Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
'plus size model' ![]()
|
ik vind die elyse juist wel het leukst
![]() en die ehm hoe ze ook alweer, die al 26 is? en van die "stevige" benen had.. was dat nicole? wat een trut zeg .... meteen zo bazig over dat roken enz. stukje met dat geloof vond ik echt grappig ![]() verder ja... ik moet het volgende week maar weer kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zat het eerste half uur met mijn vriendin te kijken, en toen gingen we al die mutsen beoordelen ![]() Die elyse was tenminste normaal en spontaan, en had een natuurlijke uitstraling ![]() Die ene blonde (met heel lang blond haar) die zei dat ze geen vrienden had daar, en zo super arro was, die lag er gelukkig al meteen uit ![]()
||
Citaat:
In engeland was dit al eerder ja, Model Behaviour heette dat. is een tijdje geleden ook op Yorin uitgezonden. Het eruit stemmen ging daar volgens mij ietsje anders dan bij de Amerikaanse versie, maar verder lijkt het er heel veel op
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook gezien en vond het erg leuk!!! Damn he, je moet wel wat overhebben om model te worden, in de kou in bikini. brrrrrrr.... kreeg het al koud toen ik het zag! Ik heb nog geen favoriet, want ik vind ze allemaal nog niet zo heel bijzonder.. Komt misschien nog wel
![]() En wat een trut was die ene zeg, die zij dat ze de beste was, de knapste en dat ze zou gaan winnen. Was blij dat ze eruit lag, want zo knap was ze nou echt niet. En nog gaan janken ook.. pfff... b*tch ![]() |
![]() |
|
ahhhhhhh shit, wilde ik wat over opzoeken... kom ik op een Amerikaanse site terecht met daarop de winnares! godver de godver...
nou weet ik dus al wie er gaat winnen ![]() hahaha ![]() en trouwens die elyse en ebonney ? vind ik het leukst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel goed dat ze d'r uit ligt. en hoe al die meiden kijken toen die ene zei dat ze atheïst was... allemaal : ![]() man, die amerikanen zijn echt wereldvreemd!
||
Citaat:
![]() Ik vind Nicole trouwens ook de mooiste, das echt een supermodel ![]() En Elyse vink ook mooi, hoor. OKer, ze is heel erg dun maar ze heeft een heel lief gezichtje.
|
Ja, echt vreselijk die Robin! Ze moest helemaal huilen bij dat gebed
![]() En die Elyse was ook lekker bezig. Ze zat op iedereen te zeiken. En ze was zelf ook nogal tegenstrijdig bezig. Die ene catwalk-man was cool. Toen ie zelf op hakken ging lopen ![]() En goed dat dat ene mens eruit is. Ze was veel te Playboyerig.
||
Citaat:
link naar de site waar de winnaar op staat
|
Verwijderd
|
Ik heb de eerste aflevering gemist, maar vorige keer heb ik het wel gezien. En ik ga het wel vaker kijken, aangezien er toch niets beters op tv is dan..
Elyse vind ik het leukste en interessantste meisje, en Elyse en Ebony het mooiste ![]() En ik ben aan het bedenken of ik al wil weten wie er gaat winnen.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Die elyse vind ik een heel mooi hoofd hebben, maar ze is zo dun. En dan eerst zeggen dat ze dat van nature is, en vervolgens alleen maar havermout (?) eten terwijl de rest pizza eet. Ebonny vind ik ook wel iets moois hebben, de rest is wel knap, maar zo standaard-amerikaans. Ik vond trouwens de meisjes bij dat Engelse programma over het algemeen mooier dan deze.
||
![]() |
Citaat:
Alleen ik erger me dood aan miss Tyra, het ene moment probeert ze grappig te zijn het volgende is ze serious en dat zooo fake echt lachen, girl take some acting lessons. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bedankt voor de spoiler! ![]() ![]()
|
Ik hoop dat dat meisje wat ziek was wint. Das pas echt een mooie meid en ze gedraagt zich tenminste normaal.
[IMG] http://www.upn.com/shows/top_model/i...3/adrianne.jpg[/IMG] Die Kesse is lelijk, hoewel ze op deze foto wel mooi is: ![]() Kvind t een leuk programma. Die Robin is irritant ![]() Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() niet terecht maar toch wint ze? maar neee, ik wil het nog niet weten ![]() en gisteren was grappig met die kapsels. Janken omdat er een stukje haar af wordt geknipt, hoe zielig kan je zijn ![]() en die Ebony met d'r 'haar'. Alsof ook maar iemand ziet dat het aan de ene kant een milimeter korter is geschoren dan aan de andere kant!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Benelux' next topmodel Balance | 156 | 20-11-2009 14:13 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 8 x-spekkie-x | 189 | 27-03-2008 17:10 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 7 PV | 371 | 07-01-2008 20:58 | |
Films, TV & Radio |