Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2003, 21:41
shao-kahn
shao-kahn is offline
2pac zong de hele tijd dat hij na 7 jaar terug zou komen na zijn dood enzo. Als ik het goed heb is dat de 13e, aanstaande zaterdag dus.
Wie denk dat hij niet dood is en zaterdag vrolijk rondloopt, en wie gelooft er niet in???????
Oud 09-09-2003, 21:45
Cheops
Cheops is offline
ja leuk, elvis komt morgen terug want 1+1= 2
Oud 09-09-2003, 21:45
dark_poetry
dark_poetry is offline
Als die mafkees het in zn kop haalt om rond te lopen shiet je m toch nog keer dood.
Oud 09-09-2003, 21:52
Rieno
Rieno is offline
Yo, my nigga...I'm back fo shizzle dog...BOEM...weer dood
(mijn voorspelling en grote hoop)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:57
FaZ
FaZ is offline
het lijkt me wel funky, letterlijk & figuurlijk
Oud 09-09-2003, 21:58
shao-kahn
shao-kahn is offline
ik denk stiekem dat hij eigenlijk wel terug komt
Oud 09-09-2003, 22:02
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 09-09-2003 @ 22:52:
Yo, my nigga...I'm back fo shizzle dog...BOEM...weer dood
(mijn voorspelling en grote hoop)
echt wel stoer om dat te zeggen man, echt diep respect voor, kun je me alsjeblieft een handtekening sturen van jezelf
Oud 09-09-2003, 22:08
Verwijderd
2pac is dood. wees blij.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:10
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Souljah schreef op 09-09-2003 @ 23:02:
echt wel stoer om dat te zeggen man, echt diep respect voor, kun je me alsjeblieft een handtekening sturen van jezelf
een gedragen onderbroek ook goed?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:33
D
D is offline
Ik denk dat Henny Huisman een nieuwe nu-metal band gaat beginnen!
Oud 09-09-2003, 23:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik vond nog een site met plaatjes-van-dooie-beroemden.. alleen op klikken als je't echt wilt zien.. (nouja, 't valt wel mee)

http://www.celebritymorgue.com/tupac-shakur/
Oud 10-09-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 10-09-2003 @ 00:58:
Ik vond nog een site met plaatjes-van-dooie-beroemden.. alleen op klikken als je't echt wilt zien.. (nouja, 't valt wel mee)

http://www.celebritymorgue.com/tupac-shakur/
Vette site!

Wanneer kom Kurt dan trouwens terug?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 10:19
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
D schreef op 09-09-2003 @ 23:33:
Ik denk dat Henny Huisman een nieuwe nu-metal band gaat beginnen!
ik denk dat dat 'snuitje' zn grote break-through gaat worden
Oud 10-09-2003, 10:28
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-09-2003 @ 11:16:
zodra hij weer nuchter is van z'n laatste shot
Hier moest ik dus echt even heel hard om lachen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:33
Verwijderd
Misschien komt hij terug en begint hij met twee vrienden een rap trio:
Six pack
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:35
Verwijderd
Zijn de beatles ondertussen alweer bij elkaar?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:37
peaceflower
peaceflower is offline
Ik zag gisteren Herman Brood in de stad lopen.
Oud 10-09-2003, 13:31
Vinzz
Vinzz is offline
oh dus het word een feestelijke dag zaterdag
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 10-09-2003 @ 11:16:
zodra hij weer nuchter is van z'n laatste shot

Hij's fijn
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 14:07
NERD
NERD is offline
De kans op een wederopstanding van Toepak is nog kleiner dan een reunie van The Police. Oh nee wacht, er bestaan geen negatieve kansen...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 14:48
Verwijderd
Ik zie het alweer gebeuren dat na zaterdag al die apen zeggen:"ja het was 8 jaar na zijn dood, dan zal ie terug komen"

Het lijkt wel een sekte
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 14:50
Cheops
Cheops is offline
KATJA OP ZOEK NAAR TUPAC SHAKUR

Op vrijdag 12 september van 00.27 uur tot 01.07 uur zendt BNN op Nederland 2 een documentaire uit over Tupac Shakur. Katja Schuurman reisde af naar Los Angeles om de rapper Tupac Shakur te vinden. Ondanks het feit dat hij in 1997 omkwam bij een aanslag, zijn er nog steeds mensen die beweren dat hij leeft en daar meer en minder overtuigende aanwijzingen voor hebben.

