Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb blond haar en bruine ogen van mezelf... nu gebruik ik geen oogschaduw meer, maar eerst wel > dan gebruikte ik we; vaak wat donkerders...heb van mezelf ook een klein beedje een iets bruinere huid als gewone 'nederlanders' zeg maar..
ik gebruikte: zwart heel donker blauw > bijna zwart bruin gewoon is ook mooi grijs paars is dan ook heel mooi zilver pak niet lichtblauw! tja en smaken verschillen natuurlijk ook dus ff testen, maar lichtblauw zo ik echt niet doen....
|
ofd je doet bruin, en dan oplopend naar beige bij sommige mensen ook mooi > ik hou er nietzo van maar soms staat dat best mooi...maar als je zoals je zegt een lichte huidkleur hebt zou ik geen zwart, grijs doen.... lijken het vaak net doodsogen...soms als je echt wit bent.
|
Roze staat heel mooi hoor!
Ik heb zelf blauwe ogen en blond haar en roze staat me eg heel goed (om et ff lekker arro te zeggen) En me zusje heb bruine oogs en blond haar en bij haar staat roze oowk wel cewl, maar ze heeft ook een lichtoranjige ding en die is oowk wel cewl sterkte durmeej
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Oogschaduw creme -x-Anoniem-x- | 4 | 21-09-2011 20:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
goede oogschaduw, fond de teint??? druiveke | 2 | 03-03-2004 15:04 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? IIII Mysterons | 539 | 11-02-2003 12:38 | |
Lifestyle |