![]() |
|
De eerste verhalenwedstrijd van letteren. Iedereen mag meedoen, de regels zijn simpel:
Schrijf een verhaal van 3.000 woorden, met een maximale afwijking van 200 woorden en stuur hem op naar letteren@hotmail.com. Het verhaal moet in het Nederlands of engels geschreven zijn, de verhalen zullen in gesloten topics door marieke of mij gepost worden op letteren. Je kan er dus niet op reageren en weet dus niet wie het verhaal heeft geschreven. alleen Marieke en ik weten dat. Dit is om te voorkomen dat mensen op de schrijvers gaan stemmen, in plaats van op de verhalen zelf. Je mag nu beginnen met de verhalen insturen, woensdag één oktober , komt de poll op letteren. In die poll staan alle verhalen, stemmen moeten gemotiveerd worden, maar dat is dan pas aan de orde. Vragen? Opmerkingen? Post ze hier.
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 14:42. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geen thema, daar blijft het bij.
||
Citaat:
Compromis: ja, maar dan moet je je verhaal tijdelijk laten verwijderen. Marieke en ik kunnen topics onzichtbaar maken, dat zullen we dan ook doen met die verhalen, als jullie willen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar.. ik heb wel eens gehoord van iemand op dit forum dat je eerst een schrijfplan moet maken. Ik zit nou in de derde.. maar ik heb dat nog nooit gehad.. Kan iemand dat mij uitleggen? Of moet dat op n andere topic?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als er nog een verhaal binnenkomt kan het er evt nog bij, zeg tot de poll online staat ![]()
|
Ik vind het wat onoverzichtelijk.
De verhalen als sticky bovenaan het forum plaatsen, en eventueel in één thread...zou toch beter zijn?
|
Op de voorpagina besteden we ook aandacht aan de Verhalenwedstrijd, zie: http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=59
Het winnende verhaal wordt daar ook geplaatst, als de winnaar daarmee akkoord gaat natuurlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja dus. Zie ook het topic waar je kan stemmen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Thema Sprookjes flyaway | 63 | 02-12-2011 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
De verhalenwedstrijd: de uitslag Vogelvrij | 31 | 21-06-2010 20:10 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #8 Le Soleil. | 500 | 09-08-2007 00:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 1 April. Ieke | 191 | 02-03-2005 12:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraaklust Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:06 |