![]() |
||
Citaat:
![]() Ook goed schoonmaken nadat je geneukt heb (iig met water, je kan, als je het vaker krijgt, ook wel een zeepje kopen (te verkrijgen bij de trekpleister))
|
Bloed bij je urine hoort volgens mij helemaal niet bij een blaasontsteking, of vergis ik me nu?
In elk geval; als het heel erg wordt, kun je altijd de avonddokter bellen en om advies vragen. En morgen inderdaad naar de dokter! Succes ermee..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet echt dat spul van Vogel kopen zodra de winkels open zijn. Zodra je het weer op voelt komen, tien druppels in water doen en leegdrinken. Heb je er vrijwel direct (10 min. later ofzo) veel minder/geen last meer van. En uiteraard, dé tip is plassen direct na het vrijen, maar dat weet je wel. Cranberry helpt bij mij niet zo goed, helaas. Een warm bad, een kruik of elektrisch kussen, veel slapen. En een kamer dicht bij de badkamer/toilet. :\
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had ook eens een blaasontsteking en dat was precies niet zo onschuldig als ik dacht. Het bleef bijna een maand aanslepen en het ging hoger in mijn urineweg, waardoor ik risico liep op een nierontsteking enzo. Hopelijk is het bij jou zo erg niet !
In ieder geval veel beterschap !
||
Citaat:
en waarom nu niet veel drinken als ze morgen medicijnen krijgt? veel water drinken is altijd goed, zeker als je een blaasontsteking hebt, maakt niet uit wanneer ze de medicijnen krijgt! waarom precies 1gram vit.c? wat je teveel aan vit.c binnen krijgt, plas je uit. de bacterie die blaasontsteking veroorzaak houd niet zo van vit.c dus zal dood gaan of whatever... je kan blaasontsteking niet voorkomen door vit.c te nemen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, wanneer het na 4 dagen niet verbeterd is of juist verslechterd; altijd naar de huisarts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Paniekschopper. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yup, nieuwe vriend, veel en vaak en lang sex, en geen condooms....staat garant voor een blaasontsteking!
De eerste kuur is standaard drie dagen, en met een beetje geluk is dat genoeg, anders moet je nog en paar dagen langer slikken. Wat doe je eraan voor later? Altijd wassen van te voren Echt uitkijken met anale sex Altijd binnen een half uur plassen na afloop Extra veel dinken, spoelen met die hap Extra vitamine c, van die 500 mg bommen. Homeopatisch middeltje wat werkt: Monarda complex van Vogel. Ieder uur 15 druppels in een lepeltje water, zo lang mogelijk in je mond houden. Het spul moet via je mondslijmvliezen in je systeen komen. Je mag dan niet poetsen met tandpasta! De mentol verpest je slijmvlies. Pijnstillers zoals Ibuprofen, maar die mag je niet combineren met Noroxin! Neem dan maar paracetamol. En als huismiddeltje: de warme kruik op je buik. En hopen dat jij snel aan zijn zuurgraad en bacterienhuishouding went...want daar komt het door. Met de ene jongen heb je nergens last van, en met de ander lig je iedere keer te krimpen van de pijn. Condooms werken ook goed, maar ik kan me voorstellen dat je het dan net zo lief niet doet... Als dit zo blijft, ondanks alle voorzorgsmaatregelen, dan MOET je naar de uroloog. Ga jezelf niet pesten, en vraag om een onderhoudsdosering of desnoods je leven lang een kuur. Wel uitkijken met per ongeluk zwanger worden, de meeste kuren zijn slecht voor ongeboren babies.
|
Als je het nog een keer niet meer uithoudt: Er is altijd een dienstdoende apotheek open, misschien wel een beetje verder weg maar vaak kan je daar 's avonds en 's nachts nog wel medicijnen krijgen. Weet je niet welke apotheek er nachtdienst heeft, bel dan je eigen apotheek, vaak krijg je dan een bandje te horen waarin vermeld wordt welke apotheek open is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Blaasontstekingbacterien houden niet van zure plas die krijg je dooor vitamine C. Noodzaak hierbij is wel veel drinken. Dit zijn middelen om minder vaak blaasontseteking te krijgen, trouwens. Dus niet om te zorgen dat de blaasontsteking overgaat
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn kuren duurden varierend van 1 tot 2 weken...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |