Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2003, 16:19
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik wil voor Sinterklaas een mp3 speler (geen cd-mp3 speler) vragen, en heb al in de history gezocht, maar kon niet echt veel info vinden.
Dus ik wil het volgende:

- Liefst 256 mb (hoeft niet persé uit te bereiden zijn)
- Tot 150 Euro
- Klein/mooi model/design
- Met radio

Heeft iemand tips, ervaringen, meningen etc. voor goede mp3 spelers?

Alvast bedankt!

ps. deze: http://www7.alternate.nl/html/nodes_info/km-i02.html heb ik op het oog, alleen een nadeel is dat de radio in de koptelefoon zit, dus als de koptelefoon kapotgaat..is de radio ook naar de klote!

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 16:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 17:18
DaKonium
DaKonium is offline
ik vraag me af hoe ze 256mb voor net an 100 euro kunnen aanbieden, de meeste 128mb spelers liggen qua prijs een euro of 40 hoger, ik denk dat de kwaliteit van de speler die jij op het oog hebt dus niet echt optimaal is.

Ikzelf zit op de Creative Muvo NX te azen, stuk duurder en minder mem dan die van jou, maar relatief (verfgeleken met andere spelers) nog steeds goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:40
Verwijderd
Ik heb deze op het oog. Ik zal er nog even een paar links naar reviews bij zetten...

[edit]
Review van tweakers.net
Review van hardware.mp3.com
Relatief korte review van Dooyoo

Kort samengevat is dit dus een goedkope mp3speler die toch goed geluid levert. Verder is het robuust, op het batterijklepje na. De oordopjes die standaard worden meegeleverd zijn al vrij goed, niet van die dingen van 2 euro. Een nadeel is dat de knopjes aan de voorkant er vreselijk goedkooop uitzien en het lcd-schermpje vrij klein is.

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:08
DaKonium
DaKonium is offline
die vind ik eerlijk gezegd oerlelijk, dat plastic ziet eruit als de broodtrommel van m'n kleine broertje, en bij de knopjes kan ik me ook weinig moois indenken.

zeg nou zelf, dat 'plug m zonder kabel rechtstreeks in je usb-port' is toch gewoon superbruut?

hehe, kan je mooi mee patsen op school o.i.d. ('oh, ff dit werkstuk opslaan' *pak mp3speler* *klik* al je maten: WOW, RESPECT!)

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:25
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
DaKonium schreef op 20-11-2003 @ 18:18:
ik vraag me af hoe ze 256mb voor net an 100 euro kunnen aanbieden, de meeste 128mb spelers liggen qua prijs een euro of 40 hoger, ik denk dat de kwaliteit van de speler die jij op het oog hebt dus niet echt optimaal is.

Ikzelf zit op de Creative Muvo NX te azen, stuk duurder en minder mem dan die van jou, maar relatief (verfgeleken met andere spelers) nog steeds goedkoop.
Die ik op het oog heb ik 129 Euro. Dus geen 100 Euro.
Verder wil ik graag 256 mb. Kunnen er toch wat meer nummers op! Maarja..ik ben er dus nog niet uit..

Wie heeft tips, ervaringen, meningen etc..kom maar op!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:34
enzovoorts
enzovoorts is offline
Heb die bovenstaande diva nu 2 maanden en werkt goed.
Ik zou alleen wel betere oordopjes kopen, want die dingen die er bij in verpakt waren; zaten niet zo lekker in je oor(pijnlijk zelfs).

Het geluid vind ik ook goed. Het klopt echter wel dat er de toetsjes een beetje knullig zijn. Verder is de verf van de toetsjes er nu al aan het af te bladeren.

Tis wel jammer dat er geen radio op zit, maar er zit wel genoeg geheugen op (288 mb) 32mb ingebouwd en 256 mb op kaartje. Die kaartjes zijn trouwens ook verkrijgbaar in 2 gig versie.

