Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zal zelf beginnen
![]() gisteren Campagne! van de Noorderlingen in het Grand Theatre gezien. www.denoorderlingen.nl ik ben nog steeds verward, heel veel tekst met grappige en rae stukken, maar zo snel. verder was het een toch wel moeilijk te begrijpen verhaal. dacht je het eenmaal te snappen en dan ging het weer een andere kant op, maar ik en dan ook niet heel erg thuis in sience fiction en dit was een fictief stuk. ondanks dat het moeilij te beschrijven is kan ik het toch aanraden, zo zouden op het toneel soms iets duidelijker moeten spreken, maar je ziet wel een groep jonge mensen die hun best doen! het speelt komende week nog in groningen gedurende het Jonge Harten festival en zal daarna nog op andere podia te zien zijn
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
laatste voorstelling waar me is geweest is de Ziener van cabaretier Vincent Bijlo...zie voor meer info www.cultonline.nl daar staat m'n recensie n die van een partnerredactrice...Mijn naam is Nikla..ook een leuke site voor meer cultuur en kunst!! (hoezo reclame maken
![]()
|
Rouw siert Electra - Toneelgroep Amsterdam
dat was echt super! Geweldige acteurs (oa pierre bokma, halina reijn, jochem ten haaf en hans kesting), mooi uitgewerkt verhaal, en een zeer aparte stijl. zeker aan te raden voor liefhebbers! kijk op www.toneelgroepamsterdam.nl voor meer info. |
![]() |
|
Tim van Athene - Zuidelijk Toneel Hollandia
Gerardjan Rijnders heeft er weer een fantastisch kunstwerk van gemaakt, gaat dat zien! zie www.zthollandia.nl |
![]() |
|
![]() |
Grease, is amerikaans, ze stonden op broadway. Het was helaas in het oude Luxor, terwijl het in het nieuwe Luxor zou zijn, daardoor konden veel decorstukken niet gebruikt worden vanwege het te kleine podium. Was overigens wel heel erg leuk, beetje komisch neergezet, soms iets te komisch waardoor Danny niet echt meer "stoer" overkwam, verder gaaf
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vond hem niet zo heel erg leuk en moeilijk te begrijpen voor al die kleine kinderen die in de zaal zaten. De stukken van hem die ik eerder heb gezien, Carmen, De thuiskomst van Odysseus, De zwarte tulp, Boris Godunov *ofzo* vond ik veel beter. ![]() ![]() Citaat:
Jaaaa!!! Die heb ik ook gezien!! Afgelopen zaterdag! Ik vond hem wel erg tof, maar was jammer dat die auto niet op het podium paste eigenlijk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste was Saturday Night Fever...is alweer even geleden.
![]() Ik wil heel graag naar Mama Mia...maar ja, met z'n tweetjes €150 is toch wel weer errug veel geld... ![]() |
![]() |
|
West side story (broadway cast)...
vanmiddag ![]() De musical vond ki opzich heel leuk en ouderwets maar dat vond ik juist wwel wat hebben. Je kan heel duidelijk zien dat het niet een musical uit deze tijd is... De dans vond ik wat tegen vallen het ging niet gelijk en het leek heel erg onproffesioneel... Ook spraken ze heel onduidelijk. Verder vond ik de zang super!! Het verhaal werd leuk gebracht en het decor was mooi!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Theatervoorstellingen (kunstambassadeur) Bright Blue | 4 | 02-02-2011 15:19 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |