Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 08:53
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
hebben jullie ooit wel eens wraak genomen op iemand? bijv een ontrouw persoon die je verklikte oid?
Oud 28-08-2003, 09:03
snoopy
snoopy is offline
ehm... nee...
he, jammer eigenlijk
Oud 28-08-2003, 09:10
Laïs
Laïs is offline
Nee.
Oud 28-08-2003, 09:12
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
*zoekt effe verhaal op* net aan iemand verteld wat ik geflikt heb...
Oud 28-08-2003, 09:13
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Nou een tijdje geleden sprak ik op msn weer es met een gozer die bij mij in groep 8 heeft gezeten. Heel gezellig weer enzooj...afgesproken...bij hem thuis geweest..bijpraten enz. Later die avond op msn zei ie dat ie me leuk vond. Andersom ook wel. Dus die avond daarna gingen we wat drinken in Delft. Allemaal leuk en aardig totdat ie vertelde dat ie een ander meisje ook leuk vond en niet kon kiezen. Dus eigenlijk verwachtte ie van mij en haar dat we effe netjes wachten totdat hij eruit is gekomen wat/wie ie wil...nou ok dat kon ik nog wel opbrengen dan En hij had ook gezegd dat zij dus ook van mij afwist enz.. Eergisteren wist ie het nog steeds niet, en toen heb ik et em makkelijk gemaakt en gezegd dat dat andere meisje hem mocht hebben. Maar nou ging ik gisteren op dat meisje der cu2 kijken..en ik zag een msn adres staan. Ik op msn zetten, ze was online

Dus ik zeg : hoi....Zij : wie ben jij?...Ik : Dat andere meisje wat Kevin (Die gozer) leuk vond?..zij : pardon?

Bleek dus dat ze helemaal niet van me afwist...En toen kon ik dus kiezen om verder niets te zeggen of alles te vertellen....Ik koos voor het 2e...en nu heb ik volgens mij een "relatie" kapot gemaakt
Oud 28-08-2003, 09:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 28-08-2003 @ 10:13:
Nou een tijdje geleden sprak ik op msn weer es met een gozer die bij mij in groep 8 heeft gezeten. Heel gezellig weer enzooj...afgesproken...bij hem thuis geweest..bijpraten enz. Later die avond op msn zei ie dat ie me leuk vond. Andersom ook wel. Dus die avond daarna gingen we wat drinken in Delft. Allemaal leuk en aardig totdat ie vertelde dat ie een ander meisje ook leuk vond en niet kon kiezen. Dus eigenlijk verwachtte ie van mij en haar dat we effe netjes wachten totdat hij eruit is gekomen wat/wie ie wil...nou ok dat kon ik nog wel opbrengen dan En hij had ook gezegd dat zij dus ook van mij afwist enz.. Eergisteren wist ie het nog steeds niet, en toen heb ik et em makkelijk gemaakt en gezegd dat dat andere meisje hem mocht hebben. Maar nou ging ik gisteren op dat meisje der cu2 kijken..en ik zag een msn adres staan. Ik op msn zetten, ze was online

Dus ik zeg : hoi....Zij : wie ben jij?...Ik : Dat andere meisje wat Kevin (Die gozer) leuk vond?..zij : pardon?

Bleek dus dat ze helemaal niet van me afwist...En toen kon ik dus kiezen om verder niets te zeggen of alles te vertellen....Ik koos voor het 2e...en nu heb ik volgens mij een "relatie" kapot gemaakt
als t zo'n leugenaar is, maak je haar er waarschijnlijk alleen maar gelukkiger mee...
Oud 28-08-2003, 09:41
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
snoopy schreef op 28-08-2003 @ 10:16:
als t zo'n leugenaar is, maak je haar er waarschijnlijk alleen maar gelukkiger mee...
nou nou, grove leugen hoor

naja ik had iig wel hetzelfde gedaan
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:49
Verwijderd
Hmm, nooit gedaan eigenlijk... wel neigingen toe gehad, maar heb me dan in kunnen houden
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:24
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
hij kwam net online op msn ik kreeg het hele scheldwoordenboek naar me toe gegooid en het was allemaal mijn schuld en ik wil hun gewoon uit elkaar halen. En dat lukte toch niet want ze bleef toch wel bij em. En ik moest maar verder leven en anders gaan huilen

alleen hij weet dingen van mij...persoonlijke...en daalijk lult ie ze door
Oud 28-08-2003, 10:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 28-08-2003 @ 09:53:
hebben jullie ooit wel eens wraak genomen op iemand? bijv een ontrouw persoon die je verklikte oid?
niet echt.

offtopic: die avatar heb ik al een hele tijd als poster boven me bed Echt mooi.
Jammer alleen dat nu opeens een hoop mensen die poster hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:27
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2003 @ 10:41:

naja ik had iig wel hetzelfde gedaan
Tja, ik vind van wel.
Een vriendin hebben en ondertussen nog wat andere 'projectjes' opzetten voor het geval een keer misgaat. (en ondertussen natuurlijk je vriendin niks laten weten)

Ik vind het in ieder geval een goede actie want nu weet zijn vriendin in ieder geval dat ze hem goed in de gaten moet houden (tenzij ze natuurlijk een of ander dom naïef kind is die alles geloofd wat haar lieve vriendje verteld)
Oud 28-08-2003, 13:03
Thomas
Thomas is offline
Nee, dan verlaag je jezelf tot zijn/haar niveau.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:07
Verwijderd
Een vriend van mij was een keertje gaan zoenen met een van mijn sjansmeisjes, wetende dat ik weleens wat met haar gedaan heb.

Helaas had hij het duur moeten bekopen, met zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:25
sinsere
sinsere is offline
Nee, nog nooit. Ik had bepaalde personen weleens kunnen aanvliegen, maar ik heb ook dat nooit gedaan.
Oud 28-08-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij was een keertje gaan zoenen met een van mijn sjansmeisjes, wetende dat ik weleens wat met haar gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:44
Verwijderd
nee, dat is het trieste wat je kunt doen, lekker erboven staan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2003 @ 10:41:
nou, ik bedoelde gewoon dat dat meisje nu iig weet wat ze aan die jongen heeft.
Vindt zij het een grove leugen, dan moet ze verder niets met m doen.
Vindt zij t niet erg (zoals jij) kan ze er toch voor kiezen om bij m te blijven?
Oud 28-08-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 28-08-2003 @ 14:07:

Helaas had hij het duur moeten bekopen, met zijn vriendin.
ging ie nou vreemd en heb je hem verklikt bij zijn vriendin omdat je dat meisje als 'de jouwe' beschouwt?
of heb je dat meisje tegen hem opgezet zodat ze geen relatie hebben nou?

want ik volg niet helemaal.

in ieder geval ben je een eikel.

ten eerste is een meisje niet onderdeel van een harem die slechts één persoon kan toebehoren.
ten tweede is het een total no-no te stoken in het liefdesleven van een vriend omdat jij ooit met dat meisje gezoend hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:15
Loezzel
Loezzel is offline
Nee, nog nooit gedaan, durf ik niet eens... Slaat ook nergens erop, want wat heb je eraan? Je bent boos op iemand om wat hij of zij gedaan heeft en dan ga jij je vervolgens tot hetzelfde niveau verlagen...
Oud 28-08-2003, 19:18
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
hij kwam net online op msn ik kreeg het hele scheldwoordenboek naar me toe gegooid en het was allemaal mijn schuld en ik wil hun gewoon uit elkaar halen. En dat lukte toch niet want ze bleef toch wel bij em. En ik moest maar verder leven en anders gaan huilen

DAT ZOU PAS EEN GOEIE WRAAKACTIE VAN HEM ZIJN!!!
Oud 28-08-2003, 21:19
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 28-08-2003 @ 20:18:
DAT ZOU PAS EEN GOEIE WRAAKACTIE VAN HEM ZIJN!!!
wist je dat al je reacties echt van niveau nul zijn?
Ze slaan nooit ergens op en zijn altijd beledigend
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 22:03
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 28-08-2003 @ 22:19:
Ze slaan nooit ergens op en zijn altijd beledigend
Zelfs dat niveau haalt ie niet
Oud 29-08-2003, 10:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-08-2003 @ 13:27:
Tja, ik vind van wel.
Een vriendin hebben en ondertussen nog wat andere 'projectjes' opzetten voor het geval een keer misgaat. (en ondertussen natuurlijk je vriendin niks laten weten)
correctie (althans dat maak ik op uit het verhaal):
beide waren niet zijn vriendin. Dus geen grove overtreding IMO. wel erg fout, maar niet zo extreem.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Nee ik ben niet zo wraakzuchtig.

Wat ik wél ga doen binnenkort, is samen met een vriendin wraaknemen op iemand. Ze had een affaire met een jongen die al bezet was. Mijn vriendin stelde hem voor de keuze: zij of zijn vriendin. Hij zei dat hij voor haar koos (mijn vriendin).

Wat later las zijn vriendin toevallig alle smsjes die mijn vriendin naar hem had gestuurd. Waarop hij tegen haar zei: "Ja dat meisje is niet gezond in haar hoofd en ze stalkt mij".
En nu bekijkt heel de unief haar scheef, want dat verhaal doet nu de ronde, dat ze een zotte trien zou zijn.

Gohgoh onze wraak zal zoet zijn...Die verdient het echt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-08-2003 @ 11:03:
correctie (althans dat maak ik op uit het verhaal):
beide waren niet zijn vriendin. Dus geen grove overtreding IMO. wel erg fout, maar niet zo extreem.
HIj ZEI dat beiden niet zijn vriendin waren.
Maar wat bleek is dat die andere zijn vriendin was en suusje werd voorgehouden dat hij vrijgezel was. (ze las namelijk al gelijk op zijn CU2 dat zij zijn vriendin was)
Dus of die keuze ging wel heel gemakkelijk en heel snel (en wilde hij suus niks zeggen en dus aan het lijntje houden)
Of hij had al met haar maar was dus steeds bezig met suusje 'achter de hand' te houden voor het geval het mis ging.
(Jah, ik spreek suus direct dus ik ken het verhaal volledig )
Oud 29-08-2003, 10:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 29-08-2003 @ 11:38:
HIj ZEI dat beiden niet zijn vriendin waren.
Maar wat bleek is dat die andere zijn vriendin was en suusje werd voorgehouden dat hij vrijgezel was. (ze las namelijk al gelijk op zijn CU2 dat zij zijn vriendin was)
dat zie ik niet staan op het forum dan kan ik het natuurlijk ook niet weten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:22
Verwijderd
Nee, niet echt. Alle keren dat iemand een positie bekleedde die ik benijdde, zoals het vriendje zijn van het meisje dat ik leuk vond, strafte het kwaad zichzelf en voelde hij zich achteraf nog rotter dan ik me ooit voelde.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 13:12
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-08-2003 @ 11:59:
dat zie ik niet staan op het forum dan kan ik het natuurlijk ook niet weten.
Dan weet je het nu
Suusje onder valse voorwendselen aan het lijntje gehouden.
Andere meisje wist van niks.
Oud 29-08-2003, 15:24
charly not
charly not is offline
ja ik heb dat weleens gedaan..
Het is heel fout, maar op dat moment voelde het wel beter.
Die jongen die mij toen wat geflikt had (was m'n ex toen het net een paar uur uit was), dat kon gewoon echt niet. Ik was zo ontzettend boos en verdrietig.. Ik kreeg echt zo'n waas voor m'n ogen.. --> hij zoende half voor m'n neus (het was op n hockeytoernooi) met een meisje.. en naja, ik trok dat dus duidelijk niet. Ik moest wat terug doen, het ging alleen maar om het idee... en ik had duidelijk geen zin om m'n avond door hem te laten verneuken. Dus was ik zelf maar op versiertoer gegaan
ach ja, op dat moment voelde het wel goed, maar daarna voelde ik me nog 100x kutter
Uiteindelijk wel uitgepraat... maarr, het was echt gewoon super kut..

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:43
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
wist je dat al je reacties echt van niveau nul zijn?
KIJK EN DIT VIND IK NU BELEDIGEND,

IK GEEF GEWOON EEN GOEIE REACTIE OP HET ONDERWERP, EN DAT DIT NIET JOUW MENING IS IS JOUW PROBLEEM

KIJK IK KAN NU OOK WEL BELEDIGEND WORDEN NAAR JOUW TOE, MAAR DAT DOE IK NIET OMDAT IK ME DAN GA GEDRAGEN ALS IEMAND VAN JOUW NIVEAU
Oud 29-08-2003, 16:08
lieve
lieve is offline
Heb wel eens wraak willen nemen op m'n ex-vriend. Maar ik heb het wijselijk maar niet gedaan. En hem z'n fout vergeven... en blijkbaar was dat een goei keuze... want momenteel komen we best wel goed overeen.

Greets Lieve,xxx
Oud 29-08-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 29-08-2003 @ 16:43:
KIJK EN DIT VIND IK NU BELEDIGEND,

IK GEEF GEWOON EEN GOEIE REACTIE OP HET ONDERWERP, EN DAT DIT NIET JOUW MENING IS IS JOUW PROBLEEM

KIJK IK KAN NU OOK WEL BELEDIGEND WORDEN NAAR JOUW TOE, MAAR DAT DOE IK NIET OMDAT IK ME DAN GA GEDRAGEN ALS IEMAND VAN JOUW NIVEAU
zet gvd die caps-lock uit, want ik word er echt compleet gestoord van!

Overigens zíjn jouw reacties ook van een niveau nul, simpelweg omdat je 1. die capslock dus altijd aan hebt en het dan lijkt alsof je schreeuwt en 2. ze inderdaad bijna altijd beledigend zijn. Doe er dan eens wat aan.
Door te zeggen dat je 'goeie' reacties geeft maak je jezelf een beetje belachelijk.

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:50
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-08-2003 @ 17:18:
zet gvd die caps-lock uit, want ik word er echt compleet gestoord van!

Overigens zíjn jouw reacties ook van een niveau nul, simpelweg omdat je 1. die capslock dus altijd aan hebt en het dan lijkt alsof je schreeuwt en 2. ze inderdaad bijna altijd beledigend zijn. Doe er dan eens wat aan.
Door te zeggen dat je 'goeie' reacties geeft maak je jezelf een beetje belachelijk.
Ah eindelijk meerdere mensen die dit inzien. Heerlijk
Oud 29-08-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 29-08-2003 @ 18:50:
Ah eindelijk meerdere mensen die dit inzien. Heerlijk
ja hè?

'k heb al geklaagd op M&M.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:13
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
'k heb al geklaagd op M&M.
GOED ZO!!!

MATENNAAIERS DAAR HOUDEN WE VAN!!

GO KRUMMELDINGES
Oud 30-08-2003, 11:41
miss kittie
miss kittie is offline
wraakactie.. wel gedaan ja.. hier komt het verhaal

ik verkeerde een paar maand met hem, tot hij het op één van de belangrijkste dagen van mijn leven (voor mij dan, moest een examen afleggen) en wanneer ik echt hem nodig had, hij het uitmaakte.. via sms.. na een week ervoor mij helemaal genegeerd te hebben.. ik was redelijk pissed en der ook helemaal kapot van want ik was smoorverliefd

dan wou hij het goed maken, hij zou naar mij toe komen en alles zou terug goed zijn, maar hij kwam die dag nooit, savonds zag ik hem op msn en beweerde hij dat hij een ongeval gehad had met de fiets, ben nog altijd niet zeker of dat nu waar was of ni

en dan heb ik verschillende smerige zaken ontdekt (had met behulp van een vriendin zijn msn gekraakt) hij had verschillende andere liefjes zitten verspreid over het land (belgie hé)
toen hebben mijn vriendin en ik al die meisjes ingelicht, verteld van elkaar en elkaar voorgesteld (waren er zeker 5!!!)
heb zo ook ontdekt dat ik een weddenschap was dus hem en mijn en zijn beste vriend (die vriend was verliefd op me) (een weddenschap van 5 maand!! )

dus dat was de wraakactie denk ik, hij is op die manier veel vriendinnekes kwijt geraakt, en ook zijn beste vriend ( die eigenlijk al lang zijn beste vriend niet meer wou zijn, maar dat wist hij niet)

zijn broer heeft me onlangs nog verweten dat ik veel vriendschappen heb kapot gemaakt zijn verdiende loon!!

hehe dat was het dan, en geloof me het was de moeite! tot ik hem opnieuw zag

xx
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
miss kittie schreef op 30-08-2003 @ 12:41:
wraakactie.. wel gedaan ja.. hier komt het verhaal

ik verkeerde een paar maand met hem, tot hij het op één van de belangrijkste dagen van mijn leven (voor mij dan, moest een examen afleggen) en wanneer ik echt hem nodig had, hij het uitmaakte.. via sms.. na een week ervoor mij helemaal genegeerd te hebben.. ik was redelijk pissed en der ook helemaal kapot van want ik was smoorverliefd

dan wou hij het goed maken, hij zou naar mij toe komen en alles zou terug goed zijn, maar hij kwam die dag nooit, savonds zag ik hem op msn en beweerde hij dat hij een ongeval gehad had met de fiets, ben nog altijd niet zeker of dat nu waar was of ni

