Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 15:01
tacidvs
tacidvs is offline
dansen op papier,

http://forum.scholieren.com/showthread.php?
threadid=606598

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=606580

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=606635

Gesloten wegens racisme? Op diverse andere subfora staan topics die dergelijke meningen bevatten, die worden niet gesloten. Het tweede is zelfs zonder opgaaf van reden gesloten, helemaal vreemd.

Fora zijn normaliter bij uitstek de gelegenheid meningen te uiten en daarover te discussiëren, dit forum niet?
Oud 24-09-2003, 02:09
Verwijderd
Weinig reactie...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:12
Boogie
Boogie is offline
Ten eerste hoort dit op Meldpunt & Mededelingen en ten tweede zijn dat url's van 'ongeldige threads'.
Oud 25-09-2003, 22:32
Genesis
Genesis is offline
Alle 3 url's werken niet, dus dat wordt een beetje een vage discussie dan.. Ik heb, (zeker op DoP) nog NOOIT een slotje gezien waar ik het ECHT niet mee eens was..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 08:26
tacidvs
tacidvs is offline
Ik denk dat de topicstarter ze heeft verwijderd. En Genesis, jij bent sowieso veel te braaf. Als je in al die honderd jaar dat jij hier zit geen slotjes voorbij hebt zien komen, heb je je oordeel achteraf bijgesteld, dat kan niet anders.

Boogie: Op meltpunt en mederdelingen kunnen er alleenforumknijnen reageren, wat toch niet de bedoeling is...
Oud 26-09-2003, 09:00
Verwijderd
Ik heb ze toen nog wel gezien en ik kan voor mezelf zeggen dat ik het redelijk met de fbs eens ben die ze hebben gesloten. Ik vond ze nogal erg hard en ze zouden tot lange, nutteloze discussies hebben geleid die niet meer in relatie zouden staan met het gedicht op zich maar het onderwerp. En waarschijnlijk zouden er dan weer een paar gezellige scheldpartijen ontstaan tussen de voor- en tegenstanders.

Nu moet je je mening natuurlijk wel kwijt kunnen, maar als het duidelijk is dat de boodschap ondergeschikt is aan de vorm van het gedicht, maw gewoon provocerend bedoeld is, moet zoiets dan wel blijven staan?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:11
tacidvs
tacidvs is offline
De boodschap ondergeschikt aan de vorm? Wat heb jij gelezen? Of bedoel je met 'vorm' het agressieve optreden van de auteur?

En als je ergens gelijk een slotje op gooit, weet je helemaal niet of het op een scheldpartij uitloopt. Ik geloof niet dat de agressieve figuurtjes zoals die op A&N gevonden worden op DoP zitten, dus wacht die scheldpartijen eerst maar eens af. En als, wat dan nog? Een beetje leven in de brouwerij van knitzelverzen en kalverliefdedichtjes kan helemaal geen kwaad.
Oud 26-09-2003, 09:22
Verwijderd
Dat was puur mijn mening he, ik kan niet voor de fbs van DoP spreken.

Wat ik heb gelezen? Provocerende txten in een dichtvorm gegoten. Zo kwam het op mij over...

Maar misschien moet je de fbs persoonlijk aanspreken om hun motivatie te weten te komen? Ik geef alleen aan wat ik denk en hoe ik zou hebben gehandeld.

Discussies zijn interessant, zolag ze over het gedicht gaan. Met die txten, zou het niet lang over het gedicht zijn gegaan en niet alleen tussen de mensen van DoP.

Maar eigenlijk ben ik ziek en mn kop zit vol watten en ik heb geen zin om er nog meer over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:33
tacidvs
tacidvs is offline
Letters zijn geen doel, ze zijn een middel.
Oud 26-09-2003, 16:45
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 26-09-2003 @ 10:33:
je hebt helemaal gelijk. Daarom moet je ook op de provocerende gedachte erachter letten als je een slot zet.

Het is trouwesn niet erg handig om te discussieren over een topic dat niet meer bestaat, maar daar kan jij ook niets aan doen.
Oud 26-09-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 26-09-2003 @ 10:11:
En als je ergens gelijk een slotje op gooit, weet je helemaal niet of het op een scheldpartij uitloopt. Ik geloof niet dat de agressieve figuurtjes zoals die op A&N gevonden worden op DoP zitten, dus wacht die scheldpartijen eerst maar eens af. En als, wat dan nog? Een beetje leven in de brouwerij van knitzelverzen en kalverliefdedichtjes kan helemaal geen kwaad.
De mensen op DoP kennende vinden zij het ook niet erg om een discussie over dat soort dingen te voeren.

De topic is gesloten in overleg, ik ben wel geen DoP fb meer, maar ik sta er wel achter (ik had dan ook nog het genoegen mee te mogen overleggen ).
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 26-09-2003 @ 10:33:
Ik denk dat calligrafisten en grafologen het niet met je eens zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 02:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Reakties verwijderd

Nu on-topic of er volgt een waarschuwing
Reageren

Regels voor berichten