Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en van de "nieuwste punk/alto-generatie"(oid) met KNAL-paarse broeken, en 15 KNAL-kleurige riemen, en hoge KNAL-kleurige streepjes sokken, en dan een KNAL-roze/oranje truitje met koekie monster erop, en dan allemaal Plastic KNAL-roze/blauwe spikes om hun armen, polsen en nek, en zo mogelijk nog KNAL-oranje netpanty's om hun armen, en Skateschoenen met KNAL-gele veters. ![]()
|
Als mensen die het eigenlijk niet kunnen hebben te strakke/blote kleding aan doen. Gevolg: onnodige vetrolletjes en het staat echt ordinair ook al draag je dan een broek van een kwaliteits merk en een kwaliteits prijs.
Is niet echt een stijl maar wel lelijk. Eigenlijk is iedere algemene stijl lelijk, je moet je eigen stijl vinden want dan zie jij er het mooist uit!
|
Met een algemene stijl bedoel ik dan ook meer dat je bijvoorbeeld alleen maar onmeunige alto-kleding aantrekt, met alles 'wat daar bij hoort'... Dat is meestal lelijk. (Denk aan wijde glimmende broek, fluoriserend shirt, gestreepte kniekousen, te grote skateschoenen, zwart omlijnde ogen, duizende armbandjes, stropdasje) De combinatie is meestal overdone terwijl als je een paar van de kledingstukken met iets anders combineert het meestal veel mooier is.
Noujah, vaag verhaal. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iel de meest belachelijke kleding stijl vind ik van die id&t gastjes met:
Witte kreukelblousjes met walgelijke strepen/ander patroon bovenste knoopje open en dan een symbols kettinkje om te strakke smalle broek met omgeslagen pijpen en dan van die dunne BLOTE enkeltjes van die Diesel eendenschoenen/lelijke puma's/beige laarsjes Zonnebril met blauwe glazen in het haar Gatverdegatverdegatverdegatver ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gothic-kleding vind ik heel erg lelijk. Ook zonde dat op zich mooie meisjes zich zo toetakelen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||