Advertentie | |
|
![]() |
|
Een land, waarin er geen criminaliteit bestaat, er respect is voor iedereen, er geen armoede bestaat, iedereen van elkaar houdt , iedereen aardig is, werken hoeft niet meer, overal staan eetbare planten en appelbomen en van alles.. studeren kost niks, je kunt studeren voor je zelfontwikkeling, dieren hebben een menswaardig bestaan.. veel bos en ik in mn boerderijtje in een stukje bos.. volkomen onrealistische samenleving dus.
|
Verwijderd
|
hmz, gewoon een soort lowlands alleen dan met schone shit en geen camping en met gratis bier en zonder stinkalto's en zonder dronken boeren en zonder zon fakkin lange wachtrij en zonder die irritante polsbandjes om nog maar te zwijgen over die lelijke lowlandsmerchandise, al helemaal niet zon irritante 24 uurs tent, laat staan da droge ranzige eten.....maar behalv dat, dan precies zo
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nu mijn paradijsje.
t zou veel lijken op de middeleeuwen, maar dan zonder de slachtingen enzo. een wereldje met kastelen en bossen en mooie omgeving, nooit hittegolven, geen extreme kou maar wel sneeuw. & mooie gewaden. en veel muziek en dans. & uiteraard zal iedereen bomen knuffelen en vereren. |
![]() |
|
Euhm mijn paradijs, es denken
Een plek waar de bevoling voor 85 % uit mooie vrouwen bestond. Slayer zou er 24 uur per dag optreden. Er zou veel natuur maar ook grote stad zijn. De mooiste concertzalen, geen nu-metal, trance, r&b of weet ik wat. Owja en ik beheers het hele zooitje natuurlijk vanuit een mooi zwart paleis ![]() En toen werd ik wakker... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
mijn paradijs vindt zich natuurlijk af in the swinging sixties, in Londen, ik ben voor altijd 18 jaar oud en er is een oneindigende stroom goede muziek, waarop ik (als 'mod' natuurlijk) op kan swingen in de beste discotheken, waarna ik terugga naar mijn austin powerd-esque pand in Carneby Street.
oh ja en vrede, eten, blijdschap voor iedereen blablablablabalblala...... Oh Yes! ![]() ![]() o ja en Jim Morrison/en of Keith Richards is/zijn mijn vrienden ![]()
Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 19:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm..
Aan de ene kant zou ik zeggen, de hele wereld is van mij met max. 50 mensen.. Maar dat is moeilijk overleven, en internet word zo saai.. Dan doe mij maar een eiland met een hele snelle internet verbinding, veel gras en bomen, een eigen huis samen met m'n vriendin. 1x per jaar een groot festival houen daar, etcetc edit: ik denk dt deze wereld al een paradijs kan worden als alle gelovigen verbannen worden naar en andere planeet.. Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 12:23. |
![]() |
|
Een onbewoond eiland. Veel palmbomen, prachtig zand en een mooie azuurblauwe zee. Er staat al een mooie grote strandhut, met lichtgekleurd meubilair
![]() Ik ben met mijn favoriete jongen. En een labrador. En we leefden nog lang en gelukkig ![]()
||
Citaat:
Verder alle domme, hebzuchtige, bekrompen, en lelijke mensen weg.
||
Citaat:
![]() Er zijn ook mensen die juist door het geloof proberen een beter leven te leiden, voor zichzelf maar vooral voor anderen. Als dat weg is, blijft er waarschijnlijk bedroevend weinig goeds over.
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 08:26. |
![]() |
|
een land/eiland waar je nooit moe wordt flink kan feesten maar ook mooie klims kan maken,veel natuur en alle mensje's waar ik van hou moeten anwezig zijn (dat zijn er ong 6 miljard - alle boosaardige respectloze mensen ja
![]() ![]()
|
aarde=paradijs.
![]() Lijkt me vrij simpel, als het leven perfect zou zijn, zonder ongeluk en verderf, wat zou je je dan vervelen zeg en wat kun je dan geluk noemen als er geen pech bestaat. Btje zwart-wit verhaaltje, maar kvind hoe het nu is n paradijs. En gelukkig ben k nog sterfelijk ook, want anders zou ik hier moeten blijven. Neej er moeten nat. wel constant dingen worden veranderd, maar dat is juist het mooie eraan. Kweenie, maar vind t wel best dis voor mij de aarde (oh wat ben ik saai, bleh)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |