![]() |
||
Citaat:
Kantoor van een van de ouders. (als er niemand is dus) Dat heb ik een keer gedaan, maar ik vond het vreselijk, veel te bang dat er iemand kwam. Geef mij maar gewoon m'n kamer ^_^ |
![]() |
|
jeetje... moet zo moeilijk niet zijn, toch? alle plekken waar verder zo min mogelijk mensen zijn
uit mijn ervaring: * op het strand, s avonds, in een strandhokje. * op een schoolfeest... ![]() tsja. verdere suggesties: bos, duinen, strand, weet ik veel... industrieterrein? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hehe, weten we nu eindelijk wat die Harry allemaal uitwreet onder dat kleed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij zitten die satellieten niet in een geostationaire baan, dus ze veranderen nog wel eens van plaats.. Maar met een aantal satellieten is er snel genoeg de volgende op de plaats die je wilt bekijken..
Er schijnen wel eens wat mensen het te hebben gedaan op de plee van de inrichting.. (vroegere tent op de overtoom in amsterdam) en allejezus, wat is het daar smerig.
||
![]() |
Citaat:
![]() zien ze eindelijk eens een anders soort vuurwerk als bommen ![]()
|
we hebben t een aantal keer in de berging van de flat gedaan.. wel in ons gedeelte maar toen kwam er dus een stelletje binnen die dus de berging naast ons heeft
![]() en ik kon mn lach echt nie inhouden ze hebbe t nie gehoord maar t scheelde echt heeeeeel weinig ![]() ![]() een keer in zee was ook spannend.. uh in de keuken ![]() op tafel in de schuur in een poortje ergens in een parkje (toen zag ik ineens een gast voor t raam te staan in t flatje waar t parkje was) hij stond te kijken.. toen ik t tegen mn vriend zei was ie weg en was t licht uit ![]() met als gevolg dat mn vriend nu denkt dat ik het me ingebeeld heb ![]() ![]() in de auto in de douche in bed onder de zonnebank in het waterbed uh ik weet t ff nie meer succes in elk geval ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat weten jullie over Maria? naamloozzz | 175 | 30-06-2005 14:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Seksualiteit |
plekken om het te doen (niet spannend) very drunk driver | 17 | 24-12-2002 11:08 | |
Seksualiteit |
Spannende plekken..... love_forever | 27 | 18-12-2002 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
Weten jullie nog leuke stageplekken? Slaughterer | 5 | 01-06-2002 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |