![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Neu, een vagina kan wel wat uitrekken en als een vrouw bijvoorbeeld een kind heeft gekregen is ze ook wel wat minder strak, maar echt zó erg dat je bij iemand met een kleinere penis er 'niets meer aan hebt', dat niet. Ze zal hoogstens teleurgesteld zijn als ze die erg grote penis fijn vond, dat jij dat niet hebt
![]() ![]() |
![]() |
|
maakt echt niet uit hoor. Een vagina rekt meer mee dan uit.
De lul van mijn ex was ook groter dan die van mijn huidige vriend, maar dat maakt voor mij niets uit, ik geniet net zoveel van die van hem als van die van mijn ex.
||
![]() |
Citaat:
Dat voegt tenminste nog een heeeeeel klein beetje iets toe aan dit topic.
|
![]() |
Sommige meisjes zijn van zichzelf 'ruimer' dan anderen. Ik denk dat dit meer invloed heeft dan het oprekken door regelmatig seksen met een jongen die een grote lul heeft.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen in de vagina Verwijderd | 8 | 31-10-2012 15:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Speciale verf moet vagina rozer kleuren supergirl#1 | 17 | 21-03-2010 19:10 | |
Seksualiteit |
hoe voelt de vagina precies aan ?!! timmy007 | 28 | 26-01-2010 12:14 | |
Seksualiteit |
Vagina vs. Penis Blueper | 69 | 23-12-2006 18:44 | |
Seksualiteit |
ooit wel eens gehad. . . condoom tijdens de sex in de vagina blijven zitten?? Raar_Gastje | 32 | 27-02-2006 20:15 | |
Seksualiteit |
Om te vrijen, doen jullie dan eerst speeksel op je dick of is de vagina al vochtig ?? devilcat | 16 | 18-03-2002 17:29 |