Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik hoorde in het vorige topic dat oldschool Vans wel te koop waren in Duitsland. Weet iemand een winkel of stad waar ze te vinden zijn?
En nogmaals: Ik wil deze! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 14:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek..
Schoentjes (ballerina's ) van Travaganza of Extravaganza o.i.d. Ze hadden ze hier in Almere maar niet meer in mijn maat, het waren de laatste maatjes dus ik denk dat ik er snel bij moet zijn... Liefst een winkel in Almere/amsterdam of omgeving. Een website zou ook wel fijn zijn. En hoge suede zwarte afzaklaarzen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Oh, in reactie op het vorige topic: Ik ga zowieso die shirtjes niet via de site bestellen, mega veel verzendkosten.... Wel minder, dat one size fits all gedoe....pfff ![]() Zelf maken, tja ik ben niet zo goed in die dingen, wss zie je bij mij heel duidelijk dat het zelf gemaakt is dan ![]() Oftewel: Ik ben nog steeds op zoek naar shirtjes van Emily the Strange! Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 15:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik weer in Amsterdam ben zal ik daar eens gaan kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor de rest kan je misschien bij gewone adidas-winkels ofzo kijken..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vriendin van me wilde ze een jaar terug ook al, heel nederland afgezocht.. Ik vind ze echt afschuwelijk. Je hebt wel dus die lelijke versie, de TNT's. De Mannaz vind je hier niet. Misschien in duitsland ja, Keulen ofzo, daar zitten veel skateshops. Maar dan had ik denk ik wel op festivals mensen ermee gezien denk ik. |
![]() |
|
Weet iemand dan misschien of ik deze:
ergens in Nederland kan vinden. Ik heb deze ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij RDLFS (ofzo) in A'dam maar ze zijn kapot en lelijk geworden dus ik wil ze nu graag in een andere kleur.
||
Citaat:
de laatste keer dat k er was, hadden ze skateschoenen voor vrouwen in de aanbieding, vanaf maar 36 volgens mij..
|
![]() |
|
Waar vind ik in Amsterdam een piercing studio die goed zet, goed schoon is, en een goede prijs heeft? ik ga voor een lippiercing, en ga volgende week donderdag naar amsterdam (de tweede dag dat m'n ov geldig is *hoera!*), en wil m meteen dan laten zetten.
bedankt.
||
Citaat:
![]() Vraagje: waar vindt ik zoiets: ![]() maar dan geen jurk maar alleen een rok. Of een jurk maar dan niet met zo'n velours bovenlijfje. Oftewel: waar vind ik een mooie wijde (kanten) lange rok? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De jurk is 150 euro voor zover ik weet...
||
![]() |
Citaat:
![]() ik geloof rond de 80 euro maar dat weet ik echt niet zeker.. en die jurk heb ik ook ff thuis gehad ![]() stond wel koel maar kmoest hem terug brengen omdat hij te duur was :/ mama.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |