Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 17:15
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Ik zag laatst een aflevering van haar op televisie, en eigenlijk wil ik het niet zo geloven.

Maar toch, geloven jullie dat zij echt niet doorkrijgt vanuit het ' paranormale' of is het allemaal maar nep (het kan allemaal in showbizzland )
Oud 21-09-2003, 17:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik geloof t wel... vind het ook altijd heel boeiend om te kijken en dan de reacties te zien van de sterren
Oud 21-09-2003, 17:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik geloof het niet.
Oud 21-09-2003, 17:51
Dolores
Dolores is offline
Ik geloof het wel.. zoiets verzin je toch niet?
Oud 21-09-2003, 17:51
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
onzin. ja oke, je hebt mensen die paranormaal begaafd zijn, en je hebt mensen die het faken. zij loopt haar "gaves" te verkopen op tv. zonde.
Oud 21-09-2003, 17:52
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 21-09-2003 @ 18:51:
zoiets verzin je toch niet?
of toch wel. verdient goed geld. en je krijgt aandacht. mensen gaan tegen je op kijken omdat jij iets heel paranormaals kan.
Oud 21-09-2003, 17:53
debbiej
debbiej is offline
heewj.. euhm ja k' kijk het soms wel is.. maar k krijg vaak het idee dat het ingestudeerde stukjes zijn.. en dat ze dan verplicht moeten huilenofso..en op andere delen denk ik van hoe kan ze dat nou weten dit is echt dus bolgensmij zijn er een paar dingen wel echt en anderenweer niet.. maar wie ben ik om zulke dingen te beweren?

I guess we're never going to know....

Kleurtje weg. (red)

Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 17:13.
Oud 21-09-2003, 17:55
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 21-09-2003 @ 18:51:
onzin. ja oke, je hebt mensen die paranormaal begaafd zijn, en je hebt mensen die het faken. zij loopt haar "gaves" te verkopen op tv. zonde.
mja k ben het met je eens zij doet net ietste commercieel om het echt te kunnen noemen.. ze doet net alsof ze binnen 1 seconde een ingeving krijgt.. het isnet als bij klussen en wonen.. daar hebben ze na vijf minuten ineens een kast klaar.. beetje nep..
Oud 21-09-2003, 17:57
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-09-2003 @ 18:48:
ik geloof het niet.
uitleg? commentaar bij je opmerking?
Oud 21-09-2003, 18:09
Verwijderd
Ik vind haar nep. Ze zoekt net zolang tot ze gevonden heeft wat ze moet hebben. Dingen die ze echt niet kan weten, raden of uitvissen, zegt ze dat ze doorkrijgt dat ze die info niet mag doorgeven. En andere dingen gaat ze vissen, heel lang vissen en als je let op hoe ze naar namen zoekt: zit er een e of een n in de naam, of in de 2e naam,... enz. Is er iemand in de omgeving die een d of een s in de naam heeft.
Ok, je krijgt geen glasheldere dingen door, maar ze vist teveel naar dingen die ze niet kan weten.

Da's mijn mening.
Oud 21-09-2003, 18:11
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
debbiej schreef op 21-09-2003 @ 18:55:
het isnet als bij klussen en wonen.. daar hebben ze na vijf minuten ineens een kast klaar.. beetje nep..
misschien omdat ze daar het een en ander tussen uit knippen?

maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
Oud 21-09-2003, 18:56
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 21-09-2003 @ 19:11:
misschien omdat ze daar het een en ander tussen uit knippen?

maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
dat is waar.. maar dat knippen zie je niet.. dus ze laten aan mensen thuis zien alsof het in 5 minuten klaar is.. alle mensen slaan spontaan aan het klussen en dan valt het bar tegen..

beetje misleidend.. en jah dat bedoel ik met char ook
Oud 21-09-2003, 18:58
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
debbiej schreef op 21-09-2003 @ 19:56:
dat is waar.. maar dat knippen zie je niet.. dus ze laten aan mensen thuis zien alsof het in 5 minuten klaar is.. alle mensen slaan spontaan aan het klussen en dan valt het bar tegen..

beetje misleidend.. en jah dat bedoel ik met char ook
ze doet het heel snel dat nadenken over *het paranormale* wat ze gaat zeggen.. daardoor lijkt het heel makkelijk om het tekunnen.. en ik denk dat er sinds haar tvuitzendingen.. ineens veel meer ''helderziendes'' zijn gekomen.. rara.. hoe kan dat?
Oud 21-09-2003, 18:59
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-09-2003 @ 19:09:
Ik vind haar nep. Ze zoekt net zolang tot ze gevonden heeft wat ze moet hebben. Dingen die ze echt niet kan weten, raden of uitvissen, zegt ze dat ze doorkrijgt dat ze die info niet mag doorgeven. En andere dingen gaat ze vissen, heel lang vissen en als je let op hoe ze naar namen zoekt: zit er een e of een n in de naam, of in de 2e naam,... enz. Is er iemand in de omgeving die een d of een s in de naam heeft.
Ok, je krijgt geen glasheldere dingen door, maar ze vist teveel naar dingen die ze niet kan weten.

