Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dat zélf definiëert De mensen die dit op wc-en hebben gekalkt, zullen dit niet echt vanuit een literaire emotionele stemming, daar op hebben gezet. Ik verplaats het naar de Kantine. ps: het wc-deur-gedichtje die hier boven is geplaatst, geeft het literaire gehalte al wel aan...daar in kan je al zien, dat het niet opt dop thuis hoort.
|
Verwijderd
|
Er wordt bij ons op de uni in één bepaald toilet wel heel enthousiast gevoegd. Het begon met
Met bruin schijt ik schuin Met wit schijt ik shit Met geel schijt ik scheel enzovoorts, totdat het steeds meer tot de verbeelding ging spreken, zoals Met Ad zijn ik op Mat Met Pim schijt ik op Wim Met lol leg ik een drol etcetera ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() op de uni bij mij staan alleen van die semi-intelligente texten 'pim is martelaar van de democratie' 'interresante uitleg, ik denk eerder dat vrijheid hier een grote rol speelt, in dat opzicht zou je kunnen stellen dat ook in nederland vrijheid een schaars goed is?...enz...' en we hebben grote fans van eigen huis en tuin erbij zitten
||
![]() |
Citaat:
ik heb weleens meegemaakt dat iemand serieus na een half uur van de wc af werd geplukt, had hij met zijn dronken kop een half uur dit wc pinong gedaan ![]()
|
![]() |
|
vandaag in de bus:
Afghanistan rules! Dat soort teksten, daar houd ik van! Ga door! Ga door! en je zult zien, het wordt er een stuk mooier van...
|
Laatst op de UvA echt drie minuten lang de deur, de muren en het plafond van de WC waar ik was gelezen. Wat ik me nog herinner:
Op de deur: - 'de enige goede Ariërs zijn VEGETARIËRS!' (die vond ik zo goed dat ik 'm in m'n sig heb gezet) - 'Geen eigen mening? Stem Pim!' (en nog een bijschrift van iemand anders wat ik ben vergeten) Op het plafond: - 'Als je dit leest pis je over je schoenen' - (met een pijltje naar het ventilatierooster) 'Residance of mr. Rat' Oh sh*t, een ge-upt oud topic ![]()
|
|