en dan heb ik verschillende smerige zaken ontdekt (had met behulp van een vriendin zijn msn gekraakt) hij had verschillende andere liefjes zitten verspreid over het land (belgie hé)
toen hebben mijn vriendin en ik al die meisjes ingelicht, verteld van elkaar en elkaar voorgesteld (waren er zeker 5!!!)
heb zo ook ontdekt dat ik een weddenschap was dus hem en mijn en zijn beste vriend (die vriend was verliefd op me) (een weddenschap van 5 maand!! )

dus dat was de wraakactie denk ik, hij is op die manier veel vriendinnekes kwijt geraakt, en ook zijn beste vriend ( die eigenlijk al lang zijn beste vriend niet meer wou zijn, maar dat wist hij niet)

zijn broer heeft me onlangs nog verweten dat ik veel vriendschappen heb kapot gemaakt zijn verdiende loon!!

hehe dat was het dan, en geloof me het was de moeite! tot ik hem opnieuw zag

xx
Zelf ben je ook geen haar beter hoor..........
zielig
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 11:13:
GOED ZO!!!

MATENNAAIERS DAAR HOUDEN WE VAN!!

GO KRUMMELDINGES
naja, als jij je nou gewoon gedragen had had ik dat niet hoeven doen, dus aan wie zou het nou liggen denk je?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:05
never mind
never mind is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 11:13:

MATENNAAIERS

matennaaiers houdt in dat het mensen zijn die vrienden veranden, klot die term niet, jij bent geen vriend. En je hebt bovendien ook geen vrienden op t hele forum
Oud 30-08-2003, 12:08
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Syphon schreef op 30-08-2003 @ 12:49:
Zelf ben je ook geen haar beter hoor..........
zielig

geen haar beter? ik heb hem toch niet me 5 andere tegelijk bedrogen en al die maanden gelogen en spellekes gespeeld me zijn gevoelens??
had ik hem dan gewoon moeten laten doen? en al die ander meisjes laten geloven dat zij de enige voor hem waren? ik zelf zou het toch zeker apprecieren moest iemand anders me erop wijzen dat mijn vriend die ik graag zie en die beweerd mij heel graag te zien nog 4 anderen heeft hoor

leg mij nu maar eens uit wat ik dan misgedaan zou hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:58
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
naja, als jij je nou gewoon gedragen had had ik dat niet hoeven doen, dus aan wie zou het nou liggen denk je?

JE HOEFT ME ER NIET BIJ TE NAAIEN, MAAR ALS JIJ ZO IN ELKAAR ZIT KAN IK OOK NIE HELPEN!!

MATENAAIERS

FOOIJDONK
Oud 30-08-2003, 13:06
never mind
never mind is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 13:58:

MATENAAIERS

Zeg je het al weer, je hebt geen maten dus kunnen ze je ook niet naaien
Oud 30-08-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 13:58:
JE HOEFT ME ER NIET BIJ TE NAAIEN, MAAR ALS JIJ ZO IN ELKAAR ZIT KAN IK OOK NIE HELPEN!!

MATENAAIERS

FOOIJDONK
*zucht* ik hoop serieus dat je een ban krijgt, want ik word gek van je! Doe toch eens normaal!

En je leeftijd klopt niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 13:10
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Zeg je het al weer, je hebt geen maten dus kunnen ze je ook niet naaien

WAT JE ZEGT HEB JE ZELF!!

FOOIJDONK

MATENAAIERS

KRUMMELDINGES
Oud 30-08-2003, 13:48
Vault
Vault is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 14:10:
WAT JE ZEGT HEB JE ZELF!!

FOOIJDONK

MATENAAIERS

KRUMMELDINGES
euhhm... ben jij 19???
Oud 30-08-2003, 13:59
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
euhhm... ben jij 19???
JA

FOOIJDONK
Oud 30-08-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Vault schreef op 30-08-2003 @ 14:48:
euhhm... ben jij 19???
ja, dat vond ik ook al vreemd.

ff ontopic: ik heb nooit op iemand wraak genomen. Misschien toen ik zeven was ofzo, maar daarna nooit meer denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 14:59:
JA

FOOIJDONK
zei hij mokkend met z'n duim in z'n mond....

ontopic:

Echte wraakacties heb ik nooit gehad. of misschien ook wel, maar die ben ik alweer vergeten dan
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:42
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ZELF VERZONNEN

GOED SO!!

FOOIJDONK
Oud 30-08-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 16:42:
ZELF VERZONNEN