Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
hey, ik had een vrraag...
kan je ook voor een avond ofzo, zelf een soort van dreads maken, zonder dat je naar de kapper ofzo moet? zo ja..hoe??? lijkt me namelijk tof.. Ik vind zoiezo dreads wel leuk, maar voor een lange tijd niet... hopelijk reageert iemand... ![]() Nou bedankt alvast, kusje Yfke |
![]() |
||
Citaat:
laatste pagina ![]()
||
Citaat:
gewone kam wax/haarlak elastiekjes/ kraaltjes (niet persee) Hmm, touperen is tegen je haar in kammen zodat het gaat knopen..
|
hai. ik heb sinds kort vlechtjes. Van die vlechtjes waar meer dan de helft nephaar is. Het ziet er heel leuk uit vind ik alleen m'n hoofdhuid is zwaar ranzig. Ik mag het niet te vaak wassen dus ik d8 zou het misschien kunnen helpen om een dreadshampoo te gebruiken?Wat is het verschil precies tussen een dreadschampoo en een normale shampoo?
ik wil denk ik dreads laten zetten als ik m'n vlechtjes er uit heb. Maar wat is nou ongeveer de prijs om dreads te laten zetten? En hoe lang blijven ze dan ongeveer goed? En staat het bij iedereen? alvast thnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij de kapper dacht ik iets van 200 euro, ligt ook een beetje aan je lengte. Je kunt ook door vrienden laten zetten of iemand van dit forum. Als het goed is blijven ze voor altijd goed ![]() Of het staat weet ik niet, ik vind het bij de meeste mensen wel goed staan.
||
Citaat:
Ik liet altijd de verf er gewoon inzitten (dus helemaal niet uitspoelen), maar dat kwam meer omdat ik felle kleuren verf had en die bleven zo langer fel Als je een gewone 'natuurlijke' kleur verf hebt, zou ik het niet doen. In tegenstelling tot ontkleuring is verf volgens mij juist niet goed voor je dreads. (houdt het vervilten tegen) + idd GEEN conditioner gebruiken (maar die hoefde je sowiezo al niet door het mengsel heen te doen)
||
Citaat:
Vlechtjes in een staart in een hand houden, kop onder de douche (en vlechtjes erbuiten dus ![]() Aan de lucht laten drogen, niet gaan rossen met een handdoek.
|
![]() |
Een vriendin van mij heeft nu het probleem dat sommige plekken kalig worden. Doordat ze bijvoorbeeld te strak indraait
![]() En vraagje; Ik heb het probleem dat mijn dreads aan de bovenkant (dus naar mijn hoofdhuid toe) steeds dunner worden.. Dus de bovenkant is dunner dan de onderkant van de dread. Het is niet bij alle dreads zo maar wel bij een aantal en het irriteert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind ze zo breekbaar uitzien en ik weet ook niet hoe het komt. Wat ik wel heb gemerkt is toen ik op vakantie was en veel in zee heb gezwommen gingen mijn dreads aan de bovenkant mooi dreaden en ze waren dik en nu krijg ik weer dunne dreads aan de bovenkant...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Deze keer heb ik het nog niet hoeven doen, kheb ze pas 2 weken en het is nu echt goed getoupeerd tegen mn hoofdhuid aan. Bij een paar dreads was er wel een beetje uitgroei zichtbaar en die heb ik geknoopt, ze gingen er niet raar door zitten ofzo en ik vind het niet zo erg als de dread er iets lelijker door wordt, ze worden er tenminste wel steviger door ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() het waren er na het zetten 20 en heb de dagen erna nog een paar in tweeën/drieën gesplitst omdat die door de dikte en verschillende lengtes in 1 dread uit zichzelf al een beetje in tweeën vielen. het zijn er nu geloof ik iets van 27
||
Citaat:
![]() Volgens mij moeten we toch echt braaf wachten (na 2 maanden kan het wel). Ik heb geprobeerd met een nat washandje mn hoofdhuid iets schoner te maken maar dat helpt ook niet. Iig, ik leef met je mee qua jeuk!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() is het trouwens raar dat er allemaal kleine stukjes haar zijn die gewoon uit de dreads gaan zegmaar? ik heb nu allemaal losse haartjes, wel jammer eigenlijk
||
Citaat:
![]() Die kleine stukjes haar die eruit vallen heb ik als ik ze rol en als ik een elastiekje eruit haal bijv. Dat is idd raar ![]() En bedoel je met losse haartjes de haren die uit je dread steken? Die kun je nl. met haaknaald terugstoppen schijnt (lukt mij niet trouwens) of je kunt ze om de dread draaien en dan elastiekje eromheen voor een tijd.
||
Citaat:
![]() ![]() maar, die losse haartjes gaan er aan de bovenkant (bij m'n hoofdhuid) uit. zitten een beetje aan de voorkant, zo vlak boven m'n oor.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis dus allemaal verschillende diktes, dus niet zo netjes, maar dat vind ik niet erg
Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "vakjes" kloppen bij mij ook niet meer echt door dat splitsen. Maar wat jij zegt: is echter ofzo ![]()
|
|