Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu een aantal nummers van die laatste cd gedownload, waarvan me er 2 echt boeien, namelijk in the shadows en time to burn. Maar volgens mij is het wel van die muziek die niet zo lang interessant is, na maximaal een maand heb je het wel gehoord (gok ik).
En die haarclipjes zien er niet uit.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ben ik dan een van de weinigen die The Rasmus wel fuckin lekker vind klinken?? Luister bijvoorbeeld Smash ofzow...Hoe lekker om ff helemaal niks te doen.. En wat betreft het uiterlijk van de zanger: LAAT HEM TOCH!!!!
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Iedereen zeurt over het *ik-wil niet-in-hokjes-gestopt-worden*
Waaaarom moet een bepaald liedje dan wel onder een stijl vallen? Je vindt het n mooi lied of niet...Het maakt geen ene reet uit waar de muziekexperts het onder laten vallen!!!
|
over linkin park gesproken, die zijn weer goed bezig! mooi nieuw plaatje, al begint het wel een beetje veel van hetzelfde te worden. ze zijn denk ik echt gericht op liedjes maken, en minder op experimenteren, wat ik altijd toch wel op prijs stel. maar linkin park blijft bij altijd een streepje voor hebben
||
Citaat:
hou toch op zeg leg me aub eens uit wat ieder1 aan linkin park vind..ik vind ze zo niet leuk...ik vind heel veel leuk echt heel veel maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel parkje...bah....verder moet je zelf weten hoor...respect wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nigthwish,evanescence,the rasmus, within temptation, after forever, HIM silence-of-hope | 140 | 08-10-2004 17:11 | |
Muziek |
50 ct Blenderhead | 94 | 11-09-2004 15:51 | |
Muziek |
The Cure tour met interpol, mogwai, en the rapture. Verwijderd | 70 | 12-05-2004 11:36 | |
Muziek |
the rasmus en andere concerten spongebobgirl | 3 | 25-11-2003 08:48 | |
Muziek |
the Rasmus maupydos | 51 | 17-11-2003 21:20 | |
Muziek |
the rasmus Pandemonium | 17 | 02-09-2003 08:23 |