Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind haar nep. Ze zoekt net zolang tot ze gevonden heeft wat ze moet hebben. Dingen die ze echt niet kan weten, raden of uitvissen, zegt ze dat ze doorkrijgt dat ze die info niet mag doorgeven. En andere dingen gaat ze vissen, heel lang vissen en als je let op hoe ze naar namen zoekt: zit er een e of een n in de naam, of in de 2e naam,... enz. Is er iemand in de omgeving die een d of een s in de naam heeft.
Ok, je krijgt geen glasheldere dingen door, maar ze vist teveel naar dingen die ze niet kan weten. Da's mijn mening. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
||
Citaat:
beetje misleidend.. en jah dat bedoel ik met char ook ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het is wel vaag dat ze als ze beginnen meteen met letters raden begint moet ze niet eerst ff in contact komen met die geest
Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 17:15. |
![]() |
||
Citaat:
dat is waar.. maar k krijg zo het idee dat niemand in dat publiek daar er zo over denkt want die kijken haaraltijd zo.. eerbiedig aan ofso (jah of het zijn gewoon ingehuurde acteurs die het spelen en er dik betaaldvoor krijgen dat kan ook..) maar je hebt idd wel gelijk over dat letters raden het isnet lingo.. best swel een beetjeheewl erg nep ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
hm ik weet het nog niet hoor.. ik geloof er op zich wel in.. maarja ik die mensen die kunnen dan wel zeer goed acteren!
![]() ![]() |
![]() |
|
ik geloof et wel.
Eigenlijk maakt het ook geen fuck uit of het 'echt' is of niet. De gasten voelen zich beter na een sessie bij haar, en zolang het iemand helpt, maakt het mij niks uit of het echt is of niet. Hoewel ik wel overtuigd ben dat het echt is overigens.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken mensen die het ook kunnen, in het begin had ik zoiets van rot op, dit kan nooit het is onzin. Maar door enkele voorbeelden en dingen die mensen niet konden weten over mij geloof ik er nu dus wel in.. maar goed ben benieuwd wat er gebeurd als ik dood ga (hoop nog lang niet hoor) maar vraag me zo af hoe het zou zijn..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik geloof het deels wel.
1) ze laten weleens foto's & krantenberichten zien van overleden mensen (bijvoorbeeld die jongen, die zoveel xtc op had maar waarvan ze niet wisten of hij ze zelf had geslikt of iets anders), welk familie lid laat dat nou zomaar gebruiken? 2) Die gasten van Char.....je ziet echt zo wel dat dat geen acteurs zijn, die zijn gewoon echt. Ik denk ook niet dat die zich daarvoor laten gebruiken. 3) Bn'ers al helemaal niet! 4) Het schijnt dat ze wordt ingezet bij de FBI.....dat vertellen ze tenminste altijd er bij, dat weet je niet zeker natuurlijk. |
![]() |
|
ja dat heb ik ook gehoord ja.... maar wat ik me ook afvraag...
waarom komt dat char naar nederland terwijl er zkeer landen zoals engeland en frankrijk ook in geinterreseert zijn ik bedoel.. zo'n klein maf rot kikkerlandjes dat helemaal geen fuck te zeggen heeft, betalen we dan zoveel ervoor?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok... hmmm, niet allemaal waarschijnlijk, maar ik heb het niet zo op 'iedereen beroemd'. Wereldberoemd in Nederland... Waarom weer die bners erbij slepen, hebben we aan de 'gewone' mens niet meer genoeg? |
![]() |
|
ik weet niet wat ik ervan moet denken. Er zijn mensen die het echt kunnen maar die gaan toch niet op tv? Die proberen het te verbergen of alleen voor hunzelf te gebruiken. Of ze zijn er hartstikke bang voor.
|
![]() |
Als iemand zo'n gave heeft, waarom zou ze dit dan verstoppen en er niemand mee proberen te helpen? Zij gaat niet naar de tv omdat ze er veel mee verdient, maar omdat de tv de enige manier is om veel mensen te bereiken en veel mensen te helpen. Natuurlijk is het nooit zeker of het gespeelt is en of het wel echt is, maar als mensen iets niet durven te geloven of niet willen geloven dan gaan ze al snel alles in twijfel trekken en overal iets achter zoeken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik geloof echt dat zij contact heeft met deze overleden mensen. hoe zou ze anders al deze dingen weten? en deze mensen zijn echt niet allemaal omgekocht om ons voor de gek te houden
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Owh, ik geloof wel in wat zij ons voorschildert: leven na de dood, geestenwereld,...
Ik geloof echter niet in de manier waarop zij het brengt. Ze moet te vaak raden en het is te vaak te vaag of te algemeen. Ik ken mensen die in beter contact staan dan en waarvan ik zelf zeker weet dat die in contact staan. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het heel erg goed wat ze doet.
Volgens mij is ze heel intelligent. Al zou het allemaal nep zijn,ze helpt er wel mensen mee die er wel in geloven. Ik weet het nog niet zo of het echt is of nep,eigenlijk ben ik heel nuchter in dat soort dingen maar je weet maar nooit. Aangezien mijn vader 3/4 weken gelden is overleden merk ik ook dat ik er zooo graag in wil geloven dat ik het begin te doen. (ik blijf maar tegen die kerel aanlullen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gave hebben is 1 maar je eigen show.. das toch .. vaag.. ofso ![]()
|
ik heb het laatst ook gezien, en ik geloof er echt helemaal niks van. dat met die letters, dat kan ik ook, geen reet aan. en ze zegt bij iedereen: hij/zij is bij je, nu hier in de studio. t zal daar dan wel lekker druk zijn! ook zij ze opver een overleden man: hij is bij je, hij is in de tuin, hij waakt als een engewl ocver je dochter, haloooow, kan een geest zich splitsen ofzo? anders vind uik het wel knap dattie overal tegelijk kan zijn!
|
Maar kijk he, valt het nou niet op dat ze steeds bij bekende mensen verteld hoe het gaat verlopen... ze verteld telkens dat hun album goed gaat ofzo, en bij al die andere mensen verteld ze dat die geesten over hun waken enzo.
maar als je kijkt hoe geschokt sommige mensen ervan zijn, dan zou je het haast geloven.. maar ik vind het ook zo vreemd dat het zo gaat: *Hello -Hello *Nice to meet you -yes, thanks fine bla bla bla *ok dont tell me names or what only say yes or no - oke. *is it an R or E or A -no *is it a B -yes * Is it Bea or Beau -yes Beau *yes i've good feelens of her -oh nice to hear that * she says she is fine and you're baby will be fine -oh oke *blah bleh bluhhh zo gaat het... ze gaat meteen beginnen met raden, ik bedoel als je kijkt hoeveel geesten er zouden moeten zijn legt zij binnen een kwart minuut ff contact met de goeie. Erg vreemd allemaal.. Wat ik alleen wel extreem frapant vond, is dat ze een keer precies heeft gezegd wat er op een blaadje stond die een vrouw in de kist had gelegd van haar overleden moeder.. dat had die vrouw helemaal alleen gedaan niemand was daarbij, toen die vrouw dat hoorde ging ze helemaal los ( ik bedoel daarmee ze barste los van tranen ) dat vond ik echt opmerkelijk
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 22:35. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat is er tegenwoordig op tv? Verwijderd | 77 | 18-03-2006 22:48 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de domste serie/film/show die je ooit op tv hebt gezien? Cherry Springs | 64 | 28-12-2005 01:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ziel, geest of... Copycat | 34 | 03-11-2004 14:21 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond: Char, het medium Puppetgirl | 39 | 06-10-2004 08:15 | |
Films, TV & Radio |
Publieke omroep whoz | 47 | 24-09-2004 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als je gestorven bent.. [Orgaandonatie] Verwijderd | 44 | 04-01-2003 19:22 |