Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zulke zakken met aardappelschotel van de edah. zit in zown blauwe zak, en je hebt daar verschillende smaken van:
- hollandse aardappelschotel (aardappelschijfjes met uien, mager rookspek, en champignons) - griekse aardappelschotel (aardappelpartjes met gyrosvlees, courgette, en paprika) - javaanse aardappelschotel (aardappelpartjes met schil, bamboescheutjes, kipfilet, peultjes, rode paprika, en zwarte champignons) - hongaarse aardappelschotel (aardappelpartjes met rundvlees, ui, doperwtjes, broccoli, groene en rode paprika) je hebt hier dus maar 1 pan bij nodig, enje kan er eventueel ook nog extra vlees ofzow bij bakken als je dat nodig vind ![]() ![]() ik vind de hollandse het lekkerste ![]()
|
hm dan vind ik die zakken van iglo lekkerder...vooral de zalm met tagliatelli en spinazie
![]() maaruh zelf 1 pansgerechten inelkaar prutsen met alleen 1 pan gaat echt niet. Wat ik nog kan aanbevelen is een hartige taart (...is weer eens wat anders)
|
(stiekem met 2 pannen, behalve als je aardappels in een wok kookt...)
kort gekookte aardappels in stukjes wok op het vuur aardappels + broccoli + worteltjes + courgette + paprika + champignons (eigenlijk alle groenten die je toevallig lekker vindt) + kastanjes = lekker
|
Macaroni met ham en kaas:
- kook de macaroni gaar - haal de pan van het vuur en giet de macaroni af - roer een blikje tomatenpuree door de macaroni - roer een pakje hamblokjes en een pakje gemalen kaas door de macaroni - zet de macaroni weer op het vuur en zorg ervoor dat het goed warm is. - eventueel kan je er een salade bij maken of je kan ook groente warm maken nadat de macaroni gekookt is. Je kookt dan eerst de macaroni, die haal je van je gaspit af, dan kook je groente, die wikkel je in een handdoek om het warm te houden en daarna warm je de macaroni op.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De meeste soepen kan je wel in een pan maken
![]() ![]() Dingen die je erin kan gooien: -Soepgroenten (doh) -Croutons -Tagliatelli -Stukjes stokbrood/ turks brood -Mais enzovoort. Krijg je net zoiets als die pizza-soep hierboven. Eet behoorlijk lekker weg ![]() Net zoiets als Goulashsoep, vult goed erg goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind koken met 1 pan het leukst...lekker vanalles in 1 pan pleuren.
Macaroni kan heel goed, als je het koken van de pasta dus niet meerekent ![]() ![]() Risotto: Boullion maken van 800 ml water, bouillonblokje en 400 gram gepelde tomaten. Aan de kook brengen. Risottorijst (van Lassie) beetje bakken in echte boter. Eventueel gehakt bakken (of Quorn voor de veggies) en een uitje. Bouillon erbij en 20 minuten laten koken. Ondertussen groente erdoor (paprika, courgette, witlof, mais etc). Kruiden erdoor en knoflook. Eventueel nog tomatenpuree. Na 20 minuten moet de Risotto redelijk droog zijn geworden. Je kunt het afmaken met crème fraîche en peterselie. Koken met 1pansgerechten is makkelijk en leuk, omdat je je creativiteit de vrije loop kunt laten gaan. Een beetje experimenteren met kruiden en groenten kan geen kwaad. De basis blijft hetzelfde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 |