Verder: Veel geheugen voor relatief weinig geld

Hopelijk kan je hier iets mee
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:20
DaKonium
DaKonium is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 20-11-2003 @ 19:25:
Die ik op het oog heb ik 129 Euro. Dus geen 100 Euro.
Verder wil ik graag 256 mb. Kunnen er toch wat meer nummers op! Maarja..ik ben er dus nog niet uit..

Wie heeft tips, ervaringen, meningen etc..kom maar op!
okee, iets duurder dan ik zei (snel lezen dako, moet je niet doen), maar toch goedkoper dan die ik noemde, en met veel meer geheugen.
mooi meegenomen op zich, maar ik vraag me af in hoeverre je dat negatief terug gaat vinden in de kwaliteit van de speler. ik betaal liever wat meer voor wat minder mem en betere kwaliteit, dan dat ik een goedkope speler met dubbel geheugen neem die na een half jaar de geest geeft.
en verder, creative staat, bij mijn weten, beter bekend dan aiptek.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
DaKonium schreef op 20-11-2003 @ 19:08:
die vind ik eerlijk gezegd oerlelijk, dat plastic ziet eruit als de broodtrommel van m'n kleine broertje, en bij de knopjes kan ik me ook weinig moois indenken.
De knopjes zijn idd slecht, maar voor de rest is het best een robuust ding hoor. Je hebt het trouwens ook in zilver en zilver/blauw uitvoeringen. Bovendien is het uiterlijk van de mp3-speler niet voor iedereen even belangrijk, het draait uiteindelijk toch allemaal om de functionaliteit en het innerlijk (wat een cliché ). Die creative ziet er inderdaad veel strakker uit, daar betaal je dan ook best veel voor, vind ik.
Citaat:

zeg nou zelf, dat 'plug m zonder kabel rechtstreeks in je usb-port' is toch gewoon superbruut?

hehe, kan je mooi mee patsen op school o.i.d. ('oh, ff dit werkstuk opslaan' *pak mp3speler* *klik* al je maten: WOW, RESPECT!)
Rechtstreeks zonder kabels inpluggen is natuurlijk ook heel leuk, maar onhandig als je usb-poort helemaal aan de achterkant zit en moeilijk bereikbaar is; dan kun je beter alsnog een kabeltje gebruiken. Op school is het natuurlijk heel bruut (als ze daar überhaupt al usb-poorten hebben die ook nog eens makkelijk bereikbaar zijn en daarnaast nog eens hoger dan windows 98 draaien), maar een béétje nerd gebruikt natuurlijk een ftp-server met uploadscript .
Het is maar net wat je wilt; óf iets dat er ook nog eens strak uit ziet en iets kleiner is, óf iets dat een stuk goedkoper is en vooral qua uiterlijk en aansluiten een beetje minder is. De TS en ik zijn duidelijk op zoek naar iets goedkopers, dus is de DiVa uitermate geschikt. De mensen met een groter budget kopen fijn een Muvo als ze dat willen.
Er zijn natuurlijk grenzen in iets goedkopers kiezen, die Aiptek zou ik persoonlijk nooit nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:38
DaKonium
DaKonium is offline
Citaat:
perseus schreef op 20-11-2003 @ 21:04:
De knopjes zijn idd slecht, maar voor de rest is het best een robuust ding hoor. Je hebt het trouwens ook in zilver en zilver/blauw uitvoeringen. Bovendien is het uiterlijk van de mp3-speler niet voor iedereen even belangrijk, het draait uiteindelijk toch allemaal om de functionaliteit en het innerlijk (wat een cliché ). Die creative ziet er inderdaad veel strakker uit, daar betaal je dan ook best veel voor, vind ik.

afgezien van het uiterlijk, wat mij minder doet dan de functionaliteit, zet ik vooral vraagtekens bij de prijs/kwaliteit verhouding. aiptek komt mij nou niet echt bekend voor, en creative wel.

Citaat:
Rechtstreeks zonder kabels inpluggen is natuurlijk ook heel leuk, maar onhandig als je usb-poort helemaal aan de achterkant zit en moeilijk bereikbaar is; dan kun je beter alsnog een kabeltje gebruiken. Op school is het natuurlijk heel bruut (als ze daar überhaupt al usb-poorten hebben die ook nog eens makkelijk bereikbaar zijn en daarnaast nog eens hoger dan windows 98 draaien), maar een béétje nerd gebruikt natuurlijk een ftp-server met uploadscript .
haha bij jou misschien ja, maar ik maak tien keer meer indruk door met een gaaf uitziend usb pen driveje te komen aanzetten dan een of ander 1337 scriptje te gebruiken
en trouwens, wij hebben een paar retesnelle pc's met usb op het frontpanel en winxp op school staan, dus das geen probleem. en voor hier thuis heb ik ook ergens nog zo'm frontpanel dinges liggen, die heb ik er altijd al in willen zetten voor added gaafheid, maar had er nooit een nuttige bestemming voor. nu wel dus. handig voor iemand die ELK kabeltje kwijt raakt

Citaat:
Het is maar net wat je wilt; óf iets dat er ook nog eens strak uit ziet en iets kleiner is, óf iets dat een stuk goedkoper is en vooral qua uiterlijk en aansluiten een beetje minder is. De TS en ik zijn duidelijk op zoek naar iets goedkopers, dus is de DiVa uitermate geschikt. De mensen met een groter budget kopen fijn een Muvo als ze dat willen.
Er zijn natuurlijk grenzen in iets goedkopers kiezen, die Aiptek zou ik persoonlijk nooit nemen.
hehe nee, als ik een groot budget had had ik wel zo'n geile portable hdd aangeschaft.
maar verder heb je gelijk
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:43
Verwijderd
Voor jou is zo'n muvo dan inderdaad handiger, het is vrij persoonlijk denk ik.

Citaat:
DaKonium schreef op 20-11-2003 @ 21:38:

hehe nee, als ik een groot budget had had ik wel zo'n geile portable hdd aangeschaft.
maar verder heb je gelijk
Bij die portable hdd's heb je over het algemeen een kabeltje nodig .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:49
DaKonium
DaKonium is offline
nee man, als ik toch *wat kosten die dingen* 500 euro heb fix ik er meteen wat bluetoothrotzooi aan, spreekt voor zich

helaas is die 135 voor die muvo eigenlijk al boven m'n budget, wordt weer flink minder zuupen dit weekend
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:02
johnbiezen
johnbiezen is offline
Niet offtopic graag
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:48
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
AipTek is troep Gewoon heel simpel, echt troep. AipTek met Creative vergelijken is gewoon not done. Je gaat toch ook geen lada met een rolce royce vergelijken?

maarem, ik zou ff doorsparen en dan een creative oid kopen. AipTek is gewoon goedkope kwalitatief slechte rotzooi.

Ik heb er een 3 megapixel camera van (gratis bij abbo van ouders gekregen) en dat ding maakt gewoon puur slechte foto's, ding zit gammel in elkaar. Is gewoon troep. Alleen hij is als webcam een stuk beter als mn Logitec webcam Maarja.

Kortom, koop nooit, NOOIT, echt NOOOOIIIT AipTek zooi.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 06:12
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ja oke, maar welke raden jullie dan aan? Tegen een budget van ONGEVEER 150 Euro!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 06:53
DaKonium
DaKonium is offline
de creative muvo nx, die ik eerder al heb gepost.
goed, dan heb je geen 256mb mem maar 128, maar dat krijg je wel terug in de kwaliteit van het ding.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 07:30
MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
ongeveer 150 euro ?
ik zou ongeveer 50 euro meer betalen en een I bead 256 mb kopen, superkwaliteit....

ik heb er zelf ook een en hij bevalt echt super, perfecte ontvangst qua radio, instellmogelijkheden eindeloos, en hoog gadgetgehalte

deze is 219 euro

of deze deze is 200 euro

Oud 21-11-2003, 12:25
Studentje
Studentje is offline
Zelf vind ik deze hieronder wel erg mooi, alleen, helaas geen 256 MB. Het is de MamboX 3-in-1 128 MB. MP3, flashdrive en voicerecorder, maar 't gaat natuurlijk om de mp3.

Kost nog geen € 100,-.
Oud 21-11-2003, 16:02
johnbiezen
johnbiezen is offline
WAt ik al zei, wil ik niet meer dan 150 ervoor uitgeven
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:34
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 21-11-2003 @ 17:02:
WAt ik al zei, wil ik niet meer dan 150 ervoor uitgeven
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=339
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:48
]{ing
]{ing is offline
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=427
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:56
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik wil toch graag 265 mb!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 19:36
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 21-11-2003 @ 19:56:
Ik wil toch graag 265 mb!
256MB, dat kan ook. Die dingen heb je wel voor 150 euro. Zo niet, even zeggen dan kan ik je een adres geven.
Oud 21-11-2003, 19:46
Sublime85
Sublime85 is offline
Hey,

Ik heb laatst ook een hele tijd gezocht voor een MP3 speler.
Ik kwam uit bij MMPORT rekenen geen verzend kosten of administratie kosten en zijn heel goedkoop met heeeeeeeeeeel veel merken, kzou wel eerst ff checken of je wel een goeie koopt.
Maar wel een topsite gespecialiceerd in MP3 spelers.
Ik zou ook nog ff kijken of de mp3 speler die jij wilt wel leverbaar is sommige zijn uitverkocht voor lange tijd

Greetz
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 21:39
johnbiezen
johnbiezen is offline
DAt is wel mooi, die site! Maar ik moet eerst weten welke ik zou willen, tot nu toe heb ik geen idee!

Wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 00:58
Verwijderd
Ik durf te wedden dat alle producten die 256 MB of meer hebben, 150 euro kosten en op die site staan, slechter zijn dan de DiVa.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2003, 07:11
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-11-2003 @ 01:58:
Ik durf te wedden dat alle producten die 256 MB of meer hebben, 150 euro kosten en op die site staan, slechter zijn dan de DiVa.
Maar hoe groot is de diva, alleen zit geen radio op.... Kijk het mag natuurlijk ook 160 of 170 zijn, dan leg ik zelf nog wel wat bij. Maar niet hoger als 175.

Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 07:23.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sublime85 schreef op 21-11-2003 @ 20:46:
Hey,

Ik heb laatst ook een hele tijd gezocht voor een MP3 speler.
Ik kwam uit bij MMPORT rekenen geen verzend kosten of administratie kosten en zijn heel goedkoop met heeeeeeeeeeel veel merken, kzou wel eerst ff checken of je wel een goeie koopt.
Maar wel een topsite gespecialiceerd in MP3 spelers.
Ik zou ook nog ff kijken of de mp3 speler die jij wilt wel leverbaar is sommige zijn uitverkocht voor lange tijd

Greetz
MMPort is duur,
mp3cdspelers.nl heeft ze ook bijna allemaal maar stuk goedkoper..
En zo heel veel hebben ze nou ook weer niet..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:45
Verwijderd
Wat trouwens ook een heel leuk dingetje is.. http://mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=371
Het nadeel t.o.v. een DiVa is dat je niet de firmware kunt upgraden. Het geluid is verder goed, het ziet er strak uit de lcd is een stuk groter dan die van de DiVa.

(Hoe heb ik in godsnaam 3 dagen lang die Mambox 256 MB over het hoofd kunnen zien? Ik ga nu dus voor die mambox.)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:16
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik heb even in wat hogere prijsklasse gekeken, en deze 2 lijken me wel wat.
* http://www.prohardware.nl/webshop/N_art_645.html

* http://www.bitz.nl/product_info.php?products_id=223

Wie kent deze producten en wilt meningen, ervaringen, tips hierover posten? Ik hoor het graag van jullie!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 13:40
DaKonium
DaKonium is offline
als ik de spcs zo lees zou ik voor de tweede gaan, die heeft namelijk een externe batterij. de eerste niet, wat dus betekend dat je 'm alleen via je usb port kan opladen. kut als je op vakantie gaat en niet je hele pc mee wilt nemen.
zijn wel adapters voor te krijgen afaik, maar dat zal ook wel weer een bom geld kosten.
verder vind ik 'm er veel mooier uitzien, die onderste.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:36
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
DaKonium schreef op 23-11-2003 @ 14:40:
als ik de spcs zo lees zou ik voor de tweede gaan, die heeft namelijk een externe batterij. de eerste niet, wat dus betekend dat je 'm alleen via je usb port kan opladen. kut als je op vakantie gaat en niet je hele pc mee wilt nemen.
zijn wel adapters voor te krijgen afaik, maar dat zal ook wel weer een bom geld kosten.
verder vind ik 'm er veel mooier uitzien, die onderste.
Bedankt oor je reactie! Ik vind die 1e er ook mooier uitzien. Alleen het is niet echt een bekend merk, maarja dat maakt niet uit.

Nog meer mensen, meningen, ervaringen of tips?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:15
johnbiezen
johnbiezen is offline
HIER een review van de Rhomba 265 MB

Ik ben er nog steeds niet uit, vraag me af of je ook een batterij in de Rhomba kan doen....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 19:02
DaKonium
DaKonium is offline
Ze hebben het in die review over een ingebouwde batterij, dat er dan ook nog een normale batterij naast te plaatsen valt denk ik niet, heb ik bij nog geen enkele speler gezien.
Ga er maar niet van uit.

[edit]
Ik zou 'm om die reden niet nemen. Als je ooit op vakantie gaat en je wilt dat ding meenemen, ben je zodra de batterij leeg is gedwongen naar een internetcafe te gaan en 'm een uur of 10 in een pc te hangen. Ook niet alles geloof ik. Okee, er zijn adapters voor te krijgen, alleen zijn die ook niet echt aan de goedkope kant. Net als de speler zelf trowuens, voor dat geld kan je er heus wel een vinden die een externe batterij gebruikt.
En nog iets, zelfs al zou je 'm alleen voor thuis-school verkeer gebruiken, dan moet je nog je pc 's nachts aan laten staan ofzo als je 'm wil laden.
[/edit]

Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 19:08
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
DaKonium schreef op 25-11-2003 @ 20:02:
Ze hebben het in die review over een ingebouwde batterij, dat er dan ook nog een normale batterij naast te plaatsen valt denk ik niet, heb ik bij nog geen enkele speler gezien.
Ga er maar niet van uit.

