Advertentie | |
|
![]() |
|
wat n opdracht
![]() ik koop kleren ja ![]() en dan weer een maand nix...ligt dr maar aan... merken: River woods Tommy Hilfiger Armani Ralph Lauren Evisu D&G Diesel G star Lacoste Boss DKNY Burberry Gant benk iets vergeten? vast wel mah kheb zon idee dak alles wel heb gehad zon beetje
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 14:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik let op het merk, maar niet omdat het dat merk is. Het is namelijk bijna niet zichtbaar op hun kleding. Ik koop kleding van dat betreffende merk omdat ik er goede ervaringen mee heb. Het is niet bijzonder duur, gaat erg lang mee en blijft mooi van kleur en model ook al wordt het vaak gewassen.
Het gaat over kleren van Steppin' Out huismerk. Leuke kleuren, leuke modellen en de kwaliteit is super. En vijf tientjes voor een overhemd vind ik een prima prijs ![]() |
![]() |
|
Ja, gemiddeld zo'n 100 euro per maand.
Merken: McGregor, Ralph Lauren, Lacoste, Gant, Gaastra, Riverwoods, Burberry, Tommy Hilfiger, Dockers. Schoenen: Sebago en Lumberjack
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 21:11. |
![]() |
|
Soms wel. Ligt er aan hoe het met de financiën staat. Over het algemeen koop ik alleen merkkleding in de sale. Of in het buitenland, maar dan kost het me niks
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 14:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik geef 40 euro per maand uit aan kleren. Niet erg veel, mar soms betaald mijn moeder wat en ze maakt ook veel voor me.
Verder heb ik gewoon niet meer geld. Ik koop dus bijna geen merkkleren want die vind ik meestal te duur. Ik koop wel af en toe wat van -Esprit -Sutherland -Bien Bleu
|
Ja, ik draag vrij veel merkkleding.
O.a. de merken Gant, McGregor, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, La Coste, Riverwoods, Gaastra, Hugo Boss, Dockers, Replay, Arrow, van de Steppin' Out enz. Schoenen: Timberland, Lumberjack, van Bommel. Wat ik er per maand aan uit geef? Heel verschillend soms 70 euro dan weer eens in een shopbui paar honderd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik koop de laatste tijd veel minder kleren
Heb een klerehekel aan merken, draag wat je wil en van welk merk dan ook alleen op mijn schoenen staan merken. Verder draag ik alleen bandshirts die ik bij shows koop ofsow en als ik een trui nodig heb dan sjek ik ff het waterloo plein. Tegenwoordig heb je nu een weggeefwinkel in haarlem die door de Haarlemse Kraakbeweging is begonnen met alleen maar gratis zooi varierend van schoenen tot waterpijpen dus daar hebben ze ook altijd handige shit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarmee vlieg je, of geldt dit voor alle maatschappijen ? |
![]() |
|
Mja, ik ook.
Meestal Evisu, Diesel, Prada, DKNY, Ralph Lauren Polo. Maar soms koop ik ook bijvoorbeeld iets bij de V&D, als ik dat shirt tof vind. Dus het is niet dat ik alléén maar merkkleding koop. Wat ik wel merk, is dat ik ook vooral merken koop doordat ze alleen maar merkkleding hebben in de vaste winkels waar ik kom. En daar ga ik als ik in de stad ben het eerste naar binnen ![]() Wat ik eraan kwijt ben verschilt per keer. Onzinnig dus om neer te zetten. Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 18:57. |
![]() |
|
Ik koop merkkleding omdat ik het leuk vind en niet om het merk. Vaak vind ik het veel te duur of kan ik het ook vinden zonder merkje maar wel voor een leukere prijs. Ik heb liever veel kleren voor weinig geld dan weinig kleren voor meer geld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Werk, Geld & Recht |
rood staan? ramonneke | 178 | 23-04-2008 08:13 | |
Lifestyle |
paar levenstijl vragen voor school reddragon | 2 | 14-02-2007 12:13 | |
Werk, Geld & Recht |