Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
MY NAME IS SUE! HOW DO YOU DO! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() hij was gisteren uit het ziekenhuis ontslagen :/ http://www.headliner.nl/headliner.ph...=4287&abbr=mtv Die video-cover van NIN (hurt) is echt GENIAAL. Erg jammer. R.I.P.
||
Citaat:
Maar die clip zit ook vol symboliek en verwijst steeds terug naar religie en Jezus. Een van de mooiste clips ooit IMO. Prachtige sfeerinrichting, mooie oude beelden en dat einde! Echt een clip om meerdere keren te zien, want je blijft er steeds nieuwe dingeni uithalen. De clip was trouwens ook nog 6 genomineerd op de MTV video awards, maar daar kon hij niet heen omdat hij in het ziekenhuis lag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw zo geweldig vind ik 'm niet, maar dat is omdat het een cover is. Hij is wel goed gedaan verder maar niet Fantastisch Veel Beter dan Trent 'm zou doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik was erg bedroefd toen ik het hoorde
![]() Maar ik denk maar zo, z'n vrouw was al gestorven dit jaar, hij is echt véél ouder geworden dan ik ooit had gedacht, en hij heeft zeker weten vrede gesloten met zijn dood, kijkend naar zijn religieuze instelling. Rust in vrede, Johnny Cash.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121 kroot | 489 | 20-02-2008 08:01 | |
Muziek |
Andre Hazes overleden Nasischijf | 169 | 25-09-2004 18:57 | |
Muziek |
Stoere mannen muziek(mike ness, Johnny Cash) sickboy | 15 | 02-10-2003 13:03 | |
Muziek |
in memorial Johnny Cash Lil' Stef | 15 | 12-09-2003 21:55 |