maar eens uit wat ik dan misgedaan zou hebben? |
![]() |
||
Citaat:
JE HOEFT ME ER NIET BIJ TE NAAIEN, MAAR ALS JIJ ZO IN ELKAAR ZIT KAN IK OOK NIE HELPEN!! MATENAAIERS ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je leeftijd klopt niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het oproep tot het gebed: adhan. Toerkoe | 411 | 02-09-2012 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Wraakacties evanhee | 15 | 22-06-2011 19:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
twaalfjarige Iraanse presidentskandidaay: Koop Hawaii voor de Joden. Verwijderd | 82 | 15-05-2009 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Wraak acties tegen ex miekmuis | 50 | 15-01-2004 14:40 | |
Liefde & Relatie |
wraakacties omdat hij/zij vreemdgaat... het dappere meisje | 36 | 08-02-2003 16:57 |