![]() |
|
![]() |
Welkom, wij zijn 5 studenten van de opleiding MediaTechnologie
aan de HVU te Amersfoort. Wij moeten voor een project een website maken voor aankomende HBO studenten. Om dit goed te doen willen wij natuurlijk weten wat jullie op een website willen zien en hoe die website eruit moet zien. Als jullie het formulier in willen vullen (zie link onderaan) dan kunnen wij de website goed op jullie interesses afstemmen. link: http://www22.brinkster.com/ivdburg/school/formulier.htm met vriendelijke groet, Ivar van der Burg student MediaTechnologie. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry voor de onduidelijkheden, hier is een korte uitleg.
Wat voor studie het is maakt in princiepe niet zo veel uit.. het gaat er meer om dat wij er achter komen wat de interesses zijn van aankomende HBO'ers, dus wat voor een site zij het liefst zien. Als je bijvoorbeeld zoekt naar een opleiding wil je een aantal dingen het liefst gelijk te weten komen, die dingen willen wij dan ook het duidelijkst maken en hopen daar achter te komen door middel van dit formulier. Het formulier is gewijzigd; de andere 2 profielen zijn ook toegevoegd, ook al is de opleiding hoofdzakelijk voor mensen met N&G en N&T. Over het mailen...dit gaat momenteel alleen nog via Outlook of Entourage(voor mac) dit wordt zsm aangepast zodat het ook via hotmail kan..excuses voor het ongemak. verder nog, als je precies wilt weten waar deze opleiding over gaat, zie dan http://www.immi.nl een korte beschrijving: veel met computers, maar gericht op en vormgeving en later management en computer architectuur. groetjes Ivar van der Burg |
![]() |
|
volgens mij is het niet gelukt met versturen, maar ik gebruik wel Outlook
![]() ook zag ik nog steeds geen optie om c&m of e&m aan te vinken... Edit: misschien kan je beter de enquete gewoon hier plakken en er zelf later een geordend geheel van maken.
||
Citaat:
|
![]() |
Het hoeven niet per see studenten voor de opleiding media technologie te zijn omdat er ook gevraagd wordt: wat zijn de 5 belangrijkste dingen die je wilt zien op een site (dit is eigenlijk het belangrijkste deel) dit is eigenlijk voor iedere opleiding hetzelfde. Je wilt namelijk altijd als je informatie over een opleiding wilt hebben een paar dingen het eerst weten. Die dingen willen wij ontdekken door middel voor dit forum.
Dus ook al ben je (nog) niet geintresseerd in MediaTechnologie, vul maar gewoon dit formulier in. bvd. Ivar van der Burg |
![]() |
|
|