Da's mijn mening.
Ja idd, ze geeft ook vaak van die algemene antwoorden waar iedereen blij mee is.
Oud 21-09-2003, 19:02
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 21-09-2003 @ 19:59:
Ja idd, ze geeft ook vaak van die algemene antwoorden waar iedereen blij mee is.
inderdaad.. vaak kijkt ze onder dat ze antwoord geeft effe in een flits naar het publiek hoe die reageren..moet je maar is opletten.. zulke dingen vallen opzich best wel op.. hoeveel geld zou ze ermee verdienen?
Oud 21-09-2003, 19:26
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
debbiej schreef op 22-09-2003 @ 03:23:
heewj.. euhm ja k' kijk het soms wel is.. maar k krijg vaak het idee dat het ingestudeerde stukjes zijn.. en dat ze dan verplicht moeten huilenofso..en op andere delen denk ik van hoe kan ze dat nou weten dit is echt dus bolgensmij zijn er een paar dingen wel echt en anderenweer niet.. maar wie ben ik om zulke dingen te beweren?

I guess we're never going to know....

Kleurtje weg. (red)
ja maar hun zelf willen toch ook de waarheid weten van dat programma..

maar het is wel vaag dat ze als ze beginnen meteen met letters raden begint moet ze niet eerst ff in contact komen met die geest

Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 17:15.
Oud 21-09-2003, 20:01
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
SynoP schreef op 21-09-2003 @ 20:26:
ja maar hun zelf willen toch ook de waarheid weten van dat programma..

maar het is wel vaag dat ze als ze beginnen meteen met letters raden begint moet ze niet eerst ff in contact komen met die geest
~

dat is waar.. maar k krijg zo het idee dat niemand in dat publiek daar er zo over denkt want die kijken haaraltijd zo.. eerbiedig aan ofso (jah of het zijn gewoon ingehuurde acteurs die het spelen en er dik betaaldvoor krijgen dat kan ook..)

maar je hebt idd wel gelijk over dat letters raden het isnet lingo.. best swel een beetjeheewl erg nep
Oud 21-09-2003, 21:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
debbiej schreef op 21-09-2003 @ 18:57:
uitleg? commentaar bij je opmerking?
Ik geloof in het principe => dood = dood. MEt doden praten KAN dus al niet.
Oud 21-09-2003, 21:20
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-09-2003 @ 22:12:
Ik geloof in het principe => dood = dood. MEt doden praten KAN dus al niet.
owkeej das wel logische uitleg.. dankuuw =)
Oud 21-09-2003, 21:26
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
het zijn alllemaal verzinsels ik geloof er geen bal van ze is net zo wazig als die sacha mouralie of hoe ze ook heet.
Oud 22-09-2003, 14:22
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 21-09-2003 @ 22:26:
het zijn alllemaal verzinsels ik geloof er geen bal van ze is net zo wazig als die sacha mouralie of hoe ze ook heet.
hahahah jah maar das gewoon een klote mens.. ze heeft wel gymnasium enzo gedaan en allemaal diploma`s maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik heb echt een ontzettende hekel aan dat mens maawr jaawh..who am I to judge?
Oud 22-09-2003, 16:08
appelsientje
appelsientje is offline
hm ik weet het nog niet hoor.. ik geloof er op zich wel in.. maarja ik die mensen die kunnen dan wel zeer goed acteren! want ik vind het wel ongeloofwaardig van die letters ja.. ik geloof wel dat ze wel een beetje iets weet van die mensen.. en het is ook zo raar dan zegt dat chaziageval zij heeft een vraag en dan begint Char ineens te praten.. Maarja hoe dan ook ik geloof het toch wel hoor
Oud 22-09-2003, 17:23
Last Resort
Last Resort is offline
ik geloof et wel.

Eigenlijk maakt het ook geen fuck uit of het 'echt' is of niet. De gasten voelen zich beter na een sessie bij haar, en zolang het iemand helpt, maakt het mij niks uit of het echt is of niet. Hoewel ik wel overtuigd ben dat het echt is overigens.
Oud 22-09-2003, 20:37
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 22-09-2003 @ 18:23:
ik geloof et wel.

Eigenlijk maakt het ook geen fuck uit of het 'echt' is of niet. De gasten voelen zich beter na een sessie bij haar, en zolang het iemand helpt, maakt het mij niks uit of het echt is of niet. Hoewel ik wel overtuigd ben dat het echt is overigens.
moowje pleidooj =)
Oud 22-09-2003, 20:43
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
debbiej schreef op 22-09-2003 @ 21:37:
moowje pleidooj =)
maar.. je weet niet óf het helpt want reacties kunnen ook toneelgespeeld worden... *that's just the way it is*
Oud 22-09-2003, 21:55
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 21-09-2003 @ 18:15:
Ik zag laatst een aflevering van haar op televisie, en eigenlijk wil ik het niet zo geloven.

Maar toch, geloven jullie dat zij echt niet doorkrijgt vanuit het ' paranormale' of is het allemaal maar nep (het kan allemaal in showbizzland )
Dit is allemaal zo ECHT he..
Ik ken mensen die het ook kunnen, in het begin had ik zoiets van rot op, dit kan nooit het is onzin.
Maar door enkele voorbeelden en dingen die mensen niet konden weten over mij geloof ik er nu dus wel in..
maar goed ben benieuwd wat er gebeurd als ik dood ga (hoop nog lang niet hoor) maar vraag me zo af hoe het zou zijn..
Oud 23-09-2003, 21:55
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Kinky girl17 schreef op 22-09-2003 @ 22:55:
Dit is allemaal zo ECHT he..
Ik ken mensen die het ook kunnen, in het begin had ik zoiets van rot op, dit kan nooit het is onzin.
Maar door enkele voorbeelden en dingen die mensen niet konden weten over mij geloof ik er nu dus wel in..
maar goed ben benieuwd wat er gebeurd als ik dood ga (hoop nog lang niet hoor) maar vraag me zo af hoe het zou zijn..
jah das leuk allemaal maar 1 dossiertje doorkijken voor de uitzending en ze weten alles je kunt toch nooit 100% zeker zijn of ze het welof niet weten.. je hebt toch niet elke beweging nagelopen die ze gedaan hebben?.. maarjah.. ieder z'n eigen mening .. zo ook de jouwe en dat respecteer 'k dan wel..
Oud 24-09-2003, 14:33
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ik geloof er wel in, maar ja ik geloof altijd alles.. ik ga er altijd bij janken als die mensen ook janken
Oud 24-09-2003, 15:31
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 24-09-2003 @ 15:33:
ik geloof er wel in, maar ja ik geloof altijd alles.. ik ga er altijd bij janken als die mensen ook janken
haha lijkt me balen.. dan moet je dus oowk bij elke slechte film janken? lijkt me genaaid.. sterkte ermee *zwaawj* debbiej
Oud 24-09-2003, 15:42
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wat ik nou niet snap is waarom die mensen maar blijven komen!

En ze zegt 2 letters (is it a R or a T .... yes its a R .....and is there an A or an E? Yes a A ......is it Ralf, Rafael, Randy or Ray..... YES!

Ja ik heb zoiets van: ze raad het......
Oud 24-09-2003, 15:47
synclinorium
synclinorium is offline
ik geloof haar niet echt, maar misschien als je er zelf zit dat je het dan wel gelooft
eerst meemaken dan geloven!

ciao,
Oud 24-09-2003, 16:32
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik geloof het deels wel.
1) ze laten weleens foto's & krantenberichten zien van overleden mensen (bijvoorbeeld die jongen, die zoveel xtc op had maar waarvan ze niet wisten of hij ze zelf had geslikt of iets anders), welk familie lid laat dat nou zomaar gebruiken?
2) Die gasten van Char.....je ziet echt zo wel dat dat geen acteurs zijn, die zijn gewoon echt. Ik denk ook niet dat die zich daarvoor laten gebruiken.
3) Bn'ers al helemaal niet!
4) Het schijnt dat ze wordt ingezet bij de FBI.....dat vertellen ze tenminste altijd er bij, dat weet je niet zeker natuurlijk.
Oud 24-09-2003, 16:51
Frondish
Frondish is offline
ja dat heb ik ook gehoord ja.... maar wat ik me ook afvraag...

waarom komt dat char naar nederland terwijl er zkeer landen zoals engeland en frankrijk ook in geinterreseert zijn ik bedoel.. zo'n klein maf rot kikkerlandjes dat helemaal geen fuck te zeggen heeft, betalen we dan zoveel ervoor?
Oud 24-09-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
MUTS123 schreef op 24-09-2003 @ 17:32:
3) Bn'ers al helemaal niet!
Veel BNers doen er alles aan om met hun kop op tv te komen en nu laten ze zien dat ze ook meegaan met het nieuwe geloof: dat er meer is tussen hemel en aarde, en weer een paar zieltjes meer die naar hun koppie in de soap kijken...
Ok... hmmm, niet allemaal waarschijnlijk, maar ik heb het niet zo op 'iedereen beroemd'. Wereldberoemd in Nederland... Waarom weer die bners erbij slepen, hebben we aan de 'gewone' mens niet meer genoeg?
Oud 24-09-2003, 18:55
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 24-09-2003 @ 15:33:
Heb ik dus ook.. Dacht dat ik de enige was
Oud 25-09-2003, 07:34
Demiurge
Demiurge is offline
Ze het is allemaal afgesproken, de gasten wat ze gaat zeggen, hoeveel ze weet... tssjj... geloof nooit de tv
Oud 25-09-2003, 07:47
Silver rain
Silver rain is offline
ik weet niet wat ik ervan moet denken. Er zijn mensen die het echt kunnen maar die gaan toch niet op tv? Die proberen het te verbergen of alleen voor hunzelf te gebruiken. Of ze zijn er hartstikke bang voor.
Oud 25-09-2003, 18:21
pete
pete is offline
Als iemand zo'n gave heeft, waarom zou ze dit dan verstoppen en er niemand mee proberen te helpen? Zij gaat niet naar de tv omdat ze er veel mee verdient, maar omdat de tv de enige manier is om veel mensen te bereiken en veel mensen te helpen. Natuurlijk is het nooit zeker of het gespeelt is en of het wel echt is, maar als mensen iets niet durven te geloven of niet willen geloven dan gaan ze al snel alles in twijfel trekken en overal iets achter zoeken.
Oud 25-09-2003, 18:37
godroeptu
godroeptu is offline
Ben ik een van de enige die dit helemaal top vind? Gelooft? en elke week trouw kijkt?
Char lijkt me een hele lieve vrouw.
Oud 25-09-2003, 19:30
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
SynoP schreef op 24-09-2003 @ 17:51:
ja dat heb ik ook gehoord ja.... maar wat ik me ook afvraag...

waarom komt dat char naar nederland terwijl er zkeer landen zoals engeland en frankrijk ook in geinterreseert zijn ik bedoel.. zo'n klein maf rot kikkerlandjes dat helemaal geen fuck te zeggen heeft, betalen we dan zoveel ervoor?
haha jah maar kdenk dat heel veel mensen er hier naar kijken.. en misschien dat we goedgeloviger zijn dan andere volken? other than that.. I don't know good point though..
Oud 25-09-2003, 19:33
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
pete schreef op 25-09-2003 @ 19:21:
Als iemand zo'n gave heeft, waarom zou ze dit dan verstoppen en er niemand mee proberen te helpen? Zij gaat niet naar de tv omdat ze er veel mee verdient, maar omdat de tv de enige manier is om veel mensen te bereiken en veel mensen te helpen. Natuurlijk is het nooit zeker of het gespeelt is en of het wel echt is, maar als mensen iets niet durven te geloven of niet willen geloven dan gaan ze al snel alles in twijfel trekken en overal iets achter zoeken.
dat is waar.. maar toch blijft het feit dat veel ''nephelderziendes'' gewoon ''helderziend'' zijn om aandacht te trekken.. en jah.. op tv zijn is nou eenmaal aandacht.. en daarbij.. mensen helpen is 1 ding.. maar commercieel je eigen tv programma hebben is iets anders..
Oud 25-09-2003, 20:39
Verwijderd
Ik heb altijd een heel dubbel gevoel bij dat programma.Aan de ene kant geloof ik het wel een beetje,want zulke erge dingen verzin je toch niet... en soms vind ik het de grootste onzin der wereld...
Oud 26-09-2003, 08:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik geloof echt dat zij contact heeft met deze overleden mensen. hoe zou ze anders al deze dingen weten? en deze mensen zijn echt niet allemaal omgekocht om ons voor de gek te houden ze heeft gewoon te veel dingen opgelost om haar niet meer te geloven, ik geloof dr zonder meer. en ik wíl het ook graag geloven ik vind zoiets echt mooi dat het er is.
Oud 26-09-2003, 08:21
Verwijderd
Owh, ik geloof wel in wat zij ons voorschildert: leven na de dood, geestenwereld,...
Ik geloof echter niet in de manier waarop zij het brengt. Ze moet te vaak raden en het is te vaak te vaag of te algemeen. Ik ken mensen die in beter contact staan dan en waarvan ik zelf zeker weet dat die in contact staan.
Oud 26-09-2003, 17:38
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
haha ik vond het buul, dat kan ik ook
beetje logisch denken, beetje galgje oefenen
en als je het niet meer weet zeggen dat je het achterstevoren doorkrijgt en dat dat lastig is.
Oud 26-09-2003, 18:01
IcarusBlauwtje
IcarusBlauwtje is offline
Ik vind het heel erg goed wat ze doet.
Volgens mij is ze heel intelligent.
Al zou het allemaal nep zijn,ze helpt er wel mensen mee die er wel in geloven.
Ik weet het nog niet zo of het echt is of nep,eigenlijk ben ik heel nuchter in dat soort dingen maar je weet maar nooit.
Aangezien mijn vader 3/4 weken gelden is overleden merk ik ook dat ik er zooo graag in wil geloven dat ik het begin te doen.

(ik blijf maar tegen die kerel aanlullen )
Oud 26-09-2003, 19:51
debbiej
debbiej is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-09-2003 @ 09:21:
Owh, ik geloof wel in wat zij ons voorschildert: leven na de dood, geestenwereld,...
Ik geloof echter niet in de manier waarop zij het brengt. Ze moet te vaak raden en het is te vaak te vaag of te algemeen. Ik ken mensen die in beter contact staan dan en waarvan ik zelf zeker weet dat die in contact staan.
jaawh dat benk met je eens het is een beetje teveel van ''ik weet niet dus ik raad maar''.. het zou best waar kunnen zijn maar zowiezo kloppen die letters van haar ook niet altijd.. en euhm jah zoals 'k eerder ook al had gezegd.. het is net ietsje te commercieel..

gave hebben is 1 maar je eigen show.. das toch .. vaag.. ofso
Oud 26-09-2003, 22:08
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb het laatst ook gezien, en ik geloof er echt helemaal niks van. dat met die letters, dat kan ik ook, geen reet aan. en ze zegt bij iedereen: hij/zij is bij je, nu hier in de studio. t zal daar dan wel lekker druk zijn! ook zij ze opver een overleden man: hij is bij je, hij is in de tuin, hij waakt als een engewl ocver je dochter, haloooow, kan een geest zich splitsen ofzo? anders vind uik het wel knap dattie overal tegelijk kan zijn!
Oud 26-09-2003, 22:28
Frondish
Frondish is offline
Maar kijk he, valt het nou niet op dat ze steeds bij bekende mensen verteld hoe het gaat verlopen... ze verteld telkens dat hun album goed gaat ofzo, en bij al die andere mensen verteld ze dat die geesten over hun waken enzo.

maar als je kijkt hoe geschokt sommige mensen ervan zijn, dan zou je het haast geloven.. maar ik vind het ook zo vreemd dat het zo gaat:

*Hello
-Hello
*Nice to meet you
-yes, thanks fine bla bla bla
*ok dont tell me names or what only say yes or no
- oke.
*is it an R or E or A
-no
*is it a B
-yes
* Is it Bea or Beau
-yes Beau
*yes i've good feelens of her
-oh nice to hear that
* she says she is fine and you're baby will be fine
-oh oke
*blah bleh bluhhh

zo gaat het... ze gaat meteen beginnen met raden, ik bedoel als je kijkt hoeveel geesten er zouden moeten zijn legt zij binnen een kwart minuut ff contact met de goeie.
Erg vreemd allemaal..

Wat ik alleen wel extreem frapant vond, is dat ze een keer precies heeft gezegd wat er op een blaadje stond die een vrouw in de kist had gelegd van haar overleden moeder.. dat had die vrouw helemaal alleen gedaan niemand was daarbij, toen die vrouw dat hoorde ging ze helemaal los ( ik bedoel daarmee ze barste los van tranen ) dat vond ik echt opmerkelijk

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 22:35.
Oud 27-09-2003, 20:58
grandmommy
grandmommy is offline
ik denk dat char gewoon een vrouw uis die zich goed in mensen in kan leven, en daardoor met hun gevoelens weet te spelen

Regels voor berichten