![]() |
|
![]() |
Wow deze trailer moeten jullie echt even zien
![]() ![]() Trailer Troy Al die schepen, mijn god ![]()
Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 19:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het is waar ![]() ![]() Gelukkig ben ik het Orlando-stadium een beetje ontgroeid en ben ik in de positie om hier normaal te kunnen replyen.
Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 20:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Was nog niet echt onder de indruk van de trailer. Dat shot met die tienduizenden schepen is zo over the top dat het eerder op de lachspieren werkt en verder valt uit de trailer alleen op te maken dat er veel geknokt wordt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mwa, van die trailer uitgaand lijkt me deze film me niet zo boeiend. Veel hype, mooie mensen, groots opgezette special effects, wat actie en wat liefde en je hebt een hit, maar ondertussen is het waarschijnlijk maar een slap aftreksel van de mythes over Troje en is het verhaal opzich niet zo boeiend meer.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kijk enorm fel uit naar deze film al vanaf de dag dat ik hoorde dat ze hem aan het draaien waren. ik vraag me vooral af of ze er goden in doen. Tenslotte hadden ze een grote rol in het verhaal troje zoals Paris-Athena.
|
Paris, de gast om wie het allemaal begon
![]() je weet wel, met die gouden appel, hij moest toen beslissen wie de mooiste was van Hera, Aphro en Athena, en koos Aphrodite, die hem de mooiste vrouw beloofde. Hij dacht dat dat Helena van Troje was, dus schaakte hij haar, met de hele oorlog van dien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Apollo speelt ook een belangrijke rol want hij stuur de plagen over het griekse leger omdat Agemmon (spelling?) Chryseis had gekidnaped. Ook Aprhodithe is belangrijk want zonder haar zo Paris al veel eerder dood geweest zijn...... Begrijp je nu dat ik graag wat goden wil zien? ![]() Vraag me ook af als ze de "missions" erin gaat zetten die Helana had verteld: -Pyrrhus moest meevechten -Pijl en boog van hercules moest gebruikt worden -de overblijfselen van pelops moesten naar Troje -beeld van athena moest gestolen worden in Troje zonder deze 4 zou Troje nooit kunnen worden overgenomen. Ook wil ik graag dat ze laten zien hoe Troje is gebouwd geweest: door Apollo en Poseidon. Oh ik kijk er zo naar uit ![]()
Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 04:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Troy Belgarath | 31 | 02-06-2005 23:21 | |
verfilmingen van de Ilias ( Troy etc) Optima | 15 | 17-09-2004 13:01 | |
Troy - De film TheMain | 71 | 26-06-2004 15:58 | |
Algemene schoolzaken |
Uitgebreide samenvatting TROY =met spoed= Thompson | 12 | 02-06-2004 11:40 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Film: Troy Love_Fulfilled | 2 | 10-03-2004 16:21 |