Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In de apotheek hebben ze ook zulke flessen (hier toch), die echt niet duur zijn. Btw mijn oma zegt dat kamillewater ook een kalmerend effect op de huid heeft. En als mijn oma het zegt... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wou hier toch nog even iets kopen dus ik ga eventjes kijken bij de drogist ![]() hmmm.. bij welke producten moek dan kijken ![]() |
![]() |
|
Ik gebruik zelf foundation van Clinique..erg duur, maar wel erg goed. Wel de goede kleur uitkiezen, iig niet te licht. Als het iets te donker is kan je het mengen met een beetje creme.
Ik heb ook nog een oogvraagje, welke kleur oogschaduw is het best te gebruiken bij groene ogen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
welke mascara perfect is voor iedereen is natuurlijk niet te zeggen aangezien ieder mens andere wimpers heeft.. ik zelf heb best wel dunne wimpers en heb snel met mascara dat ze aan elkaar gaan zitten. Ik wil dus altijd goeie mascara want ik hou er wel van dat ze goed opvallen. Ik heb superveel merken geprobeerd enzo duur en goedkoop, maar t beste naar mijn mening en eigen ervaring is *tromgeroffel* Maybelline lash Discovery One by One. Niet alleen omdat ie mooi dekt en niet klonterd, maar ook omdat mn wimpers hier echt langer van lijken. Het is een mooi handig super klein borsteltje.... *jeej* wat ben ik er blij mee
![]() |
![]() |
|
even potje erbij pakken..:
Hema/Miss Helen: niet echt tevreden over, ik vind het wat klonteren en dat er zit teveel mascara op het borsteltje (op zo'n manier dat mijn wimpers al snel samenkleven tot 1 zwart geheel..) Bourjois (volgensmij moet dat er gestaan hebben en iets van 'aqua .. (de rest is niet meer te lezen)'): tevreden over, werkt prima Rimmel (100% waterproof): wel goed, alleen brokkelt soms wat af Maybelline (Full n' soft): ook goed geloof ik, inmiddels is hij op en gebruk ik hem als borsteltje (om wimpers te scheiden) Soho (Volume mascara, bij de V&D): werkt goed, echt volume komt er niet bij, maar scheidt wimpers mooi, alleen niet waterproof, wel goedkoop overigens Lancome (Externicils): erg veel, je wimpers lijken er een stuk dikker door en langer, maar is mij wat te 'heftig' om elke dag op te doen, dus ik doe het eigenlijk alleen op naar feestjes of als ik uit ga Max Factor (Aqau lash): goed (helaas van m'n moeder, al leen ik hem ook wel) Miss Sporty: niet goed (bij deze ook gelijk weggesmeten aangezien de mascara minstens 2 jaar oud is..) Yves Rocher (Soleil): gouden mascara, niet echt super maar goud staat me toch niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij groene ogen vind ik zilver en lichtgroen mooi. Vooral het groene doet je ogen nog groener lijken dan ze al zijn.
Mascara kan ik Maybelline aanraden, ik kan helaas niet meer lezen welke soort, maar het omhulsel is zilver (de donkerblauwe werkt ook ok). Klontert niet, en geeft een mooi effect. Voor die vermoeide ogen heb ik nog een simpel receptje liggen: venkelooglotion. Laat maar weten als je het wil. |
![]() |
|
![]() |
even kijken wat ik heb liggen:
L'oreal Lash Architect: Werkt goed, klontert niet. Clinique lash doubling mascara: Houdt de wimpers mooi gescheiden en maakt ze langer, niet voller Helena Rubinstein: Erg goed, mooie volle wimpers Qua oogschaduw voor groene ogen vind ik paars en groen mooi. Ik heb oogschaduw van Estee Lauder die echt heel mooi staat.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
kon het hier niet vinden maar misschien moet ik in het centrum kijken.. hier bij de AH en DA iig niet. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik werk daar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens gaat dit over make up trends dan? toevoeging: jammer dat je zelf geen FB bent zeker want anders sloot je hem gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het zoooo enorm jammer dat ik daar gestopt mee ben ja. Ik heb er nog trauma's aan over gehouden. Nou meis ren naar je opmaakpoppenhoofd en plunder de beautycase van je mams, and have fun darling ![]() En nee dit gaat niet over trends. Maar goed dan pleur je lekker het hele forum vol met losse topics over make-up ![]()
|
Verwijderd
|
Ik gebruik mascara van Bourjois, dat is denk ik wat jullie zwart-wit noemen? Eerst een laagje wit en dan een laagje zwart. Ik heb van mezelf nou niet bepaald lange wimpers, kortom: zonder mascara zie je ze zowat niet. En lange wimpers vind ik juist zo mooi. Dat lukt dus aardig met de mascara die ik heb en m'n wimpers blijven er ook mooi gescheiden door.
Poeder heb ik van Shiseido.. dat gebruik ik echt al jaren. Van Clinique heb ik vroeger wel heel vaak gehad, maar ik weet niet meer precies hoe die nou was. Die van Shiseido is iig lekker matterend en dekt goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt nodig 30g venkelzaad en 5 dl gezuiverd water. Laat de zaadjes 20 min zachtjes koken in het water. Zeef het aftreksel, laat het afkoelen en giet het in een flesje. Breng de lotion met watten op uw ogen aan. Wattenschijfjes zijn dus erg handig. Ik vind dat het echt wel ontspannend en oppeppend voor de ogen is. En t is echt simpel te maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat met het rozenwater ga ik binnenkort ook eens proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|