Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik rook meestal wiet omdat je daar vager van word.
Wat voor wiet maakt me echt niks uit als het maar lekker smaakt en je er stoned van word.
||
Citaat:
![]()
|
ik rook altijd zelfkweek van een vriend van mij. vette wiet die plakt als lijm. en hasj maak hij nu ook met zijn stuffmachine. voor mij is het goedkoper dan naar een coffeeshop te gaan. soms ga ik wel eens naar een shop voor de gezelligheid maar dat is nu alweer een tijd geleden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
meestal wiet, maar af en toe heerlijke hasj (vooral de smaak.. hmmm
![]() ![]() ![]() edit: qua wietjes probeer ik beetje van alles, als ik hoor dat er weer een nieuwe lekkere is dan haal ik die, is er niets (goeds)nieuws bij dan haal ik gewoon t lekkerste wat ze hebben. kben wel fan van orange bud, power plant, northern light e.d. qua hasj smoke ik meestal mee, en als ik t zelf haal dan manali of super pollem(omdat t beste is en ik toch niet zovaak hasj rook)
Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 18:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hash -> heel sporadisch... Joyce
|
Verwijderd
|
meestal wiet en ut gaat zo met periodes, toen ik net blowde was ut vooral royaal, toen pp1 en nu vaak mea/k2, maar vind ut ook wel chill om af en toe wat anders te smoken, zoals het heilige hartje, de vrolijke kabouter, haze, white widow etc.
Als ik hash rook is het meestal maroc, afghaan of ice ofzo |
![]() |
|
ehm vroeger veel hasj, en dan vooral ketama onder het mom van veel was lekker en af en toe afghaan omdat dat gewoon lekker is
nu meer wiet, en redelijk af en toe hasj wiet meestal ehm wilver pearl, en voorderest maakt het me niet zoveel uit, meestal de middeltse uit de lijst en hasj, ehm super zero, spoetnick en nepal afghaan die koop ik wel vaak en de laatste tijd ook ice hehe dat was me goed bevallen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik haal zelf altijd wiet. zoals Jack Herrer, Mary Crystal, K2, AK 47, Shiva, Northern Lights, Blue Berry, Edelweiss, White Widow.... zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik haal in ieder geval nooit goedkope poepskunk, behalve als ik heel schkeer ben.
|
hasj heb ik niet eens veel verstand van;
super polm & hija kunnen me op zich wel bekoren, over het algemeen interesseert hasj me niet echt vooral omdat het minder lekker is ![]() favo wiet; magic haze white widow jackherer haze a5 peacemaker powerplant silver haze jack widow northern lights northern lights x haze aka nlx |
![]() |
||
Citaat:
supa turk blowqueen ![]() solid black gold nougat |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |