Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mn dreads zijn nu lichtbruin met donkere uitgroei.
Ik wil ze graag paarsachtig verven met permamente verf en eerst ontkleuren omdat dat goed schijnt te zijn voor je dreads. Moet ik de ontkleuring en de verf gewoon evenlang laten inwerken als op de verpakking staat of langer?
||
Citaat:
||
Citaat:
je kan het altijd nog een keer doen, maar wacht dan een week of 2 |
![]() |
||
Citaat:
Bij die andere verf moet ik er eerst een soort olie insmeren die erbij zit. In de gebruiksaanwijzing staat dat de kleur dan beter pakt. Is dit nodig denk je? En ik moet zeker niet die nabehandelingscreme erin smeren he?
||
Citaat:
![]() Toen ging ik mn haar dus met die andere kleur verven. Ten eerste heeft de kleur niet op alle plaatsten gepakt. Mn uitgroei is wel best wel fel maar aan de achterkant zie je heel veel stukken blond. Maar goed, dat vind ik niet eens zo erg. Het ergste is dat heel veel dreads compleet uit elkaar zijn gevallen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hello!
'k Ga morgen dreads laten steken bij de kapster. Mijn grootste vraag is echter de prijs. Ze vroeg eerst 300 euro en toen ik zei dat het wat veel was zei ze dat ze het voor 250 wou doen. Toch vind ik dit nog héél veel. Ik zal mijn haar wel laten verlengen met vals haar en dat is erbij gerekend. Is dit normaal? Die prijs? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
nogmaals
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je trouwens die shampoo gebruikt die altijd bij het verfpakje inzit? dat moet je in ieder geval něet doen (niet dat dat de oorzaak zou kunnen zijn geweest van het uiteenvallen van je dreads hoor) en ik vind het ook vreemd dat je haar uit elkaar is gevallen, vooral na het ontkleuren ![]()
||
Citaat:
![]() droge hoofdhuid ![]() sniegoed voor je hoofdhuid
||
Citaat:
Nu heb ik weer aardig wat hersteld trouwens, omdat mn haar nu eindelijk droog is. Maar die dreads die dus uit elkaar waren gevallen zijn nog steeds heel slap en niet echt "in elkaar". Mn dreads voelen wel veel stugger dan voor het verven. Maar ik ben nu iets minder wanhopig dan vanmiddag (alhoewel dat paars met blonde stukken toch wel erg vreemd is ![]()
|
Verwijderd
|
'k Heb ze dan toch laten zetten bij de kapper voor 250 euro.
Eigenlijk is het allemaal fake-haar. Mijn echte haar zit er vanbinnen in. Het voelt net als plastic aan. Mijn vragen zijn nu: - is er hier nog iemand die dreads heeft met vals haar? - wat moet je dan doen qua verzorging? (wax, wassen..) - blijft het er zo uitzien als nu? Of zal het na een eindje echter lijken? - hoelang kan dat erin blijven? - Is je haar er compleet kapot van nadien? Bedankt op voorhand! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Anyways; mijn dreads zijn er net uit, maar dat neemt niet weg dat ik er genoeg van weet ![]() Waxen hoeft in principe niet, behalve als je haar is weggewerkt met wax (los tussen je dreads in, ingesmeerd met wax). In dat geval moet je elke week even kammen en waxen. Wassen hoeft niet per se, als je toch wilt wassen, zorg dan dat alleen je hoofdhuid en je aanzetvlechtjes nat worden. Dreads zijn net sponzen en dan kunnen ze veel sneller gaan uitzakken. Euh, ik mag hopen dat voor het geld wat je ervoor neer hebt geteld, dat het er de komende tijd netjes eruit ziet!! Zolang als je wilt, maar na 3 maanden kan je dreadvorming krijgen in je echte haar en is het te ver uitgegroeit om "mooi" te noemen. Na het uithalen heb je wat meer haarverlies (ten minste, elke dag verlies je haren. Die haren kunnen niet weg als je ze ingebonden hebt in vlechtjes. Als je ze eruit haalt, valt ineens al dat haar eruit. Gewoon een kwestie van niet kijken ![]() Maar goed, dit is als je dus nepdreads hebt, niet als je dreads van je eigen haar hebt, verlengt met nepdreads. Daar weet ik niets van!
|
Ik heb mn haar vandaag opnieuw geverfd, nu is het wel iets meer gedekt maar nog steeds niet helemaal.
Toen ik het ging fohnen viel het zegmaar weer helemaal uit elkaar. Volgens mij is het iets in die verf ofzo, want na het ontkleuren was het niet zo erg. Als mn dreads helemaal droog zijn en ik veel draai zien ze er wel weer aardig uit maar de meeste zijn gewoon plukken geworden die een beetje aan elkaar zitten. Ik denk dat ik over een paar weken (ivm permanentvloeistof en ontkleuring) ze opnieuw laat touperen en permanentvloeistof doorheen gooi. Dat kan toch gewoon zo of moet ik ze echt helemaal uitkammen? Dat gaat toch wel moeilijk worden aangezien ze wel erg geklit zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Is gewoon zo: Ze hebben dus iedere keer een stres van mijn echte haar genomen en dan vanaf mijn hoofd daar vals haar rond gedraaid. Als het reeds rond mijn echt haar gedraaid was hebben ze het nog doorgedraaid, zodat het langer komt. Dan hebben ze er warm water opgegoten en was het klaar. Het ziet er dus helemaal fake uit. Ik hoop dus dat het wat echter er zal uitzien na een tijdje. Daarom dat ik vraag of er nog iemand zijn haar zo heeft laten doen? Gaat mijn echt haar (het nieuwe dan) er gewoon ingroeien of wordt dat een vreselijke uitgroei?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je geen dreads van je eigen haar hebt, dan groeit het gewoon uit en nepdreads gaan er nooit écht uitzien, ze gaan echter meestal gaanderweg meer dread-en. Maar of dat met jouw "dreads" zo is?! ik heb trouwens een vraagje, het heeft weinig (een piepklein beetje ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ziet er helemaal touw-plastic achtig uit en voelt ook zo. |
![]() |
||
Citaat:
Die hoef je niet te waxen, voor zover ik weet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hellup, maandag school. ![]() En kan me niet eens verdedigen, want het is echt wel fake en ziet er zo uit. Ben dan nog zo stom geweest daar zes uur te zitten en 250 euro ervoor te betalen...snik |
![]() |
||
Citaat:
Máár silky dreads zijn wel ontzettend mooi! Dus als ze zo zijn als op die foto! Wow! Dan hoef je niets te verdedigen hoor ![]()
||
Citaat:
![]() Dit is vies (nou ja, het voelt vies en ziet er vies uit) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Mja, zo zie je maar weer: murrays is evil plakkerig kut spul ![]()
||
Citaat:
Nou dat werkte ook niet. Ik ga wel steeds meer naar citroen ruiken, maar ik plak even hard.. *wordt wanhopig*
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 14:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel....... the exploding boy | 500 | 17-03-2006 21:13 | |
Lifestyle |