Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 17:54
Zwartwit
Zwartwit is offline
kom je op het station aan, na een lekker ochtend uitslapen krijg je dit te horen. en dan blijkt het ook nog eens de bus te zijn geweest die ik moest hebben, en er verder geen bussen meer rijden...

Citaat:
Tilburgse buschauffeur zwaar gewond bij steekpartij 19-09-2003

Een 47-jarige buschauffeur uit Tilburg is vrijdagochtend zwaar gewond geraakt toen hij in zijn woonplaats werd neergestoken door een 27-jarige man uit die stad. Het slachtoffer had een buslijn overgenomen van een collega, nadat deze door dezelfde man was mishandeld. Dit gebeurde nadat de verdachte op de fiets door de bus was aangereden.

Door de aanrijding, om 10.20 uur, ontstond lichte schade aan de fiets van de 27-jarige. De man ging verhaal halen bij de 46-jarige buschauffeur en gaf hem enkele klappen in zijn gezicht. Vervolgens ging de verdachte er vandoor.

Twintig minuten later opende de vervanger van de mishandelde chauffeur zijn busdeur. Op dat moment stapte de verdachte man naar binnen, trok een mes en stak het slachtoffer. Collega's van het slachtoffer, die getuige waren van de steekpartij, wisten de dader weg te jagen. Toen zij hem vervolgens wilden achtervolgen, richtte de 27-jarige zijn mes in hun richting en rende weg. Hij kon even later echter worden aangehouden en bleek op dat moment in het bezit te zijn van twee messen.

Het slachtoffer werd met spoed overgebracht naar het Sint Elisabethziekenhuis in de stad. Hij verkeert volgens de politie niet in levensgevaar. De verdachte zal maandag worden voorgeleid aan de rechter-commissaris.

nee, dan ga je met een lekker gevoel weer in de trein zitten.... dan liever naar school
Oud 19-09-2003, 18:05
Verwijderd
Tsja...heel lullig natuurlijk, maar gekken hou je altijd. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan kan zeggen. Je kunt dit soort dingen ook nauwelijks voorkomen. In mijn ogen is iemand die om een beschadiging aan z'n fiets iemand met een mes neersteekt gewoon gek. Misschien niet in de forensisch-psychiatrische zin van het woord, maar wel in de sociale.

Denk dat 't wel poging tot moord wordt.
Oud 19-09-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
king goth schreef op 19-09-2003 @ 18:54:
kom je op het station aan, na een lekker ochtend uitslapen krijg je dit te horen. en dan blijkt het ook nog eens de bus te zijn geweest die ik moest hebben, en er verder geen bussen meer rijden...

tja, zo gaan die dingen he
had ik en een klasgenootje van me ook, die kon vanuit station west naar de andere kant van de reeshof wandelen.

Citaat:
nee, dan ga je met een lekker gevoel weer in de trein zitten.... dan liever naar school
waar slaat dit op als ik vragen mag,ik zie die zin niet.

En er is al een topic open,dat is bij de topic:jongen doodgestoken in tilburg.
Oud 19-09-2003, 18:10
Zwartwit
Zwartwit is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 19-09-2003 @ 19:06:
waar slaat dit op als ik vragen mag,ik zie die zin niet.

En er is al een topic open,dat is bij de topic:jongen doodgestoken in tilburg.
ik was wel blij dat ik niet naar school hoefde, maar de reden was minder......

en ik kon niet naar school, omdat ik niet helemaal naar stappegoor ga lopen vanaf het station, zeker niet voor die 4 uur..

en dat topic gaat over een jongetje die tijdens het uitgaan werd doodgestoken, een tijd geleden... in juli, en dit over een busschauffeur die het ook nog eens overleeft heeft vandaag... anders kunnen we net zo goed per stad een thread maken, tilburg staat er toch al zo vaak in.......
Oud 19-09-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
king goth schreef op 19-09-2003 @ 19:10:

en dat topic gaat over een jongetje die tijdens het uitgaan werd doodgestoken, een tijd geleden... in juli, en dit over een busschauffeur die het ook nog eens overleeft heeft vandaag... anders kunnen we net zo goed per stad een thread maken, tilburg staat er toch al zo vaak in.......
dat kan ik niet helpen, er was eerst sprake van dat ie dood was gestoken dus logisch dat t dan in dezelfde topic kan, ik ben geen forumbaas maar aangezien er al over gediscusieerd wordt ga ik er wel vanuit dat deze topic gesloten gaat worden.
Oud 19-09-2003, 18:21
Zwartwit
Zwartwit is offline
nou en??

dit gaat er speciaal over...
Oud 19-09-2003, 19:28
DeGexxte
DeGexxte is offline
Als die zieke gast de buschaffeur op andere plaatsen had gestoken, kom het een moord zijn geweest...
Gelukkig is de beste man buiten levensgevaar
Helemaal belachelijk is dat het een volkomen ontschuldige inval-chauffeur was, die er niets mee te maken had.

Het betreft weer een zieke geest.

Wel frappant dat het wéér Tilburg is

We leven in een steeds rotter-wordende wereld
Oud 20-09-2003, 00:07
PV
PV is offline
tsja, het kan overal gebeuren natuurlijk...
tis triest meisje bij mij in de bus had die man nog geholpen, om dat bloeden te stoppen enzo.. ze zei dat verder zowat iedereen toekeek maar niks deed :/
Oud 20-09-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 19-09-2003 @ 20:28:
Wel frappant dat het wéér Tilburg is

We leven in een steeds rotter-wordende wereld
Nee, Tilburg stikt gewoon van het tuig, wat ook niet zo gek is voor een post-industriële stad met veel aso's, die tot overmaat van ramp ook nog eens in Brabant ligt
Oud 20-09-2003, 00:55
Nate
Nate is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-09-2003 @ 01:32:
Nee, Tilburg stikt gewoon van het tuig, wat ook niet zo gek is voor een post-industriële stad met veel aso's, die tot overmaat van ramp ook nog eens in Brabant ligt
Absoluut geen kwaad woord over Brabant; waar de mensen nog tegen een stootje kunnen.

Maar je hebt wel gelijk wat Tilburg betreft, dat is gewoon de sloppenwijk van Nederland. Een kutstad if there ever was one.
Oud 20-09-2003, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef op 20-09-2003 @ 01:55:

Maar je hebt wel gelijk wat Tilburg betreft, dat is gewoon de sloppenwijk van Nederland. Een kutstad
Dat is dus absoluut niet waar, ik heb nooit erge problemen gehad in tilburg, en sloppewijk van nederland is al helemaal niet zo, als ik t een beetje vergelijk met andere steden.
Oud 20-09-2003, 10:19
Verwijderd
In Tilburg wonen echt zieke geesten. Gat ik ben er nog nooit geweest, maar weet voor 110% zeker dat ik er ook nooit wil komen.
Oud 20-09-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef op 20-09-2003 @ 01:55:
Absoluut geen kwaad woord over Brabant; waar de mensen nog tegen een stootje kunnen.

[/i].
Nou dat is te merken, vooral in Tilburg
Oud 20-09-2003, 10:26
Gatara
Gatara is offline
Dit heeft eigenlijk weinig discussieerwaarde. Ik sluit deze en open een nieuw topic.

Regels voor berichten