Het is 6 september 1996. Las Vegas, 22.50 uur. Tijdens een drive-by shooting wordt rapper en wereldster Tupac Shakur door 6 kogels geveld. Hij raakt in coma en overlijdt op 13 september. Al snel doen geruchten de ronde dat Tupac zijn dood geënsceneerd zou hebben. De Nike-schoenen die hij in een, na zijn dood uitgebrachte, clip draagt zouden pas na 1996 op de markt zijn gekomen en er is meer. De daders zijn nooit gepakt en het politieonderzoek is nog altijd niet afgesloten. Verder is er een hardnekige theorie dat Tupac is ondergedoken en precies over 7 jaar terug zal komen, op 13 september 2003.

Katja onderzoekt de geruchten en spreekt iedereen die maar iets over Tupac en de moord kan zeggen. Zo interviewt ze rapper 50 Cent, die gezien wordt als de nieuwe Tupac. Ze vraagt Chuck D, voorman van Public Enemy en vriend van Tupac, waarom hij direct na zijn dood '18 reasons why Tupac is not dead' schreef. In Vegas speekt Katja met homocide sergeant Manning die het politieonderzoek leidde en met de lijkschouwer die de overlijdensakte tekende. In de gevangenis van Atlanta weet Katja stiefvader Mutulu Shakur aan het praten te krijgen en tot slot praat moeder Afeni openhartig over haar zoon, zijn leven en over zijn dood. De grote vraag is: komt Tupac Shakur zaterdag 13 september 2003 terug?

hahahaha
Oud 10-09-2003, 14:57
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Cheops schreef op 10-09-2003 @ 15:50:
Zo interviewt ze rapper 50 Cent, die gezien wordt als de nieuwe Tupac
hahahaha

ik heb niet veel verstand van hiphop en aanverwanten, maar dit is bullshit.

ontopic: He's dead, get over it.
Oud 10-09-2003, 15:13
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik weet wel zeker dat die hartstikke morsdood is, maar als hij terugkomt krijgen we in elk geval geen herkauwde troep in de vorm van post mortum cd's.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 10-09-2003 @ 16:13:
Ik weet wel zeker dat die hartstikke morsdood is, maar als hij terugkomt krijgen we in elk geval geen herkauwde troep in de vorm van post mortum cd's.
Inderdaad, de nummers die na z'n dood nog zijn uitgebracht dan wel gemixed zijn niet zo heel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 15:26
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-09-2003 @ 16:23:
zijn niet zo heel goed.
Dat is een zogeheten eufenisme.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 10-09-2003 @ 16:26:
Dat is een zogeheten eufenisme.
Eufemisme ja, nummers als Thugz Mansion zijn echt te erg voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:26
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
shao-kahn schreef op 09-09-2003 @ 22:41:
2pac zong de hele tijd dat hij na 7 jaar terug zou komen na zijn dood enzo. Als ik het goed heb is dat de 13e, aanstaande zaterdag dus.
Wie denk dat hij niet dood is en zaterdag vrolijk rondloopt, en wie gelooft er niet in???????
[vliegendepantersmodus] Ik denk het niet hoor [/vliegendepantersmodus]
Oud 10-09-2003, 16:28
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Proleten topics
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:00
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Agh ja, kan me geen worst schelen.
En als het zo is dan hoor ik het vast wel weer in de bus van al die 'ik-ben-zo-een-stoere-wigger' typjes...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:31
shao-kahn
shao-kahn is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 10-09-2003 @ 21:00:
Agh ja, kan me geen worst schelen.
En als het zo is dan hoor ik het vast wel weer in de bus van al die 'ik-ben-zo-een-stoere-wigger' typjes...
Oud 11-09-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 10-09-2003 @ 17:28:
Proleten topics
gave sig..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:29
R
R is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...20#post7127620
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:50
PieterB
PieterB is offline
Van een ander forum, stukje uit een krant.

'Brotha Tupac herrijst uit de dood'
VENRAY - 13 september 2003, 16.03 uur. Het moment van de waarheid voor duizenden fans van gangsta-rapper Tupac Shakur. Exact zeven jaar na zijn dood, zal Tupac op dat tijdstip verschijnen, levend en wel, om te zeggen dat zijn moord in 1996 door hemzelf in scène is gezet. Damion Boender wacht tot die tijd, hopend op een 'herrijzenis'. Zo niet, dan zal hij zelfmoord plegen.

Zeven jaar geleden werd rapper Tupac Shakur doodgeschoten. Duizenden fans wachten op zijn wederopstanding. Ze denken dat hij nog in leven is en dat morgen zal bekendmaken.Het fenomeen 'dood in scène gezet' is niet nieuw. Fans van Elvis en andere overleden legendes, roepen ook dat hun idool nog leeft, ver weg van het publieke toneel. De geruchten rondom Tupac Shakur zijn echter hardnekkig en zelfs serieuze media zetten vraagtekens bij zijn moord.

Shakur wordt op 7 september 1996 uur in Las Vegas neergeschoten. Na een bokswedstrijd waarbij Mike Tyson wereldkampioen is geworden, rijdt Shakur met Death Rowplatenbaas Marion 'Suge' Knight weg. Als ze voor een stoplicht staan, stapt er uit een wagen langs hen een man die twaalf keer op het duo schiet. De rapper wordt vijf maal geraakt. Knight loopt een schampschot op. Hij overleeft, maar Tupac is zodanig gewond, dat hij op vrijdag 13 september 1996 om 16.03 uur dood wordt verklaard.

Niet lang daarna begint het circus. Fans kunnen niet geloven dat hun idool dood is en beginnen, gevoed door de media die ook een luchtje ruiken, 'bewijzen' te verzamelen voor hun theorie dat Tupac zijn dood in scène heeft gezet.

Zo heeft Tupac voor zijn dood gezegd dat hij geen zin meer had in zijn bestaan als beroemdheid. Ook droeg hij altijd een kogelvrij vest in het openbaar, omdat er in 1994 ook al een aanslag op zijn leven was geweest. Maar die fatale avond had hij geen kogelvrij vest aan.

Na zijn dood komen er meer cd's van Tupac uit dan toen hij nog in leven was. Let wel, cd's met nieuw materiaal. Er wordt nooit iemand opgepakt voor de moord, Knight hoeft niet te getuigen en de enige andere getuige wordt vermoord. Verder vinden fans steeds meer songteksten en videoclips waarin Tupac volgens hen zijn plan aankondigt en waarin hij zijn dood tot in de details beschrijft. In het nummer Ain't it hard to find, rapt hij ,,I heard rumors I died, murdered in cold blood (...) but that was fiction'' (Ik hoorde geruchten dat ik dood was, vermoord in koele bloeden, maar dat was fictie).

In zijn clip I wonder if heaven got a ghetto gaat de rapper een hotelkamer in met nummer zeven, de klok in de kamer staat op 04.03 uur. Tupac stierf op 7 september om 16.03 uur, een tijdstip dat in Amerika omschreven wordt als 04.03pm. Net voor zijn dood doopt Tupac zijn naam om in Makaveli, naar filosoof Nicolo Machiavelli uit de zestiende eeuw. Machiavelli zette zijn dood in scène om vijanden om de tuin te leiden. Een anagram van Makaveli (zonder de k) spelt: Am alive (ik leef).

Langzaamaan zetten de 'bewijzen' zich om in de 7-day Theory, de zeven-dagen-theorie, vernoemd naar Tupacs gelijknamige album die hij onder zijn alias Makaveli voor zijn dood maakt, maar dat pas na zijn dood uitkomt. Een album waarvan de hoes een gekruisigde Tupac laat zien. Tupac stierf op vrijdag de dertiende, de dag waarop Jezus gekruisigd is.

De theorie verhaalt over de herrijzenis van Tupac, zeven jaar na zijn dood, morgen om 16.03 uur. De theorie draait om het getal zeven, een getal dat telkens terugkomt in het leven van Tupac. Soms gaan fans erg ver om tot dat getal te komen. Hij heeft zeven soloalbums en zeven films gemaakt, hij werd op 7 september neergeschoten, hij stierf toen hij 25 was (2 plus 5 is 7) om 04.03 uur (4 plus 3 is 7), hij werd op 16 juni geboren (1 plus 6 is 7), hij was zeven dagen te laat met het betalen van een gokschuld, et cetera.

