Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 14:15
ivdburg
ivdburg is offline
Welkom, wij zijn 5 studenten van de opleiding MediaTechnologie
aan de HVU te Amersfoort.

Wij moeten voor een project een website maken voor aankomende HBO studenten. Om dit goed te doen willen wij natuurlijk weten wat jullie op een website willen zien en hoe die website eruit moet zien.

Als jullie het formulier in willen vullen (zie link onderaan) dan kunnen wij de website goed op jullie interesses afstemmen.

link: http://www22.brinkster.com/ivdburg/school/formulier.htm

met vriendelijke groet, Ivar van der Burg
student MediaTechnologie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 14:35
Poesket
Poesket is offline
Heb mingevuld weet alleen niet of hij helemaal door gekomen is...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:16
Verwijderd
ik vnd het wel stom dat je alleen maar uit n&t en n&g kan kiezen en niet e&m of c&m
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:26
Balance
Balance is offline
is het nou alleen bedoeld voor mensen die Mediatechnologie willen gaan doen of voor iedereen die aankomend HBO student is?
want wat jullie hier zeggen en wat jullie op de site zeggen komt niet echt overeen...
Oud 26-10-2003, 15:32
Verwijderd
gedaan, maar volgens mij wil hotmail 'm niet versturen :/ Dus je hebt 'm nu of 20 keer of helemaal niet.. kijk je even of je 'm hebt? anders post ik 'm misschien nog hier of via pm, als 'k zin en tijd heb
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 26-10-2003 @ 16:26:
is het nou alleen bedoeld voor mensen die Mediatechnologie willen gaan doen of voor iedereen die aankomend HBO student is?
want wat jullie hier zeggen en wat jullie op de site zeggen komt niet echt overeen...
hmmz. Daar was 'k nog niet eens achter. Maar idd, ik ben op dit moment helemaal niet geinteresseerd in MediaTechnologie ( 'k zou ook niet weten wat het precies inhoud) dus wat heb je dan aan mijn interesses?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:54
ivdburg
ivdburg is offline
Sorry voor de onduidelijkheden, hier is een korte uitleg.

Wat voor studie het is maakt in princiepe niet zo veel uit.. het gaat er meer om dat wij er achter komen wat de interesses zijn van aankomende HBO'ers, dus wat voor een site zij het liefst zien.
Als je bijvoorbeeld zoekt naar een opleiding wil je een aantal dingen het liefst gelijk te weten komen, die dingen willen wij dan ook het duidelijkst maken en hopen daar achter te komen door middel van dit formulier.

Het formulier is gewijzigd;
de andere 2 profielen zijn ook toegevoegd, ook al is de opleiding hoofdzakelijk voor mensen met N&G en N&T.

Over het mailen...dit gaat momenteel alleen nog via Outlook of Entourage(voor mac) dit wordt zsm aangepast zodat het ook via hotmail kan..excuses voor het ongemak.

verder nog, als je precies wilt weten waar deze opleiding over gaat, zie dan http://www.immi.nl
een korte beschrijving: veel met computers, maar gericht op en vormgeving en later management en computer architectuur.

groetjes Ivar van der Burg
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:48
Balance
Balance is offline
volgens mij is het niet gelukt met versturen, maar ik gebruik wel Outlook
ook zag ik nog steeds geen optie om c&m of e&m aan te vinken...

Edit: misschien kan je beter de enquete gewoon hier plakken en er zelf later een geordend geheel van maken.
Oud 26-10-2003, 21:46
ivdburg
ivdburg is offline
optie is nu aangepast...
raar dat het posten via outlook bij jou niet lukt, 't lukt namelijk bij mij wel.

Maar wees gerust allemaal morgen in de loop van de midddag zal hij ook via hotmail werken.

Mocht het dan nog niet werken......zal ik m hier neer zetten

groetjes ivar
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ivdburg schreef op 26-10-2003 @ 19:54:

Het formulier is gewijzigd;
de andere 2 profielen zijn ook toegevoegd, ook al is de opleiding hoofdzakelijk voor mensen met N&G en N&T.
Maar het ging toch over alle HBO-opleidingen (kheb het formulier niet gezien, vandaar.)..
Oud 27-10-2003, 09:39
ivdburg
ivdburg is offline
Oke, op dit moment is alles aangepast en kan je gewoon via hotmail e.d. mailen.
daarom vraag ik bij deze of jullie dit alsnog willen doen

groetjes ivar van der burg
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:45
Verwijderd
'k Heb er naar gekeken maar begrijp je doel niet echt; je zegt dat het voor alle aankomende HBO'ers is, maar de enquete richt zich wel op Media Technologie... Wat wil je nu te weten komen van mensen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:34
ivdburg
ivdburg is offline
Het hoeven niet per see studenten voor de opleiding media technologie te zijn omdat er ook gevraagd wordt: wat zijn de 5 belangrijkste dingen die je wilt zien op een site (dit is eigenlijk het belangrijkste deel) dit is eigenlijk voor iedere opleiding hetzelfde. Je wilt namelijk altijd als je informatie over een opleiding wilt hebben een paar dingen het eerst weten. Die dingen willen wij ontdekken door middel voor dit forum.

Dus ook al ben je (nog) niet geintresseerd in MediaTechnologie, vul maar gewoon dit formulier in.
bvd.

Ivar van der Burg
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:51
Verwijderd
Er staat hier nu nog een topic over, met een andere enquete. Van Project1406, dacht ik. Kijk daar eens naar, persoonlijk vind ik die enquete beter. Ik denk dat deze enquete te beknopt is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten