Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond eigenlijk dat Valerie moest winnen, maar roel was ook wel goed. Ik heb België ook gezien, daar heeft XINK gewonnen. Die vond ik wel stukken beter als roel. Ik denk ook dat XINK gewoon er veel meer bovenuit komt omdat hun muziekstijl anders is. Ik vind het sowieso van al die kinderen knap dat ze hun eigen liedje kunnen bedenken. Van nederland vooral dat meisje met die radio (naam ff kwijt) Ze had het liedje op haar achtste in het engels geschreven. Ik zou dat zeker weten niet kunnen. In Kopenhagen hoop ik dat XINK wint!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jaa kvond het leuk om te zien!!
alleen de liedjes waren wel errug kinderachtig.. zowat allemaal over "verliefd zijn" .. maar die van Roel was echt heel mooi.. Die van die hester, helma , helga he.. ??? (hoe heet dat kind) die ook piano speelde, dat liedje vond ik erg matig.. ze was iets van 14 of 15 en dan gaat ze zingen " ik ben zo verliefd " .. beetje beneden haar niveau.. *haar stem was trouwens wel mooi* Ik vond dat kleine meisje ook wel leuk.. achjaa het gaat om de lol niet waar ![]() |
![]() |
|
het verbaasde me zo dat die kinderen zulke goeie makkelijke liedjes kunnen schrijven, toen ik 14 was , jaa een jaar geleden, schreef ik liedjes met echt de gaarste woorden, die ik in het woordenboek opzocht whhaahahahah...gaar kind was ik toen, maarja toen was ik alto-punk-gothchick, want dat was in, en toen moest ik dus vooral doen of ik heel duister was....proest!!
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar niemand weet dus wanneer het is? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Baby te saai #657 Verwijderd | 500 | 25-07-2009 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Welke bekende mensen zaten op jouw school? Sasbeest | 300 | 08-02-2005 17:44 | |
De Kantine |
Het post een pic topic.. blueeyes_jochie | 500 | 17-03-2004 14:40 |