Dat hij gaat herrijzen, maken fans op uit songteksten. I'm contemplating plots, wondering which door to go, brotha getting shot, coming back resurrected (ik ben dingen aan het bedenken, ik vraag me af welke deur ik moet nemen, brotha wordt neergeschoten en komt herrezen terug). Dat hij na zeven jaar herrijst, maken fans op uit het nummer White manz world. Daarop roept iemand: seven years, seven years (zeven jaar, zeven jaar). In de film Gang related, waarin Tupac een rol heeft, blijft een man zeven jaar weg. In de eerste videoclip van hem breekt hij een ruit, symbool voor zeven jaar ongeluk.
Oud 12-09-2003, 13:53
Verwijderd
Boeit dit iemand?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 12-09-2003 @ 14:50:
Exact zeven jaar na zijn dood, zal Tupac op dat tijdstip verschijnen, levend en wel, om te zeggen dat zijn moord in 1996 door hemzelf in scène is gezet. Damion Boender wacht tot die tijd, hopend op een 'herrijzenis'. Zo niet, dan zal hij zelfmoord plegen.
Ik hoop het, dat dat mannetje dan zelfmoord pleegt, en ik hoop dat vele idioten dat met hem zullen doen.
Oud 12-09-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-09-2003 @ 14:58:
Ik hoop het, dat dat mannetje dan zelfmoord pleegt, en ik hoop dat vele idioten dat met hem zullen doen.
Da's ook niet lief.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:08
Verwijderd
Nou, het is morgen al weer, de wederopstanding.

Zit iedereen, net als ik, al met trillende handjes van spanning?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:12
Escapism
Escapism is offline
hoor wie klopt daar kinderen?
Oud 12-09-2003, 14:12
Verwijderd
Net voor zijn dood doopt Tupac zijn naam om in Makaveli, naar filosoof Nicolo Machiavelli uit de zestiende eeuw. Machiavelli zette zijn dood in scène om vijanden om de tuin te leiden. Een anagram van Makaveli (zonder de k) spelt: Am alive (ik leef)...

Damn...dat is wel heeel erg vergezocht.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:13
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
AePiE schreef op 12-09-2003 @ 15:12:
Net voor zijn dood doopt Tupac zijn naam om in Makaveli, naar filosoof Nicolo Machiavelli uit de zestiende eeuw. Machiavelli zette zijn dood in scène om vijanden om de tuin te leiden. Een anagram van Makaveli (zonder de k) spelt: Am alive (ik leef)...

Damn...dat is wel heeel erg vergezocht.
Vergezocht ja, maar wel koel!
Oud 12-09-2003, 14:16
PieterB
PieterB is offline
ik heb het er niet neergezet omdat ik het helemaal geloof, maar het maakt de topic misschien iets interessanter dan dat ie was...
Oud 12-09-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 12-09-2003 @ 15:13:
Vergezocht ja, maar wel koel!
Ik was in mijn vorige leven kunstenaar, want ik heet bart, en zonder de b is dat art.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:18
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
AePiE schreef op 12-09-2003 @ 15:18:
Ik was in mijn vorige leven kunstenaar, want ik heet bart, en zonder de b is dat art.
Ik heet jezus en in mijn vorige leven was ik een ezel.
Oud 12-09-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 12-09-2003 @ 15:18:
Ik heet jezus en in mijn vorige leven was ik een ezel.
en het leven daarvoor je zus
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:21
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
AePiE schreef op 12-09-2003 @ 15:20:
en het leven daarvoor je zus
precies!
Oud 12-09-2003, 15:00
Paniccore
Paniccore is offline
Volgens mij geeft ie hints via melkpakken, want ik pak vanmorgen een melkpak uit de koelkast staat er 13-09 op
Oud 12-09-2003, 19:06
shao-kahn
shao-kahn is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 12-09-2003 @ 16:00:
Volgens mij geeft ie hints via melkpakken, want ik pak vanmorgen een melkpak uit de koelkast staat er 13-09 op
flauw
Oud 12-09-2003, 20:17
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
ik hoop van ganze harte dat hij niet 'terugkomt', wat een aap
Oud 12-09-2003, 20:18
Verwijderd
Nog 2 uur en 42 minuten [CET].
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten