Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was bij Radiohead in het Gelredome met iemand met een plastic tas vol met krentebollen. Zo lang je geen blikjes of flesjes mee naar binnen wilt krijgen is zoiets geen probleem. Misschien dat ze ook moeilijk doen over pakken drinken, want dan lopen ze omzet mis. Volgens borden bij de ingang van het Gelredome mag je trouwens ook geen hooi mee naar binnen nemen. Het is maar dat je het weet. Zal ongetwijfeld met de landelijke ligging in het verre oosten te maken hebben
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
volgens nerd moet ik dus gewoon krentebollen meenemen
en drinken neem ik wel in karton mee ofzo ![]() komt iig wel goed ik ga hier om 10 uur weg ik wordt gebracht en gehaald ik ga vanuit delft zijn er nog meer mensen die er vroeg gaan zin? ![]()
|
ik hoop het, weet het nl pas volgende week zaterdagmiddag. Een vriendin van mij kan nl misschien via haar werk kaartjes krijgen, dus ik zie het wel weer.
btw, waarom gaat echt iedereen al zo vroeg daarheen, sta je nog tig uur voor een dicht hek.
|
![]() |
Ik ben er ook zaterdag. Stond helemaal vooraan dit jaar op Fields of Rock en dat beviel erg goed. Heb er nog een plectrum van Kirk Hammet aan overgehouden.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar dit plan gaat niet door me ma wil eerst boodschappen doen, dus vertrek pas rond 1 uur a half 2 uit delft uurtje reize ofzo (laat me moeder flink door rijden) dan ben ik er iets later maar het gaat wel gezellig worde daar ![]()
||
Citaat:
alhoewel, eergisteren hebben ze Dirty Window voor het eerst live gespeeld, dus wie weet morgen ook wel een verrassing ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
twas bruut zeg. eerst anderhalf uur in de kou staan wachten buiten, maar dat was het meer dan waard. heb in het voorste vak gestaan
![]() Battery Fuel Seek and Destroy Fade to Black The Thing that Should Not Be Frantic Creeping Death The Unnamed Feeling Sad But True One Blackened -------------- Harvester Of Sorrow Nothing Else Matters Master Of Puppets -------------- St. Anger Enter Sandman -------------- So What Whiplash en na afloop nog een plectrum van Rob gekregen altijd leuk natuurlijk ![]()
|
|