[edit]
Ik zou 'm om die reden niet nemen. Als je ooit op vakantie gaat en je wilt dat ding meenemen, ben je zodra de batterij leeg is gedwongen naar een internetcafe te gaan en 'm een uur of 10 in een pc te hangen. Ook niet alles geloof ik. Okee, er zijn adapters voor te krijgen, alleen zijn die ook niet echt aan de goedkope kant. Net als de speler zelf trowuens, voor dat geld kan je er heus wel een vinden die een externe batterij gebruikt.
En nog iets, zelfs al zou je 'm alleen voor thuis-school verkeer gebruiken, dan moet je nog je pc 's nachts aan laten staan ofzo als je 'm wil laden.
[/edit]
Dus het beste is gewoon AAA-baterijen?
En wat vinden jullie van die speler die ik ook gepost had...die dextron....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 21:50
Verwijderd
Van Decktron heb ik nog nooit gehoord en ik ben te lui om er nu iets over op te zoeken. Wél heb ik vanmiddag de Mambox P505 256 MB besteld, morgenochtend zal het binnenkomen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 07:12
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ja..misschien andere mensen ervaringen met deoxtron?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 13:43
LB06
LB06 is offline
Ik vind de interne batterij juist een enorm voordeel (mits deze goed is, anders zit je wel met de gebakken peren). Mijn batterij is in 3 uur volledig opgeladen en ik kan er 15 uur non-stop muziek mee luisteren. Tegen de tijd dat mijn batterij helemaal leeg is, heb ik al tig keer de kans gehad om em op te laden. Ik laad hem meestal 1 keer per week. Gewoon effe in de USB pluggen terwijl je aan het forummen bent op s.com Zo gedaan. Bovendien heb je met een lithium-polymeer batterij geen last van het geheugeneffect en heb je geen aparte oplader nodig. Meestal is zo'n AA(A) lader (30-50) veel duurder dan een USB-adapter (15 euro)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 14:18
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
LB06 schreef op 26-11-2003 @ 14:43:
Ik vind de interne batterij juist een enorm voordeel (mits deze goed is, anders zit je wel met de gebakken peren). Mijn batterij is in 3 uur volledig opgeladen en ik kan er 15 uur non-stop muziek mee luisteren. Tegen de tijd dat mijn batterij helemaal leeg is, heb ik al tig keer de kans gehad om em op te laden. Ik laad hem meestal 1 keer per week. Gewoon effe in de USB pluggen terwijl je aan het forummen bent op s.com Zo gedaan. Bovendien heb je met een lithium-polymeer batterij geen last van het geheugeneffect en heb je geen aparte oplader nodig. Meestal is zo'n AA(A) lader (30-50) veel duurder dan een USB-adapter (15 euro)
Alleen hoe doe jij het als je op vakantie gaat, zonder computer/laptop mee te nemen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 16:18
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
LB06 schreef op 26-11-2003 @ 14:43:
Een lader is universeel en maakt gebruik van oplaadbare baterijen van hoge capaciteit en levensduur, bij gp krijg je er vier van 2000mah. bijv mijn iriver ifp heeft een langere speelduur met één van zo'n aa batterijtjes bij hetzelfde gewicht.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 18:27
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
]{ing schreef op 26-11-2003 @ 17:18:
Een lader is universeel en maakt gebruik van oplaadbare baterijen van hoge capaciteit en levensduur, bij gp krijg je er vier van 2000mah. bijv mijn iriver ifp heeft een langere speelduur met één van zo'n aa batterijtjes bij hetzelfde gewicht.
Lader? Bij die Rhomba heb je geen lader...ik snap niet echt wat je met het eerste deel van je tekst bedoelt...

Maar wat moet je doen bijv. als je die Rhomba op vakantie meeneemt en je wilt niet naar een internetcafé of je eigen computer,laptop meenemen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 20:38
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 26-11-2003 @ 19:27:
Lader? Bij die Rhomba heb je geen lader...ik snap niet echt wat je met het eerste deel van je tekst bedoelt...

Maar wat moet je doen bijv. als je die Rhomba op vakantie meeneemt en je wilt niet naar een internetcafé of je eigen computer,laptop meenemen?
dat sloeg op zijn laatste zin..
die rhomba is gewoon niet interessant. het lijkt me duidelijk dat het handiger is om een mp3 speler te hebben die een verwisselbare penlite (aa) batterij gebruikt ipv een ingebouwde accu.. ik weet niet of je die pc wilt gebruiken om bestanden te verplaatsen of de accu op te laden maar het is best logisch dat je op vakantie met een flash speler wel een laptop nodig gaat hebben om nieuwe muziek erop te zetten.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 25-11-2003 @ 22:50:
Van Decktron heb ik nog nooit gehoord en ik ben te lui om er nu iets over op te zoeken. Wél heb ik vanmiddag de Mambox P505 256 MB besteld, morgenochtend zal het binnenkomen.
Ik heb inmiddels van alles beluisterd en het klinkt allemaal prachtig . Het apparaat is erg praktisch en heeft vrij veel opties, wel jammer dat er geen shuffle mode op zit, maar daar is mee te leven. Het heeft 5 equalizer-profielen, met het Rock-profiel klinkt alles net als door m'n boxen en is de bass vrij zwaar. Ik zit nu naar lifeset van Hotel California te luisteren met zware bass en het is nauwelijks te onderscheiden van de wijze waarop het normaal gesproken door mijn boxen schalt (ik gebruik de meegeleverde oordopjes die van goede kwaliteit zijn).
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 21:52
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
perseus schreef op 27-11-2003 @ 21:26:
Ik heb inmiddels van alles beluisterd en het klinkt allemaal prachtig . Het apparaat is erg praktisch en heeft vrij veel opties, wel jammer dat er geen shuffle mode op zit, maar daar is mee te leven. Het heeft 5 equalizer-profielen, met het Rock-profiel klinkt alles net als door m'n boxen en is de bass vrij zwaar. Ik zit nu naar lifeset van Hotel California te luisteren met zware bass en het is nauwelijks te onderscheiden van de wijze waarop het normaal gesproken door mijn boxen schalt (ik gebruik de meegeleverde oordopjes die van goede kwaliteit zijn).
Je hebt het nu over de Mambox 265 MB?

