Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
In een gesprek draai ik automatisch bepaalde woorden om. Helaas nog niks frappants ontdekt. Ik draai ook vrij vaak met een vinger om een haarlok. Symmetrie en evenwicht zijn belangrijk! Een tik op mijn rechterschouder blijf ik minutenlang voelen, terwijl links 'vrij' is.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ken wel een aantal die een nogal zeer irritante tic hebben dat ze telkens op shift drukken en Zo TyPeN en de "en" en "uh" zitten andersom ![]() SnApJuH??? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Polsen, enkelgewrichten en rechtertenengewrichten kraken
![]() Ik moet altijd iets in mijn handen hebben en daar verdiep ik me dan ook echt in ![]() En soms heb ik wel eens een knippertik. Dat is echt zó irritant (om naar te kijken, maar als je het zelf hebt is het nog irritanter). |
![]() |
|
Khad vroeger altijd (en nu nog wel es) dat alles gelijk moest wezen. Dan stapte ik met me rechtervoet tussen 2 tegel, dan de linker ook. Dan de rechter op n hele tegel, dan de linker ook. Met me linker hand ff krabben aan gezicht ofzow, rechter ook. In me linker oog wrijven met me rechterhand, dan in me rechteroog met me linkerhand. En als die linkerhand dan 2x gaat, dan met me rechterhand in me linkeroog.
And so on, and so on. Maar nu ist meestal (en da was vroeger ook zo eig) dat ik altijd iets vast moet hebben, dat als er een blokkie los is van me beugel (jah die heb ik nog steeds, long story, maar de 28 v/d volgende maand maggie eruit en btr ff n beugel dan n verbouwde bek om het maar zo te zeggen) maar kmoe dan altijd dat blokkie verschuiven en bij losse tanden vroeger t zelfde. En 1 ding is bijna om me dood te schamen, maar k lig vaak op me rug in de stoel... Me armen onder me knieen en dan lig ik op me rug.. Al1 als k alleen ben of met me moedr en broertje ofzow, die zijn t gewend tegen me ass aan te kijken ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[KumbayaTopic] If you really knew me .. Verwijderd | 60 | 24-01-2016 11:07 | |
De Kantine |
Wat is jouw tic? Little Dutchess | 89 | 22-02-2006 19:35 | |
Lifestyle |
bepaalde ticjes! Susanne | 69 | 14-06-2004 20:08 | |
De Kantine |
Welke tics heb jij? Verwijderd | 40 | 28-06-2003 10:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb je last van een tic of ken je iemand die het heeft? emperor crono | 5 | 09-09-2002 14:26 | |
Psychologie |
tics FullMoon | 22 | 01-04-2002 07:07 |