Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt er van af hoe eerlijk jij bent.
Laten we vooropstellen dat de kans dat er ooit door jouw werkgever ontdekt wordt dat er teveel loon is betaald, vrijwel nihil is. Die loonstrook verdwijnt in een archief en komt nooit meer op tafel. Het is echter wel onverschuldigd betaald en kan dus in principe elk moment worden teruggevorderd. Het is dus aan jou om te belissen wat je ermee doet. Zelf zou ik ze erop attent maken, omdat ik een naar gevoel krijg van het uitgeven van geld wat niet van mij is. Maar dat moet je voor jezelf bepalen. |
![]() |
|
![]() |
Als je het uitgeeft en ze vorderen het terug heb je een probleem, dus ik denk dat je het beter gewoon even kan melden en terugstorten anders is het het volgende loonstrookje weer precies hetzelfde...
||
Citaat:
||
Citaat:
Eerlijk gezegd zou ik het zelf denk ik ook wel zeggen als ik te veel had gekregen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als het voor een uitzuigbureau is moeten ze er zelf maar een keertje achterkomen. Eerst willen ze je aan de meest debiele baantjes helpen, en daarna ontdek je bijvoorbeeld dat je als 17 jarige maar iets van 3 euro per uur verdient.
Laat ze dan de tering krijgen, en ga lekker rente vangen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn zusje heeft een tijdje (half jaar oid) minstens iets van 8000 gulden per maand 'salaris' op haar rekening gestort gekregen en daarbij nog allerlei 'extra's' (was van de Erasmus Universiteit oid). Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal weer er af geschreven, maar ze had wel iets van 100 gulden rente oid. Die rente was wel voor haar. Als ze het geld uit had gegeven, dan had ze toch wel een (enorm) groot probleem gehad. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien was t wel drugsgeld en is de storter nu het slachtoffer geworden van een misdrijf omdat ie niet op tijd betaalde ![]() (sorry,.. )
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
te veel loon kleinejongen | 26 | 11-02-2013 15:24 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3 Adore | 500 | 14-12-2008 19:26 | |
Werk, Geld & Recht |
te veel loon gestort Bloementje | 11 | 14-09-2008 13:26 | |
Werk, Geld & Recht |
loon krijgen via teruggave belasting? qwertyuiop | 2 | 13-04-2007 16:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Te veel salaris gekregen Nomen Est Omen | 42 | 06-02-2006 09:26 |