Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Titel van het liedje wat je op net5 hoort voor die nieuwe serie
genaamd: The Guardian volgens mij is het van Radiohead, tekst heb ik nog niet goed kunnen horen. maar er zit cold in.. weet niet of iemand daar wat aan heeft. meer weet ik nog niet anders had ik ff gegoogled. hopelijk weet iemand het
|
Was gister avond in de discotheek hoorde ik een Hardstyle nummer
Lyrics ooh yeah You wane rock ooh yeah you wane rock get on the dance floor I've you rock whit the best There is no Contest hoor je een scrats geluid end beat are bbbbroking (ofzo) wie weet hor dit nummer heet BVD maradinus (mijn engels taal zal wel weer veel fouten in zitten)
|
When I saw you guys dancing in the sun,
a shadow fell on my heart, you were the worst mistake she ever made, and she laughed, to laugh at your jokes, yes I know, you were funny, but I couldn't laugh, because I knew where it would lead ik heb het op een oude cd van me staan maar ik ken de naam van het nummer niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon intypen bij Google, dan heb je het zo gevonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() moet je op schotland klikken (klein stukje naar beneden scrollen) volgens mij heet het flower of scotland |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vraagje.:
Jullie kijken vast wel eens TV... ![]() En dan zie je weleens reclames, Ik ben benieuwd naar het liedje van de DeltaLloyd reclame Je weet wel dat (volgens mij oranje autotje) die zn raam open doet waar twee gozers in zitten en de music op 100 staat, op zown ooud uit-mn-moeder-jeugd-liedje you know? Ik heb geen titel ik heb geen band, maar wil de gene die het wel bekent voorkant ff reageren???
||
Citaat:
Product: Verzekeringen Titel commercial: Booming Car Reclamebureau: TBWA\NEBOKO CAMPAIGN Eerste uitzending: 25 augustus 2003 Afkomst muziek: Bestaande muziek Oorspronkelijke titel: You can win if you want Componist: Bohlen Uitvoerende: Modern Talking www.ster.nl |
![]() |
|
![]() |
Wie kan het onduidelijkst een nummer omschrijven....ikke ikke ikke!
Er komt namelijk niet echt tekst in het nummer aan de orde...het gaat meer van " oeeeeyeeeeoh [3x] Aaaaaahaaaaaa" Het is een heel rustig en relaxt tribal nummer. Als je hier op precies 9 min. 15 naar luistert/kijkt begrijp je misschien wel wat ik bedoel. Maar het lied klinkt me in ieder geval heel bekend in de oren... Je moet wel Quicktime hebben om het fragment te bekijken/luisteren!
|
Cabaret stuk van hans teeuwen
Gaat zo --> Weetje wat ik 's avonds wel eens doe ga ik langs de weg staan met een steen en dan rijd er een auto voorbij en dan gooi die steen zo op het vooruit hele ruit kapot stap die bustuurder uit en zegt: "wat flik je me nou man" dan ik dat was ik ik niet dat was een neger en die is nu daar ergens heen gelopen. wie weet hoe dat stuk heet en ik welke voostelling het voor komt bvd maradinus
||
![]() |
Citaat:
Hij heet toch iets van 'bidden' ofzo...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |