Advertentie | |
|
![]() |
|
jeeeeeeeeeeej, weer nieuw steekwoordentopic
![]() Mijn (positieve) steekwoorden: - goede cijfers teruggehad - gezellig op school - lekker om 12.00 uur uit - nu aan mn profielwerkstuk werken - toetsweek gelukkig weer voorbij
|
positief:
- het steekwoordentopic is weer open!! ![]() - een 8,5 voor mn mondeling Nederlandse literatuur - morgen gesprek met mevr. S... dat is eens een keer wél goed ja. - heb haar durven bellen van het weekend - het feest was afgelopen donderdag leuk - ik kreeg gister spontaan een lachbui (jaja...) - morgen weer naar toneel ![]() ![]() negatief: - ik was 2 uur te vroeg op school ![]() - moet Jeroen weer 1,5 week missen - mag eigenlijk niet forummen, moet leren ![]() (oké meer posi dan nega, zo goed dan? ![]()
|
* goede cijferlijst
* vertrouwen van leraren * met pap alles goed * lief vriendje * fijn te weten dat er zoveel goede vriendinnen zijn * onzeker * kon ik maar bij je zijn... maar ooit zie k je weer, daar probeer ik in te blijven geloven * moe
|
Verwijderd
|
Hoera! een nieuw steekwoordentopic! *blijblij*
Abdijweekend met school hele bijzondere ervaring ben alleen ziek geworden en nog steeds maar dat komt wel goed blij! pws nou loop k achter op schema nou ja, kan k niets aan doen bijzonder weekend gehad veel geleerd voor herhaling vatbaar mijn vriendje de verpleger *hè, mushu? ![]() wat waren we zielig *kucht* Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 16:13. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
nog steeds ziekig moeig wil cijfers van tentamenweek pijn ![]() pomelo is best te drinken |
![]() |
|
cool dattie weer trug is!
Vandaag was een beetje een kut dag maar ik ga ook de positieve dingen opschrijven! ![]() - geestelijk helemaal uitgeput. - erg dromerig. - HIJ is vrijgezel! - HIJ trok naar mij toe vandaag! ![]() - huilerig. - lacherig. - veel huiswerk ![]() - eerst zien deze 7 dagen nog door te komen wat wel gaat lukken met mijn lieve klas ![]()
|
![]() |
![]() Steekwoorden: - Verliefd (spreekt voor zich) - Bang (om haar uit te vragen ![]() ![]() - Blij (om haar, om vanalles) - Contact formuler (voor een website) - Rotschool (gaan ze weer met allemaal proefwerken en werkstukken) Thats it ![]()
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 16:26. |
![]() |
||
Citaat:
- chocola gegeten, was lekker en nodig! ![]() - morgen proefwerk engels..nog niets aan gedaan, zal ook waarschijnlijk niet gaan gebeuren. - oh en ik krijg net te horen dat het eten klaar is, ook al lekker ![]() |
![]() |
|
positief:
- Ik heb me eindelijk eens boos gemaakt op een paar minder beminnelijke mensen uit mijn klas ![]() (negatief: jammer genoeg ga ik de gevolgen de komende 8 maanden ondervinden ![]() - Goede test Fysica - Vastbesloten om de 'zware wiskunde' links te laten liggen negatief: Bondigheid is mijn sterkste kant niet, vandaar dat ik gewoon niets schrijf ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
hum
statistiek is niet zo moeilijk goeie uitleg hmz moe slapen lekker warm in bed ![]() morgen sollicitatie Ik wil aangenomen worden!!!! zenuw hmz ik heb al een gesprek komt wel goed andere afspraak ach tis maar onderzoek friendly chill Whoeiz!!! ![]()
|
whoeii
![]() ![]() +een voldoende rapport +een nieuwe vriend ![]() ![]() *heeft dus zin in morgen* +trainingen gaan goed +heb overal zin in +druk aan het schetsen ![]() -elke aaf moe dus geen zin in huiswerk -Tiemen woont in Sellingen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Psychologie |