Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja...heel lullig natuurlijk, maar gekken hou je altijd. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan kan zeggen. Je kunt dit soort dingen ook nauwelijks voorkomen. In mijn ogen is iemand die om een beschadiging aan z'n fiets iemand met een mes neersteekt gewoon gek. Misschien niet in de forensisch-psychiatrische zin van het woord, maar wel in de sociale.
Denk dat 't wel poging tot moord wordt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
tja, zo gaan die dingen he ![]() had ik en een klasgenootje van me ook, die kon vanuit station west naar de andere kant van de reeshof wandelen. Citaat:
![]() En er is al een topic open,dat is bij de topic:jongen doodgestoken in tilburg. |
![]() |
||
Citaat:
en ik kon niet naar school, omdat ik niet helemaal naar stappegoor ga lopen vanaf het station, zeker niet voor die 4 uur.. en dat topic gaat over een jongetje die tijdens het uitgaan werd doodgestoken, een tijd geleden... in juli, en dit over een busschauffeur die het ook nog eens overleeft heeft vandaag... anders kunnen we net zo goed per stad een thread maken, tilburg staat er toch al zo vaak in.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als die zieke gast de buschaffeur op andere plaatsen had gestoken, kom het een moord zijn geweest...
Gelukkig is de beste man buiten levensgevaar Helemaal belachelijk is dat het een volkomen ontschuldige inval-chauffeur was, die er niets mee te maken had. Het betreft weer een zieke geest. Wel frappant dat het wéér Tilburg is We leven in een steeds rotter-wordende wereld
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk wat Tilburg betreft, dat is gewoon de sloppenwijk van Nederland. Een kutstad if there ever was one. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zeg jij altijd netjes hallo tegen de buschauffeur? de communiceerbeer | 130 | 26-11-2004 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Individualiteit sublime | 11 | 18-01-2004 12:36 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe moeten we de criminaliteit in (grote) steden aanpakken? Gatara | 191 | 27-10-2003 22:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongen doodgestoken in Tilburg. michael1 | 207 | 19-09-2003 19:58 |