![]() |
|
![]() |
Ik wil voor Sinterklaas een mp3 speler (geen cd-mp3 speler) vragen, en heb al in de history gezocht, maar kon niet echt veel info vinden.
Dus ik wil het volgende: - Liefst 256 mb (hoeft niet persé uit te bereiden zijn) - Tot 150 Euro - Klein/mooi model/design - Met radio Heeft iemand tips, ervaringen, meningen etc. voor goede mp3 spelers? Alvast bedankt! ![]() ps. deze: http://www7.alternate.nl/html/nodes_info/km-i02.html heb ik op het oog, alleen een nadeel is dat de radio in de koptelefoon zit, dus als de koptelefoon kapotgaat..is de radio ook naar de klote! Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 16:24. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vraag me af hoe ze 256mb voor net an 100 euro kunnen aanbieden, de meeste 128mb spelers liggen qua prijs een euro of 40 hoger, ik denk dat de kwaliteit van de speler die jij op het oog hebt dus niet echt optimaal is.
Ikzelf zit op de Creative Muvo NX te azen, stuk duurder en minder mem dan die van jou, maar relatief (verfgeleken met andere spelers) nog steeds goedkoop. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb deze op het oog.
![]() [edit] Review van tweakers.net Review van hardware.mp3.com Relatief korte review van Dooyoo Kort samengevat is dit dus een goedkope mp3speler die toch goed geluid levert. Verder is het robuust, op het batterijklepje na. De oordopjes die standaard worden meegeleverd zijn al vrij goed, niet van die dingen van 2 euro. Een nadeel is dat de knopjes aan de voorkant er vreselijk goedkooop uitzien en het lcd-schermpje vrij klein is. Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 17:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder wil ik graag 256 mb. Kunnen er toch wat meer nummers op! Maarja..ik ben er dus nog niet uit.. ![]() Wie heeft tips, ervaringen, meningen etc..kom maar op! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het is maar net wat je wilt; óf iets dat er ook nog eens strak uit ziet en iets kleiner is, óf iets dat een stuk goedkoper is en vooral qua uiterlijk en aansluiten een beetje minder is. De TS en ik zijn duidelijk op zoek naar iets goedkopers, dus is de DiVa uitermate geschikt. De mensen met een groter budget kopen fijn een Muvo als ze dat willen. Er zijn natuurlijk grenzen in iets goedkopers kiezen, die Aiptek zou ik persoonlijk nooit nemen. |
![]() |
||||
Citaat:
afgezien van het uiterlijk, wat mij minder doet dan de functionaliteit, zet ik vooral vraagtekens bij de prijs/kwaliteit verhouding. aiptek komt mij nou niet echt bekend voor, en creative wel. Citaat:
![]() en trouwens, wij hebben een paar retesnelle pc's met usb op het frontpanel en winxp op school staan, dus das geen probleem. en voor hier thuis heb ik ook ergens nog zo'm frontpanel dinges liggen, die heb ik er altijd al in willen zetten voor added gaafheid, maar had er nooit een nuttige bestemming voor. nu wel dus. handig voor iemand die ELK kabeltje kwijt raakt ![]() Citaat:
maar verder heb je gelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Voor jou is zo'n muvo dan inderdaad handiger, het is vrij persoonlijk denk ik.
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
AipTek is troep
![]() maarem, ik zou ff doorsparen en dan een creative oid kopen. AipTek is gewoon goedkope kwalitatief slechte rotzooi. Ik heb er een 3 megapixel camera van (gratis bij abbo van ouders gekregen) en dat ding maakt gewoon puur slechte foto's, ding zit gammel in elkaar. Is gewoon troep. Alleen hij is als webcam een stuk beter als mn Logitec webcam ![]() Kortom, koop nooit, NOOIT, echt NOOOOIIIT AipTek zooi. |
![]() |
|
ongeveer 150 euro ?
ik zou ongeveer 50 euro meer betalen en een I bead 256 mb kopen, superkwaliteit.... ik heb er zelf ook een en hij bevalt echt super, perfecte ontvangst qua radio, instellmogelijkheden eindeloos, en hoog gadgetgehalte ![]() ![]() of deze deze is 200 euro ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik heb laatst ook een hele tijd gezocht voor een MP3 speler. Ik kwam uit bij MMPORT rekenen geen verzend kosten of administratie kosten en zijn heel goedkoop met heeeeeeeeeeel veel merken, kzou wel eerst ff checken of je wel een goeie koopt. Maar wel een topsite gespecialiceerd in MP3 spelers. Ik zou ook nog ff kijken of de mp3 speler die jij wilt wel leverbaar is sommige zijn uitverkocht voor lange tijd Greetz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 07:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mp3cdspelers.nl heeft ze ook bijna allemaal maar stuk goedkoper.. En zo heel veel hebben ze nou ook weer niet.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat trouwens ook een heel leuk dingetje is.. http://mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=371
Het nadeel t.o.v. een DiVa is dat je niet de firmware kunt upgraden. Het geluid is verder goed, het ziet er strak uit de lcd is een stuk groter dan die van de DiVa. (Hoe heb ik in godsnaam 3 dagen lang die Mambox 256 MB over het hoofd kunnen zien? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb even in wat hogere prijsklasse gekeken, en deze 2 lijken me wel wat.
* http://www.prohardware.nl/webshop/N_art_645.html * http://www.bitz.nl/product_info.php?products_id=223 Wie kent deze producten en wilt meningen, ervaringen, tips hierover posten? Ik hoor het graag van jullie! |
![]() |
|
als ik de spcs zo lees zou ik voor de tweede gaan, die heeft namelijk een externe batterij. de eerste niet, wat dus betekend dat je 'm alleen via je usb port kan opladen. kut als je op vakantie gaat en niet je hele pc mee wilt nemen.
zijn wel adapters voor te krijgen afaik, maar dat zal ook wel weer een bom geld kosten. verder vind ik 'm er veel mooier uitzien, die onderste. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog meer mensen, meningen, ervaringen of tips? |
![]() |
|
![]() |
HIER een review van de Rhomba 265 MB
![]() Ik ben er nog steeds niet uit, vraag me af of je ook een batterij in de Rhomba kan doen.... |
![]() |
|
Ze hebben het in die review over een ingebouwde batterij, dat er dan ook nog een normale batterij naast te plaatsen valt denk ik niet, heb ik bij nog geen enkele speler gezien.
Ga er maar niet van uit. [edit] Ik zou 'm om die reden niet nemen. Als je ooit op vakantie gaat en je wilt dat ding meenemen, ben je zodra de batterij leeg is gedwongen naar een internetcafe te gaan en 'm een uur of 10 in een pc te hangen. Ook niet alles geloof ik. Okee, er zijn adapters voor te krijgen, alleen zijn die ook niet echt aan de goedkope kant. Net als de speler zelf trowuens, voor dat geld kan je er heus wel een vinden die een externe batterij gebruikt. En nog iets, zelfs al zou je 'm alleen voor thuis-school verkeer gebruiken, dan moet je nog je pc 's nachts aan laten staan ofzo als je 'm wil laden. [/edit] Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 19:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat vinden jullie van die speler die ik ook gepost had...die dextron.... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind de interne batterij juist een enorm voordeel (mits deze goed is, anders zit je wel met de gebakken peren). Mijn batterij is in 3 uur volledig opgeladen en ik kan er 15 uur non-stop muziek mee luisteren. Tegen de tijd dat mijn batterij helemaal leeg is, heb ik al tig keer de kans gehad om em op te laden. Ik laad hem meestal 1 keer per week. Gewoon effe in de USB pluggen terwijl je aan het forummen bent op s.com
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wat moet je doen bijv. als je die Rhomba op vakantie meeneemt en je wilt niet naar een internetcafé of je eigen computer,laptop meenemen? |
![]() |
||
Citaat:
die rhomba is gewoon niet interessant. het lijkt me duidelijk dat het handiger is om een mp3 speler te hebben die een verwisselbare penlite (aa) batterij gebruikt ipv een ingebouwde accu.. ik weet niet of je die pc wilt gebruiken om bestanden te verplaatsen of de accu op te laden maar het is best logisch dat je op vakantie met een flash speler wel een laptop nodig gaat hebben om nieuwe muziek erop te zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil graag info (ervaringen, meningen, nadelen, voordelen, reviews) over de Decktron IMP4256!! Want waarschijnlijk ga ik die kopen! |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu aan het kijken naar deze:
Ik heb gezocht op tweakers, maar kon geen echte gebruikerservaringen vinden. Ik ben van plan deze te gaan kopen. Hij is 189 Euro bij MMport.nl ![]() Features: Intern Flash Geheugen: 256 MB Extern Geheugen: uitbreidbaar met maximaal 128 MB SD Card Ondersteunende OS : Windows98 / 98SE / ME / 2000 / XP & MAC Batterij: 1 Penlite AAA, meer dan 10 uur speeltijd. LCD Display : 12,8mm X 32mm / Graphic LCD / EL Back Light Audio aansluitingen: Headphone Out, line-In / MIC (3.5mm 3 polig) Afmetingen : 28mm(W) X 99mm( X20mm(H) Gewicht: 45 gram Power Supply : 1.5V(AAA batterij) Data overdracht: 10 Mbps 3-lijns indigo blauw LCD scherm ID3 supported Firmware Upgradable FM-radio met 20 pre-sets Plug & Play via USB poort op PC & Mac Speelt MP3 & WMA muziek bestanden af FM Radio & FM Encoding in Real Time 5 Mode Equalizer : Basic / Normal / Classic / Jazz / Rock & Ultra-Bass en zelf in te stellen User mode. Voice Recording, 16 uur (32 Kbps) Directe Encoding Functie van audiobronnen zoals een CD Speler in WMA of MP3 formaat USB Pendrive data transfer Output volume: 5 mW (L), 5 mW (R) S/N ratio: 90 dB Standaard véél accessoires meegeleverd! Ken iemand deze speler, wat zijn de meningen (voor en nadelen) ervan? Heeft iemand misschien foto's (zelf gemaakt naast batterij, pinpas) ervan? Ik hoor het graag! |
![]() |
|
Heb zelf net de MSI megastick gekocht... Bevalt prima!!! Eur. 99,- , FM radio, mp3/wma, gewone dataopslag, voicerecorder,128mb.
Check:http://www.msi.com.tw/program/produc...il.php?UID=485
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Enquête portable bluetooth speaker mcavg | 0 | 30-10-2013 08:09 | |
Software & Hardware |
[Portable Audio] MP3 speler 0oFZo0 | 31 | 01-04-2005 16:05 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] MP3 speler kopen, maar welke? Dvalin | 17 | 08-11-2003 21:44 | |
Software & Hardware |
[Mp3-Speler] Welke is een goeie? RayMania | 2 | 26-06-2003 19:50 | |
Software & Hardware |
nog een vraagje over WMA... Kupu | 10 | 18-03-2002 04:31 |