Ik wil graag info (ervaringen, meningen, nadelen, voordelen, reviews) over de Decktron IMP4256!! Want waarschijnlijk ga ik die kopen!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 17:44
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik ben nu aan het kijken naar deze:

Ik heb gezocht op tweakers, maar kon geen echte gebruikerservaringen vinden.
Ik ben van plan deze te gaan kopen. Hij is 189 Euro bij MMport.nl

Features:
Intern Flash Geheugen: 256 MB
Extern Geheugen: uitbreidbaar met maximaal 128 MB SD Card
Ondersteunende OS : Windows98 / 98SE / ME / 2000 / XP & MAC
Batterij: 1 Penlite AAA, meer dan 10 uur speeltijd.
LCD Display : 12,8mm X 32mm / Graphic LCD / EL Back Light
Audio aansluitingen: Headphone Out, line-In / MIC (3.5mm 3 polig)
Afmetingen : 28mm(W) X 99mm( X20mm(H)
Gewicht: 45 gram
Power Supply : 1.5V(AAA batterij)
Data overdracht: 10 Mbps
3-lijns indigo blauw LCD scherm
ID3 supported
Firmware Upgradable
FM-radio met 20 pre-sets
Plug & Play via USB poort op PC & Mac
Speelt MP3 & WMA muziek bestanden af
FM Radio & FM Encoding in Real Time
5 Mode Equalizer : Basic / Normal / Classic / Jazz / Rock & Ultra-Bass en zelf in te stellen User mode.
Voice Recording, 16 uur (32 Kbps)
Directe Encoding Functie van audiobronnen zoals een CD Speler in WMA of MP3 formaat
USB Pendrive data transfer
Output volume: 5 mW (L), 5 mW (R)
S/N ratio: 90 dB
Standaard véél accessoires meegeleverd!

Ken iemand deze speler, wat zijn de meningen (voor en nadelen) ervan?
Heeft iemand misschien foto's (zelf gemaakt naast batterij, pinpas) ervan?

Ik hoor het graag!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:09
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Heb zelf net de MSI megastick gekocht... Bevalt prima!!! Eur. 99,- , FM radio, mp3/wma, gewone dataopslag, voicerecorder,128mb.
Check:http://www.msi.com.tw/program/produc...il.php?UID=485
Oud 02-12-2003, 18:00
johnbiezen
johnbiezen is offline
Maar heeft niemand ervaring met de Han-320? Die wil ik denk ik gaan kopen namelijk!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:38
]{ing
]{ing is offline
dat ding hierboven.. 10 uur speeltijd op 1 aaa, 45 gram..
iriver ifp: 24 uur op 1 aa, 52 gram
dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 21:02
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
]{ing schreef op 02-12-2003 @ 20:38:
dat ding hierboven.. 10 uur speeltijd op 1 aaa, 45 gram..
iriver ifp: 24 uur op 1 aa, 52 gram
dat scheelt
dat scheelt ook in prijs, en er zit waarschijnlijk geen 265 mb op of geen radio. Welke is dat de iriver ifp?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 18:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 02-12-2003 @ 22:02:
dat scheelt ook in prijs, en er zit waarschijnlijk geen 265 mb op of geen radio. Welke is dat de iriver ifp?
kijk even op mp3cdspeler.com of een andere site. iriver is gemiddeld genomen duurder, radio zit erop en er zijn modellen tot 1gb flash
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 19:14
Verwijderd
Ik ga deze bestellen..
256mb, 129,-

Je woon zeker niet omg. Ehv, scheelt verzendkosten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten